A tanci adott mutatott egy másik faházat ahova mehettünk, mert csak egy ember volt benne, az meg egy nyomi omega volt, szóval kizavartam egy másik szobába.
-Kook szerintem túlléptél egy határt. -közli velem Hobi.
-Igen? Mégis miért? -fordulok felé.
-A viselkedéseddel. Nagyon nagyra nőtt a pofád mióta alfa lettél. Azt hiszed erősebb vagy mindenkinél és jobb. Miért nem vallasz Taenek ha ilyen nagyra tartod magad? -kérdezte a napraforgó. Nem hiszem el, hogy még ő is ellenem jön.
-Ha nem tetszik el lehet menni. Fuss csak vissza Taehyunghoz. Az epredhez. Mind tudjuk, hogy szereted. -mutatok az ajtó felé.
-Lehet ott normálisabbak a többiek. Sőt. Biztos vagyok benne. És egyébként én a helyedben vigyáznék Kook a viselkedésemre. Figyeld meg, hogy el fogod veszíteni az alfaságod, ha így folytatod. -próbál megfenyíteni, vagy nem is tudom, hogy mi volt a célja, majd elsétál. (az igaz alfaság pont ahogyan megszerezhető önzetlenséggel, ugyan úgy el lehet veszíteni, ha rosszra használja hatalmát)
-Jó, akkor menj hozzájuk! Áruló! -ordítom utána. -Még hogy elveszítem az alfaságom. Lehet egy igaz alfa elveszítheti "rangját", de én nem csináltam semmi rosszat. Nekem van igazam, nem nekik. -ütök a falba.
-Kook... Tudod, hogy mindig melletted állok, de ez így...
-Ha te is azt akarod mondani, hogy egy farok vagyok, akkor inkább fogd be a szád. -nézek a megmaradt bétámra.
Még Hobi is az, de ki tudja meddig...
-Ha Nem akarsz Yoongs itt maradni, nyugodtan menj. Nem kellenek nekem olyan béták, akik ellenkeznek. Anyám is megmondta annak idején. Ha egy puha pöcs vagyok nem viszem semmire és mennyire igaza volt. Nem befolyásolhatnak a hülye érzelmek Tae iránt. Most az a legfontosabb, hogy lecsapjam azokat a vadászokat és akkor enyém lesz az elismerés. Akkor majd sokan akarnak jönni az igaz alfa falkájába. Eddig azok a vadászok keserítették meg a farkasok életét, de én változtatok ezen. Nem a vadászok fognak üldözni minket. Mi fogjuk őket.
-Ömm... Értem én, hogy hirtelen terminátorba váltottál és kicsit elborult a terved, amiben persze támogatlak meg minden, de... szabad kérdeznem hogyan jutottál el ide? Az anyádat eddig megvetetted és az elméleteit is. Ráadásul HoSeok régóta a falka tagja, nem értem miért kellett elzavarnod. A szerelem pedig nem gyengít meg...-kezdte mondani a hülye múltat és papolást a menta.
-Leszarom. Téged is meggyengített Yoo. Lehet neked nem tűnik fel, de egy papucs lettél. Úgy nyalod a te kis Vattacukrod seggét, ahogy ő fütyül. (tudom, h ezt nem így szokás mondani, de így viccesebben hangzik)
-Kook ne hárítsd a kérdésem. Minden tiszteletem az alfámé, de azelőtt mielőtt őrült tervedbe kezdenénk tudni akarom az okát. Hogy lettél hirtelen ILYEN alfa?
Azért baszd meg, mert a kurva anyám megdöglött három kibaszott hónapja mert vadászokat próbált kinyírni, erre ő nyiffant ki és mert kurvára nincs még mindig pénz keresési lehetőségem, tehát még azt a roncs házat ahol eddig meghúztam magam is elveszik tőlem, szóval egy csöves szintjére fogok süllyedni és nem fogok addig már lesüllyedni, hogy valamelyik haverom szülei házába szorongjak, mert a végén árvaházba dugnak és napok óta a nyakamba lihegnek azok a szaros napszemcsis, öltönyös alakok, akik a pénzt kérik azért a kis földterületért, ahol a "házam" van, ráadásul egy pöcs vagyok a többiekkel is, a hülye "szerelmeskedésemmel" mikor fontosabb dolgok miatt kellene aggódnom, mint hogy viszont szeret e egy omega! Már hetek vagy hónapok óta ki vagyok és még az a kurva "csínytevés" is azért kellett hogy hátha felbaszom vele annyira az anyám, hogy feltolja a fiához a képét a pokolból és kifizesse azt a kibaszott házat, amire nem hagyott pénzt hátra! Teljesen ki vagyok, de nem akarok segítséget kérni, mert persze én vagyok az alfa, ami nagyon nem akartam lenni, de ha már az vagyok, nem kéne, hogy a bétáim segítsenek meg, hanem nekem kellene rájuk vigyáznom és vezetnem őket, de nem megy!!! Már nem bírom tovább idegekkel és hátha eltereli a figyelmem, ha megölök pár emberkét, aki ráadásul vadász. Hát ezért baszd meg!
YOU ARE READING
𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
FanfictionTaehyung egy átlagos omega, ki a családjával együtt Seoulba költözik Busanból, a sok vámpírtámadás miatt, mik veszélyeztették nyugodt életüket. Ez mind szép és jó lenne, ha a fiatal farkas nem keveredik bele egy baráti társaságba, ahol a veszély min...