Selam aşkböcüşümmm, nasılsın?
Umarım çok iyisindir💕Buraya Rima ve Araf için bir kadeh bırakır mısın?
🍷;Bölüme geçmeden önce senden ricam alttaki yıldıza basıp oy vermen ve satır aralarına yorumlar yapman. Ne kadar fazla oy ve yorum gelirse diğer bölüm o kadar çabuk gelir, yorum oranları çok az🥺🥺🥺🥺🥺 3 k oy, 10.k yorum gelsinnn lütfennn
10k yorum gelirse, okuyan herkes tepki verirse yeni bölüm haftaya aynı güne gelirrr
Gelecek olan bölümden haberdar olmak için beni Wattpad profilimden (irmakbensol2) ve instagram: (irmakbensol) veya (irmakbkitaplari) profillerinden takip edebilirsin.✨
Çok öptüm,
Keyifli Okumalar❤️BÖLÜM YİRMİ
"Oyuncular ve Oyunlar"&&&
Nişanlım.
Boynumdan göğüs kafesime doğru ilerleyen tüm damarlarımdaki kan alev alırcasına aktı içimden, karnım öyle bir gerildiki dik duruşum bozulur gibi oldu, bedenim elektrik almışçasına sarsıldı.
Ben ve Araf'ın nişanlısı olmak.
Araf ve ben nişanlı?
O ve ben?
Araf'ın ağzından çıkan nişanlım kelimesi içime sonu olmayan bir halat gibi işlenerek düğümlendiğinde başım ona doğru döndü.
Dik bir şekilde durmuş, aşağılayıcı ve şeytan gibi bakışlarla masada oturan insanlara bakıyordu. Yüzündeki nefreti okuyabiliyordum ve dudaklarının kenarındaki o sırıtış gerçekten çok tehlikeliydi.
Sanki her şey dudaklarının kenarındaki o sırıtışta saklıydı.
Bana buraya girmeden önce 'içeride ben ne yaparsam bana ayak uydur' demişti. Bir şeyler yapacağını tahmin etmiştim ama bu kadar büyük oynayacağı asla aklıma bile gelmemişti. Bir planı vardı ve bu plan bizim için fazla ileriydi.
İkimizde yalanlarla mahvolacaktık.
Masadaki herkesin bakışları dehşet içinde bana döndüğünde olduğumuz mekanda büyük bir sessizlik oluştu. Üzerimdeki şok dolu, dehşete kapılmış bakışlar tüylerimi diken diken etti ama yine de karnımın içinde hissettiğim o garip gıdıklanma, heyecanlanma hissi bana bakan bu dehşet dolu bakışlardan aslında haz aldığımın kanıtıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İPTİLA(+18)
ChickLit•YENİDEN YAZILIYOR! Ellerimi yüzünden çekerken omuzlarına attım. Üzerime iyice eğilirken hareketleri içimde ki ıslaklık ile rahatça hızlandı. Belim ağrıyordu. Zevk tekrar etrafımı sarmaya başlamıştı. İnlerken dudaklarına fısıldadım. " Amacın beni ya...