"-Mi a fene van veled Yoongs? -sétál mellém Jin."
-Mi lenne? -kérdezek vissza vállat rázva. Nem értem mi baja. Csak megakadályozom, hogy olyan kerüljön közénk, aki egy kis kétszínű senki. Fura, hogy eddig senki sem csodálkozott azon, hogy mégis hogy került ide Taehyung. Mintha természetes lenne, hogy pont Kookhoz tévedt. Pont most és pont ide, mikor elméletileg semmiről sem tud.
-Mi az, hogy mi lenne, Taet mindenfélével vádolod, kizársz a házadból, megtámadot Taehyungot, mikor csak Kookhoz sietett, hogy ápolja és még Jimint is bántod! -kiabálta teljesen kikelve magából. Jin ritkán szokott ennyire dühös lenni, de olyankor mindenkit kioszt.
-Jimint nem is...-kezdek bele és nézek abba az irányba, ahol tudom hogy van, de megakad bennem a szó.
A fiú a bokáját szorongatja, míg keze vérzik.
-Látod? Annyira el vagy foglalva az idióta üldözési mániáddal, hogy észre sem veszed, hogy kiknek ártasz! Ha nem tűnt volna fel, Tae csak segített nekünk amikor csak tudott és azért, mert téged is emlékeztet Hobira, nem kell így bánnod vele! Mellesleg Jimin csak segíteni akart neked! Képzeld csak, én és Nam már feladtuk azt, hogy veled bármit is csináljunk és amikor megbeszéltük a találkozót azzal indítottam volna, hogy leordítalak a viselkedésedért, de nem tettem, mert valaki rám írt, hogy legyek türelmes veled! És tudod, hogy ki volt az aki rábeszélt arra, hogy hagyjuk rád a dolgot? Az a személy...
-Jin...hagyd ezt. -vágta félbe Jimin.
-De Jimin...tudnia kell, hogy észhez térjen már végre. -néz a fiatalabb felé Jin, de a kisebb erre már semmit sem mond, csak lehorgasztja felét és a földet kezdi nézni.
-Igen, jól sejted. Jimin volt az aki rámírt és meggyőzött, hogy legyünk türelmesek veled. Miatta hagytuk szó nélkül, hogy gyere. Egyébként már melegebb éghajlatra küldtünk volna. Erre te mit csinálsz? Megint bedurran az agyad és még Őt is bántod, aki eddig csak védett téged. -mutat mondata közben Jiminre.
-De Taehyung...-kezdek bele a padlót bámulva, de Jin félbeszakít.
-Semmi Taehyung! Térj már észhez! Nem ártott nekünk semmivel! Csak a barátunk akar lenni, te meg ezt nem bírod elfogadni! Vagy elfogadod, vagy arra van az ajtó és csak azután jöhetsz vissza azon az ajtón, hogyha elfogadtad, a tényt, miszerint az epres illat már napi szinten itt lesz mellettünk. -mutatott közben az ajtóra a legidősebb.
Hát ez van. Majd észhez térnek. Én biztos hogy nem maradok, ha ezt az epres szart kell eltűrnöm egyfolytában. -indulok ki durcásan a házból, majd ülök le kint az ajtó elé.
Még, hogy Taehyung kedves. Pff. Nem látják amit én... Attól még, hogy semmi rosszat nem csinált, nem jelenti azt, hogy tényleg ártatlan lenne. Ez csak álca. Csak rosszat akar. Be akarja tölteni HoSeok helyét és megszerezni az alfánkat. Vagy lehet meg akarja ölni Kookot, hogy ő legyen az új alfánk. Alfa akar lenni. Igen. Ez mindenre magyarázat. Nem kattantam be. Nem tévedtem. Nem tévedhettem. Nem lehet Taehyung kedves, mert akkor ő is a csapat tagja lesz, de nem lehet. Nem tartozhat ide, mert ő nem lehet az új Napunk. Még csak két hét telt el. Nem találhattak mást. Nem léphettek túl rajta ilyen gyorsan...
A gondolataim egymást követték és a szemem bekönnyezett, de közben észre sem vettem, hogy bárki is látna, csak miután megállt előttem. Vagyis megálltak.
ESTÁS LEYENDO
𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
FanficTaehyung egy átlagos omega, ki a családjával együtt Seoulba költözik Busanból, a sok vámpírtámadás miatt, mik veszélyeztették nyugodt életüket. Ez mind szép és jó lenne, ha a fiatal farkas nem keveredik bele egy baráti társaságba, ahol a veszély min...