🍫44🍓

793 62 78
                                    

Figyelmeztetés!
Aki nem bírja a vért és annak részletes leírását, az a jelzés után NE olvassa!!!
(Szerintem bírhatóra írtam, de nem tudom ki hogy viszonyul az ilyenhez)
Jó olvasást! 💜💜
-----

A döntés az lett, hogy Yoongit ki kell véreztetni.
És hogy hogyan fogjuk ezt megcsinálni?
Megkarmoljuk az ereit.
Hát igen. Eléggé brutális módszer, de napokig mégsem maradhat benne a farkasfű, mert megöli. Igazából ha Jiho ezt a módszert nem mondja, szerintem nekünk sosem jutott volna eszünkbe ilyen elborult de hatásos módszer. Legalábbis nekem biztosan nem.

-Akkor most megkarmolom. -sóhajt nagyot Jin, és éles karmait Yoongi felé emelte, de a levegőbe megakadt keze. -Várjunk, miért is nekem kell ezt csinálnom? -fordul felénk és kezét ismét eltávolítja Yoongs közeléből.

-Mert te vagy a legidősebb. -magyaráztuk egyszerre.

-Jó... De mi van, ha elrontom és valami főeret ér a vágásom és elvérzik?? -aggodalmaskodik tovább és az igazat megvallva én is ugyan ettől tartok.

-Megcsináljam én? Ti kötődtök hozzá, így könnyebben véthettek. Mellesleg elég jól ismerem, hogy hol milyen ér van. Biztos menne nekem. -jelenkezett önként Jiho.

Mi egyszerre néztünk össze és a tekintetek nem egyeztek meg.

-Egy pillanat. -jelez Hobi Jihonak, majd egy kis körbe gyűlünk.

-Szerintem hagyjuk neki. -jelentette ki HoSeok.

-Nem ismerjük. Elvétheti, vagy akár direkt meg is ölheti. -ellenkezik Jimin és én is egyet értek vele.

-Eddig kedves volt és olyan ártatlan. Csak nézzetek rá. Nem hiszem, hogy most bántani akarja. Ha rossz szándéka lenne, akkor már cselekedett volna. -magyarázta a napraforgó és tényleg jól cáfol.

-Jó de van arra is esély, hogy elvéti. Yoo meghalhat! -ellenkezik tovább Jimin.

-De az az esély elég kevés. Van úgy 5% arra, hogy elrontja. Azt mondta, hogy tudja mit csinál. -folytatja Hobi.

Szerintem igazából csak ők ketten fognak érvelni, mi többiek pedig a végén eldöntjük, hogy melyiküknek van több igaza.

-Egyrészt az az 5% is rohadt sok, hiszen arról beszélünk, hogy meghal!!! Én nem bírnám elviselni, ha meghalna. Másrészt pedig még mindig megvan annak is az esélye, hogy nem bízhatunk benne, így pedig legalább 10%ra felmegy az esélye, hogy Yoongi meghal. Nem hagyom. -ellenkezett Jimin.

-De ha nem csináljuk, akkor azért hal meg. -száll be a vitába Jin.

-Nam te mit gondolsz? -fordulunk a falra láncolthoz, de mintha nem is lenne köztünk bambult nagy szemekkel egy irányba.

-Nam figyelsz? -ér vállához Jin aggódó tekintettel.

-Srácok... -szólal meg végül még mindig előre meredve. -N-ne fo-forduljatok...meg... -néz még mindig ugyan arra.

Muszáj volt most ezt mondani? Most a kiváncsiságunk fog győzni. Magyarán mind azonnal megfordultunk.

A látvány tényleg szörnyű volt és így már értem miért mondta azt NamJoon amit.

🩸🩸🩸🩸

Yoongi szó szerint saját vérében füdött, a mellette lévő vörös szemekkel pedig Jiho ült, akit szintén a mentás farkas vére borít.

-Kész. -néz felénk mosolyogva.

Brutális...

Két keze tiszta vér, míg karmai végén Yoongi bőrdarabjainak cafatjainak darabványai voltak.
Még a lány halvány színű arcára is felcsapódott a farkasvér.
Jiho ruhája is vérben fürdik, míg vállára bomlik szőke haja.

Olyan ártatlanul nézett ki eddig nagy szemeivel, de vérben úszva mosolyával ráadásban nagyon ijesztő. Még egy horrorfilmben is simán megállná a helyét.

-GiGi... -néz meredten Jimin a vérben úszó szerelmére. A szemét egyre jobban lepik el könnyei, mik egy idő után kicsordulnak szeméből és patakként folynak végig arcán, majd érkeznek a földre. Vállal remegni kezdenek, és kitörve belőle hangja rogy párja mellé. -Neheheeeee. -ordítja könnyezve Yoongit magához szorítva.

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Where stories live. Discover now