Selam, Nasılsınız?Bölüme geçmeden önce yıldıza basarak oy vermeyi, satır aralarına yorum bırakmayı unutmayınız.
Beni profilimden takip ederek duyurulardan haberdar olabilir, profilimden instagram hesaplarına ulaşabilirsiniz.
Keyifli Okumalar❤️
BÖLÜM DÖRT
"TARUMAR SOLUKLAR"&&&
Yüreği mesken eden heyecanın tohumları damarlarıma serpilerek kök saldığında yeşilin en açık tonuna sahip gözlerim krallığı olan bir kralla karşılaşmışçasına büyüdü.
Gözlerim haki yeşili bir sarmaşığa çarparak dolandığında bedenlerimizin çarpışmasından daha güçlü bir serzeniş hissettim.
Ciğerlerime dolan hava soluk borumu tıkayıp boğazımı karıncalandırdı.
Araf benim gibi benimle çarpışmayı beklemiyor ki şaşırmıştı demeyi çok istesemde karşımda duran, göz göze olduğumuz adam hiçte şaşkın gözükmüyor üstten gözlerimin içine büyük bir hissizlikle bakıyordu.
Ne yapacağımı şaşırmış gibi aralanan dudaklarımdan çıkan soluklar boyun girintisine çarpıp yankı yapar gibi bana geri dönüyordu.
Kirpiklerimi kendime gelmek adına uzunca kırparak dudaklarımı sımsıkı birbirine bastırdığımda elim ayağım birbirine dolandı. Savrulan ellerimi nereye koyacağımı bilemez gibi havaya kaldırdım ve garip, kendimin bile anlayamadığım mırıltılar çıkarak yutkundum.
Araf gözlerini üzerimden hiç çekmeyerek duvar gibi önümde durmaya devam edince göz ucuyla belimdeki ellerin varlığına baktım ve yanan tenim odun atılmışçasına harlandı.
Elleri belimdeydi ve belimi dengemi sağlamak ister gibi sıkıca kavramıştı. Dövmeden neredeyse gözükmeyen elleri öylesine iriydiki bu adam belimi hiç zorlanmadan tamamen kavramıştı.
Parmakları ince belime sarılmış bir yılan sürüsü gibiydi, belimi tamamen sarmalamışlardı.Nabzım kalbim gibi daha fazla ıslanırken neredeyse kıpkırmızı kesilmek üzere olduğumun farkındaydım.
Gözlerimi tekrardan hızlıca Araf'ın haki yeşili gözlerine diktiğimde dudaklarımı araladım ve kekelememekte büyük bir özen gösterdim.
"Pardon," kısa ve öz bir şekilde bunu söylediğim için kendimi kekelemediğim içinde tebrik ettim.
Hayatı boyunca pek kekelemiş biri değildim. Ama bu heyecan benim dilimi düğüm yaparak aklımı bulandırıyor, kontrolümü kaybettiriyordu. Kekelememek için dikkatli olmam gerektiğini hissediyordum.
Ve ilk defa hissettiğim bu duygu kesinlikle berbattı.
Araf zehirli gözlerini gözlerimden çekmeyerek bi' çeşit özrüme karşı tavrını hiç bozmadan sessiz kaldığında belimi sarmalamış elleri hareketlendi ve belimden usulca ayrıldı.
Beynimin ve zihnimin bana bir oyunumu bilinmez ama parmaklarının belime veda eder gibi belimi okşadığını hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İPTİLA(+18)
Literatura Feminina•YENİDEN YAZILIYOR! Ellerimi yüzünden çekerken omuzlarına attım. Üzerime iyice eğilirken hareketleri içimde ki ıslaklık ile rahatça hızlandı. Belim ağrıyordu. Zevk tekrar etrafımı sarmaya başlamıştı. İnlerken dudaklarına fısıldadım. " Amacın beni ya...