BÖLÜM SEKİZ- "SİGARANIN UCUNDA FİLİZLENELER"

120K 5.4K 6.6K
                                    



Selam, Nasılsınız?

Bölüme geçmeden önce emeğimin karşılığını vermek için yıldıza basarak oy vermeyi ve satır aralarına yorumlar bırakmayı unutmayınız.

Beni profilimden takip ederek destek olup, duyurulardan haberdar olabilir, profilimden İnstagram hesaplarına gidebilirsiniz. Orada alıntılar, bölümün gelecek olduğu zamanları paylaşıyorum.

Çok öptüm, Keyifli Okumalar😚

BÖLÜM SEKİZ
"SİGARANIN UCUNDA FİLİZLENENLER"

&&&

Gecede ansızlık.

Kalbimin tam orta yerine ansızın saplanan korku, heyecan ve heyecandan ötürü adını unuttuğum birçok duygu hedef tahtasındaki 12 gibi beni vurduğunda dilimdin ucunda bir mumun usulca yandığını hissettim.

Kapıya ne ara yaslandığını bilmediğim sırtım gerilmiş ayaklarım ansızın gördüğüm şeyin korkusuyla buz tutmuştu.

Dilimin ucunda yanan mumun dumanı dışarı sızmak istiyormuş gibi benden bağımsız şekilde dudaklarım aralandı, dudaklarımın arasından firar eden titrek nefesim havaya karıştı, altından hisler aktı.

Kirpiklerimi hızlıca inip kalkan göğüs kafesim eşliğinde zoraki bir şekilde kırparak karşımda hiç beklemeğim manzaraya şokla bakmaya devam ettim.
Zihnim gerçeklik taraması yaptı, kendimi ve gördüğüm şeyin hayal olma oranını sorguladım.

Bu... bu gördüğüm şey gerçek miydi?

Gördüğüm şeyin gerçeklik olayını kavramak için sertçe yutkunarak biraz daha odaklandığımda artık anlamıştım.
Ben yanlış görmüyordum, ben hayal de görmüyordum.

Araf tam da burada, odamda, yatağımın üzerinde oturuyordu. Dilimin ucunda yanan mum eriyerek bir damlasını damağıma doğru sıçrattı, inanamadım ve karşımdaki manzarayı bir kez daha süzdüm.

Lambanın gür ışığıyla aydınlık olan odama bir karanlık girmiş tam yatağımın üzerindeydi. Araf, bütün heybeti, sakinliği ile bembeyaz çarşaflarla süslenmiş yatağımın üzerinde simsiyah kıyafetleriyle oturmuştu. Cüssesi o kadar iriydi ki sadece oturmasına rağmen yatağımın yarısını kaplamıştı. Bembeyaz olan çehresinde daha da belli olan haki yeşili gözleri dövmelerle kaplı parmaklarının arasında tuttuğu diğer eliyle çakmak yardımıyla ucunu tutuşturup ateşi filizlendiren sigarasındaydı.

Ağzımdan kopan titrek nefesler ile yatağımda oturmuş, evime nasıl girdiğini bilmediğim adamı ne kadar süre izledim bilmiyorum ama o sigarasını dudaklarının arasına sıkıştırıp aldığı ikinci yudumla artık tepkisizliğime, şok geçirmeme kayıtsız kalamayarak gözlerini bana doğru çevirdiğinde zaman artık akmaya başlamıştı.

Haki yeşili zehirli gözleri sonunda irileşmiş harelerimle buluştuğunda bedenim ve düştüğüm dehşet bunu bekliyormuş gibi parmaklarının arasındaki sigara gibi filizlendi. Beni şoka bağlayan ipleri kestim ve garip, geç kalınmış bir şekilde çığlık attım.

Ağzımdan şaşkınlıkla firar eden çığlık haki zehirlerine çarptığında bunu beklemiyor olmalı ki kaşlarını havalandırıp yüzünü hafifçe buruşturdu ve sanki çığlık atmamışım gibi laubali bir şekilde rahatlıkla sigarasını dudaklarına doğru götürdü.

İPTİLA(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin