🌻4.🌻

1K 83 86
                                    

*Két héttel ezelőtt, Jungkook pov.*

"-Benne vagyok. -vigyorog. Na ez az a Hobi, akit én ismerek."

Mivel mind benne voltak, és ezt újra tisztáztuk, így innentől nem volt nyavalygás és hamarosan meg is érkeztünk a szentélyhez.

-Na ezért tényleg érdemes volt eljönni. -néz végig rajta Jimin nagy vigyorral az arcán.

-Az biztos. -helyeselek. Tényleg megérte. Nagyon jól néz ki így az erdő közepén, ráadásul egy temető közepén éjszaka. -Ha már itt vagyunk, hagyjunk magunk után valamit, ahogyan megbeszéltük. Karmokat elő. -vetem bele magam mégegy őrültségbe.

-Lehet ez a szentély elhagyatott, de akkor sem kellene belevésnünk a nevünket. -ellenzi Nam. Ahhh, már megint kezdiiiik. Valakinek mindig el kell rontania a hangulatot?

-Csak egy rakás fa. Tisztelem az ősieket és a szellemeket is, viszont ez a szentély már rég nincsen használva. Mintha nem is egy szentély lenne, csak egy lepukkant korhadt építmény, ami hasonlít egy szentély formájára. Ha így nézzük, akkor simán karcolhatunk bele bármit.

-Jó, de legalább annyira dinkák ne legyetek, hogy a saját neveteket vésitek bele, mert akkor ha valaki észreveszi, megtalálhat minket. -okoskodik tovább Joon, de már késő.

-Hát, most már mindegy. -lépek el a fal mellől, amiben benne díszelgett a 'JungKook' felirat. Persze nem csak én voltam ilyen "dinka" és Nam mondata végére már Jimin és Jinnek is a neve ott díszelgett a szentély oldalában.

-Gratulálok. -jegyzi meg Yoongi unottan, majd mellénk lép és firkant oda valamit.

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Where stories live. Discover now