BÖLÜM ON ALTI: "YALANCI VE KURBAN"

121K 7.2K 11.7K
                                    


Selamm🔥
Nasılsın?

Buraya Rima ve Araf için bir kadeh bırakır mısın?
🍷;

Birazdan okuyacağın satırlar için alttaki yıldıza basarak, satır aralarına bol bol yorum yaparsan çok mutlu olurum. Üstelik beni wattpad profilimden takip ederek attığım duyurulardan hemen haberdar olabilirsin, beni takip etmeyi unutma!

Çok öpücük, sevgi.
Keyifli Okumalar.
❤️

BÖLÜM ON ALTI
"Yalancı ve Kurban"

Mabel- Mendilimde Kırmızım Var Mabel- AraftaMabel- Karakol

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mabel- Mendilimde Kırmızım Var
Mabel- Arafta
Mabel- Karakol

'BÖLÜM SINIRI
5.k oy, 7.k yorum'

&&&

Yürüdüğün yolda her zaman dikkat et derdi, annem. Önüne, sağına, soluna ve hatta az önce arkada bıraktığın, geçtiğin ardına bile. Yürümek her an düşmek demekti, ben çok düşmüştüm ama hiç kaldıranım olmamıştı.

Düşüşlerim beni dibe çökertmişti. Dibi gördüğümde, her defasında düştüğümde kanayan dizlerim sahip olduğum tek şey olarak kalmıştı.

Ama bildiğim bir şey vardı ki o kanayan dizler bana bir adam tarafından hediye edilmişti.

Babası olmayan bir kızın dizleri hep kanardı, hiç kabuk bağlamazdı.

Benim dizlerim hiçbir zaman iyileşmeyecekti. Ben hep bu gerçekle yaşamıştım.
Sonra düşe kalka büyümüştüm ve yalnız kaldığımda asıl gerçek gün yüzüne çıkmıştı.

Annemin eli saçlarımın arasından çekildiği an bir tuzağın içine düşmüştüm.

Gün yüzüne çıkan gerçek beni  büyütmeye yetmişti. Dikkat etmem gereken şey yürüdüğüm yol değildi, karşıma çıkan ve ardımdan kuyumu kazan insanlardı.

Hayır, canavarlardı.

      Şakaklarıma baskı uygulayan ağrı ve bilinçsizlikle beraber bedenimin irkildiğini hissettim. Bedenime yayılan o ağrılı karıncalanma hissi beni bilinçsizlikten sarsarak çıkardı, damarlarına enjekte edilen korku hızlıca tüm bedenime yayılırken birbirine kenetlenmiş kirpiklerim hızlıca aralandı.

Aynı zaman da sanki bir suyun altında saatlerce nefessiz kalmış olan ciğerlerim bana irademin dışında dudaklarımı da aralanana sebep olurken nefes nefese gözlerimi açtım. Ama bu kesinlikle iyi bir fikir değildi çünkü gözlerimi açar açmaz başım dönmeye başladı, ardı ardına aldığım nefesler soluk borumu tıkadı ve kuvvetlice, ciğerlerim çıkıyormuşçasına öksürmeye başladım.

İPTİLA(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin