"-De meg fogsz halni...-csordul le a könnycseppem, majd utána a többi társa is követi."
-Ne szomorkodj, hisz nem is ismersz. -mosolyodik el az alfa.
-Mégis én tudtam meg először, hogy meghalsz és mégis én térdelek most melletted. -folytak egyfolytában könnyeim.
-Igen...ez igaz. -néz maga el szomorkásan, majd ismét összeszorítja szemét.
-Hozok valami hideget...-jelentem ki felállva mellőle, majd kisétálok egyenesen a konyhába, hol bevizezek egy rongyot, majd visszamegyek Kookhoz, kinek csokoládés illata már az egész házban erősen érezhető volt.
Gyorsan mellé futottam és a hideg rongyot a tűz forró homlokára tettem.
-Sajnálom. -fordítja el a fejét.
-Mit? Mit sajnálsz? -ültem le mellé az ágyba.
-Nem tudtam tovább visszafogni. -lihegi.
-Micsodát? -értetlenkedem.
-Az illatom. -nyitja ki vörös szemeit és néz az én íriszeimbe.
-De miért fogtad vissza eddig? -értetlenkedek még mindig és arrébb simítom az arcába lógó fekete tincseit.
-A csokoládé... Nem szereted. -szorítja össze a szemét.
-Nem, de...de ezért nem kellett volna. -nézek rá szomorúan csillogó szemeire, mik egyre jobban tűntek el előlem, lecsukódó szemhéjának köszönhetően.
-Kook, kérlek ne halj meg. A barátaid... A többiek... Még látni akarnak, nem halhatsz meg. -csúszok közelebb hozzá.
-Kook, kérlek, nyisd ki a szemed. Kookie...
-Mond újra. -nyitja résnyire a szemeit.
-Kookie. -mosolyodom el neve kimondása közben, majd fejét az ölembe veszem.
-Mmmhh... -kényelmesedik el rajtam.
-Eper... -szippantott nagyot illatomból, mi egyre jobban keveredett övével, majd elaludt.
Mivel az ölemben fekvő nyugodtan szunyókált, így volt időm írni a csoportba és végiggondolni is a helyzetet. Valahogyan csak segíthetünk rajta, nem?
-------------
Bangtan Boys🦋Eperke
Tudjátok, hogy hol lakik @Csokismaknae igaz?VattacukrosCsibe
Baj van?KamillásMamaBird
Még nem voltunk nála. Sosem engedett a házához. Azt mondta szigorú az anyja és nem engedi, miért?Eperke
A címe: ***** Gyertek ide!LeaderKertiBarack
Mi a baj? @Csokismaknae -val van a baj?Eperke
Igen, de siessetek kérlekVattacukrosCsibe
Egy 10 perc és ott vagyok-----------------
Gondoltam amíg meg nem érkeznek a többiek, addig megoldást keresek a neten, de csak három perc telt el, mikor becsapódott az ajtó és a házat betöltötte a mentol.
-Yoongi! -kiabáltam, hogy ránk találjon a kis házba, bár ha az epres csokoládé illatát követi, úgyis idetalál.
-Mi van vele? -ugrott az ágy mellé és felhúzta a fiú pólóját, majd letépte róla a kötést amit nagy nehezen tettem rá egy 15 perce.
-Mi a...Mit csináltál vele? Mikor megtörtént nem volt ennyire rossz!!! -ordított dühösen Yoongi.
-Semmit, én...nem. -néztem fel az ordító fiúra könnyes szemekkel.
-Halljam, mi a francot tettél vele?! -kérdezi üvöltve és megfog a ruhámnál fogva.
-Én tényleg nem...-csordult ki könnyem szemeimből.
-Ha nem csináltál volna semmit, akkor nem lenne ilyen állapotban! -ordítja ingerülten, majd ölébe veszi az alvó alfát és elviharzik.
-Ne... én tényleg nem csináltam semmit...-sírtam a földre rogyva, majd ismét lépteket hallok.
-Yoongi, Tae, Kook! -hallom közeledni a lépteket. Jimin az.
-Tae, veled meg mi történt? Hol van Yoo és Kook? -guggol le mellém Chim és kezdi a hátamat simogatni.
-Elvitte, pedig nem is én voltam...nem én csináltam. -próbálom magyarázni sírva, miközben belebújok ölelésébe.
-Ssshh...most mond el nyugodtan, úgy hogy én is értsem, rendben? -tol el egy kicsit magától Jimin, hogy szemembe nézhessen, mire bólintok.
-Írtam neked, hogy átjövök JungKookhoz és így is tettem. Mikor...mikor ide értem Kook nagyon rossz állapotban volt és lekezeltem a sebét, majd elaludt és akkor írtam rátok, de Yoongi... Yoongi az előbb ordibált velem, hogy Kook még nem volt ilyen rosszul, amikor utoljára látta és hogy mit csináltam vele, de én nem...én tényleg nem csináltam vele semmi rosszat. -indulnak meg ismét könnyeim.
VOUS LISEZ
𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
FanfictionTaehyung egy átlagos omega, ki a családjával együtt Seoulba költözik Busanból, a sok vámpírtámadás miatt, mik veszélyeztették nyugodt életüket. Ez mind szép és jó lenne, ha a fiatal farkas nem keveredik bele egy baráti társaságba, ahol a veszély min...