ဒီနေ့ကျောင်းပိတ်ရက် မားမားတို့အိမ်အလည်သွားတယ် တစ်ခါမှမခွဲဖူးတော့ခဏလေးနဲ့အရမ်းလွမ်းနေတာ။
"Aigooမားမားကိုအဲ့လောက်လွမ်းလား အိမ်ခွဲနေချင်တာဘယ်သူလေးပါလိမ့်"
ကျောင်းဖွင့်တာတစ်လတောင်မပြည့်သေး မားမားကိုသိပ်လွမ်းလွန်းလို့ဆိုပြီး ပြေးဖတ်တဲ့ကလေး
အခုထိ ကလေးဆန်နေတဲ့ဒီကလေးလေးကို စိတ်မချရတာတွေပေါ့ ထယ်လေးနဲ့သာဆိုစိတ်ချတာမို့ လွတ်ထားပေးလိုက်ရတာ။"မားမားကလည်း ကီးကီးကျအရမ်းလွမ်းနေရတာ မားမားတို့ကျ ကီးကီးမရှိတော့အေးချမ်းနာထင်တယ် ဟွန့်"
"အမလေး မားမားတို့ကလဲ ဒီကတစ်ဦးတည်းသောသားလေးကိုသိပ်လွမ်းနေတာပါ အိမ်မှာမားသားလေးမရှိတော့ခြောက်ကပ်လို့ ပြန်လာနေဖို့စိတ်ကူးမရှိဖူးလား"
"ပြန်လာနေချင်ပါတယ် ဒီဘက်ကကျောင်းနဲ့အရမ်းဝေးတယ်လေ မားရဲ့ သားထယ်ထယ်ရှိလို့အဆင်ပြေမှာတယ် မားမားဆီလည်းကျောင်းပိတ်ရက်တိုင်းလာမှာကို"
"ဒီကလေးနှစ်ယောက်ပြန်မလာချင်ရအောင် ဘာတွေများမဟုတ်တာလုပ်နေကြတာလဲ"
"ဟာ မဟုတ်ပါဘူး ကီးကီးကထယ်ကို့အနိုင်ကျင့်ရလို့ပျော်နာ ဟီး မဟုတ်တာမလုပ်ပါဘူး ကီးကီးလုပ်ရင်တောင်ထယ်ကအမြဲဆူနာ"
"ထယ့်ကိုအနိုင်ကျင့်နေတယ်ပေါ့လေ မားမားပြောထားတာကို"
"သူက အလိုမှမလိုက်တော့တာ ကီးကီးကို ငြိုငြင်သွားပြီ"
"ထယ်က တီတီ ကီးကီးကိုအလိုမလိုက်ဘဲပစ်ထားတယ်ပေါ့လေ"
ထိုအချိန် ဘေးအိမ်က ထယ်တို့သားအမိရောက်လာကျ
"ဟုတ်တယ် တီတီ ထယ်ကသားကိုပစ်ထားပြီး ညကျဂိမ်းခိုးဆော့တယ်"
"ဟုတ်လား ထယ်မင်းကကီးကီးကိုဂရုစိုက်ရမှာလေ"
"တစ်ညတည်းဂိမ်းလေးခိုးဆော့မိတာပါ အိုမားရာ"
"ကီးကီးမကြိုက်ရင်မလုပ်နဲ့ပေါ့"
"အိုမားတို့က သားအရင်းထက်သမက်ကိုပို့ချစ်နေတာ မဟုတ်သေးပါဘူး"