34.kapitola

441 33 8
                                    

"Mami prosím tě pochop mě. Je to velká šance..Nevybrali si mě jen tak." říkám mamce přes skype. Jsme už konečně doma a už mi poslala agentura na email zprávu. Psali tam ,že by se mnou chtěli nafotit pár fotek pro jednu francouzskou firmu. A chtěli by se mnou počítat i na další zakázky. Píšou tam taky ,že jestli-že bych byla v Česku a potřebovali mě ve Francii zaplatili by mi cestu letadlem a pobyt v nějakém hotelu , by mi taky zařídili a zaplatili.Což mě překvapilo a říkám si ,že vlastně není v tom případě žádný problém. "Terezko,poslouchej mě. Já jsem strašně ráda ,že si tě někdo všiml ,ale já o nich nic nevím. Co když jsou to nějací podvodníci? To tě nenapadlo? A co škola ? Nevím jestli by tohle axeptovali na střední škole. Určitě pobyt ve Francii by nebyl na dva dny . A taky co domluva ? To není všechno tak lehký." říká mi mamka a trochu se u toho naštvala. "Já vím mami. Domluva by byla v klidu. Anglicky umím. Podvodníci to nejsou. Tím jsem si jistá. A ta škola.. To nevím ,ale to by se nějak zařídilo. Mami prosím. " "Tak uděláme to takhle. Pojedu do Francie s tebou a nafotite ty fotky a pak se domluvíme osobně ,jak to bude pokračovat dál." řekne mi a do kamery se usměje. "Jééé mami. Děkuju moooc." a jakože obejmu noťas ,který je Emmi. Byla jsem na pokoji sama ,protože holky šli na zahradu. S mamkou si ještě vykládáme co je novýho a u toho se dívám na ten email znova. "Mami . On je tu možná menší problém." zaseknu se a dívám se na email. "Co ? Jaký?" "Potřebovali by mě hned v pondělí a my jedeme v neděli domů. Tak mami přijed v neděli sem a já tu zůstanu." rozhodnu to. "No tak to brzdi. To bych hned teď musela koupit letenky. A co Adam? " "Adam by mohl jet taky ,ale ten ještě o ničem neví. Mami potom se ještě domluvíme. Musím jít. Volají na mě holky. Ahoj mami. Mám tě ráda." řeknu ji a pošlu ji pusu.

Utíkám za holkama na zahradu. "Mamka pouští kořeny !! Vypadá to nadějně!" zakřičím a dobíhám k nim. "To je super. My budeme jezdit na focení a přehlídky s tebou jo?" zeptá se mě Regina. "Jistěě."

Město světelKde žijí příběhy. Začni objevovat