🍫22🍓

964 78 101
                                    

Taehyung szemszöge:

Jimin próbálkozott lelket önteni belém, de ez nem ilyen könnyű... Lehet azt mondta közéjük való vagyok, de ettől még nem érzem magam odavalónak főleg, hogy mennyire kihasználnám őket és romba is dönteném az egész csoportot, ha én köztük vagyok... Már a csapatban megvannak a párok, nem rombolhatom le csak úgy azzal, hogy oda állítok. Szerettem a barátjuk lenni, viszont a most is az lennék, nem bírnám ki a mindennapokat Kook mellett. Nem menne, hogy azt nézzem milyen jól elvan HoSeokkal. Csak egy pár órát voltam együtt JungKookal. Egy nap sem volt szinte, mégis annyira megimádtam az illatát, hogy soha többé nem akarom elengedni. De ő Hobit szereti. Látszik rajta. Csak azért voltam elviselhető helyette, mert epres a szagom. Ennyi az egész amire jó vagyok. A kurva illatom amit már ki nem állhatok. Miért pont eper? Lehetne valami sokkal különlegesebb vagy egyedibb vagy jobb...

-Taehyung figyel? -kérdi a tanár mire felkapom tekintetem.

-Ömmm... Nem. Miről is volt szó? -döntöm oldalra aprót fejem. Imádom hülyének nézni a tanárt, aki ilyenkor csak szemet forgat.

-Arról, hogy lesz osztálykirándulás a jövő héten. Egy hetes tanulmányi kirándulás a hegyekbe.

-Na. Az fasza lesz. -dőlök hátra a székben.

-Maga otthon is így beszél? -von kérdőre a tanár.

-Néha, de mivel ott nem jelentenek be ilyen jó híreket, csak a pornó közben szoktam. -mosolyodok el féloldalasan. Igazából nem szoktam PHt nézni és általában suliban is meghúzom magam, de mivel majdnem elsírtam magam mikor megzavart gondolatmenetemben a tanci, így kicsit el kell terelni a figyelmem az isteni csokoládéról.

Az osztály persze nevetni kezdett én pedig ismét meghúzhattam magam az árnyékban.

----------------

-Anyaaa hazaértem! -kiáltom el magam miközben leveszem a cipőm.

-Pont időben. -jelenik meg mellettem. Esküszöm néha azt hiszem, hogy megtanult teleportálni.

-Ömmm...tudom, hogy jövő héten telik le az egy hónap, deee...osztálykirándulás, akarom mondani tanulmányi kirándulás lesz egy hét múlva. Elmehetek rá? -próbálom lassan felvezetni hátha így nagyobb esélyem van nála.

-Nem. -fordít nekem hátat és indul meg a konyhába.

-De miért nem? Sulis program. Mennem kell, különben igazolatlan. -próbálkozom tovább.

-Akkor mégis miért kérdezed, ha már eldöntötted, hogy mész? Meg amúgy is, ha nem engedlek megint én leszek a szar anya, igaz? -kérdi anya dühösen. Na ilyen, ha szar napja van...

Egy szó nélkül sétáltam inkább fel a szobámba és írtam meg a házijaim.

----------------------

-Tae indulni kéne!!!- ordít anya a földszintről. Ja igen. Eltelt egy hét és itt a tanulmányi kirándulás. Mindent összepakoltam, de közben azon is elgondolkoztam, hogy mégis miért akarok én menni oda?

Nincsenek barátaim és eleve nem lesz kivel ott beszélgetnem egyes szobák meg nem hiszem, hogy lesznek, így valakivel muszáj lesz összekerülnöm, aki gondolom a maradék lesz pont ahogy én. Vagy egy apróbb baráti kör ahol még marad egy hely. Teljesen kínos lesz és ettől már előre félek. Ráadásul a buszon is biztosan egyedül fogok ülni...

-Megyek már! -kiabálok vissza anyának és le is rohanok a táskámmal, amiben már minden benne van.

-Indulhatunk. -veszem fel a cipőm, majd beülünk a kocsiba és anya elvisz a suliig.

-Ne kelljen rád panaszt hallanom, jó legyél és vigyázz magadra! -adja ki a "parancsait" anya, majd egy puszi után itt hagy.

-Neked is szia anya... -dörmögöm az orrom alatt.

-Ha mindenki itt van, szálljunk fel a buszra! -szól a tanci, mi pedig felmegyünk. Persze én utoljára, mert néznem kell, hogy hol van hely ugyebár, hisz tömött busszal megyünk, így valaki mellé mégis csak be kell ülnöm mint kiderült. És ki mellett volt csak hely? Még szép, hogy Jeon Jungkook mellett. De miért is csodálkozom? A gerlepárok egymás mellett Hobi pedig ugyebár "halott" így nem ülhet az alfa mellé. Hát ez szuper út lesz....

----------

Halihó mindenki!
Remélem nem volt túl zavaró a sok időugrás, de hát ha nem történt semmi csak nem írom le. XD
Na mind1. Remélem azért ez is tetszett mindenkinek! 💜💜💜

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Where stories live. Discover now