🍫39🍓

833 70 56
                                    

Taehyung szemszögéből:

Jimint és Kookot kivitték, NamJoon falra rögzítették, Yoongit pedig kiütötték, én és Hobi meg itt pánikolunk mint az idióták, míg Jin próbál nyugtatni minket. Vagy Yoongshoz rohanok vagy a többiekhez, hogy ők hogy vannak, mikor éppen próbálom figyelmen kívül hagyni Jimin és Kook fájdalmas üvöltéseit.

A láncaim a padlón csörögnek, de már nem bírom idegekkel. Yoo nem ébred fel. A két elcipelt fájdalmasan üvölt segítségért, de nem tudok kitörni a helyről, mert nincs annyi erőm és az egyetlen akinek lenne az a falra van felkötve!!!

-Tae nyugodj meg. -állított le Jin.

-Mégis hogy? Hogy csináljam mikor Kook és Jimin ordításai percenként hallhatóak Yoongi pedig még mindig mozdulatlanul fekszik a purzusa meg alig kitapintható és nagy eséllyel mind itt halunk!!! Mond, hogy nyugodjak meg? -néztem fel csillogó szemekkel a könnyeimtől, mik már majdnem kicsordultak.

-Igazad van. De attól még, hogy minden erődet felhasználod abban, hogy járkálsz, nem lesz jobb. -néz szemeimbe, mire reménytelenül ülök le a hideg padlóra.

Egy ideig még így vagyok, mikor az ordításoknak vége szakad.

A hirtelen csöndre mind az ajtó felé kapjuk a fejünket és amennyire csak tudjuk, hegyezzük a fülünket. A jobbik esetben épségben visszahozzák őket, a rosszabbikban meghaltak.

A cella ajtó nyílt, én pedig nagyot nyeltem a gondolatra, hogy nem jön már be rajta Kook és Jimin, viszont ekkor megcsapott a csokoládé és a vattacukor illata, ami már kicsit mindannyiunkat megnyugtatta, de még ez nem jelentett semmi biztosat.

Lehet a hullájukat hozzák be, ha a legrosszabbra gondolok. Már a gondolat is kikészít, de szerencsére éltek. Mindketten.

Bár nem éppen a legjobb formájukban voltak. Vágások beterítették testüket és csak úgy áradt belőlük a farkasfű elviselhetetlen szaga.

Jimin szinte rögtön kidőlt miután annyit mondott, hogy "nem mondtam semmit" és Kook is miután elszívta Jimin fájdalmát, amiben próbáltuk megállítani, de nem sikerült.

Szarul van és már alig van eszméleténél, mégis a másiknak akar segíteni. Most már értem, hogy hogyan lehetett igaz alfa. Lehet néha nem felelősségteljesen viselkedik, de ha a másikkal gond van bárki legyen is az, ő egyből ugrik, hogy segítsen. Megvédi a sajátjait és mindenkit aki fontos számára. Éppen ezért is veszíthette el az alfaságát. Mikor valaki bajban van akit szeret és meg akarja menteni, vagy már baja esett és haragszik emiatt magára, hülyeséget csinál.

-Kook ébredj. -suttogom az eszméletlen csokis fiúnak haját kisimítva arcából, de nem kelt fel.

-Hagyd pihenni. Biztosan kifáradt és a farkasfű is legyengíti. -szólt rám Nam, mire bólintottam és átcsúsztam Jiminhez, hogy őt is megnézzem milyen sebei vannak, végül pedig Yoohoz mentem, őt ellenőrizni. Még csak egy másfél órája lehetünk itt, de hetünk közül már most eszméletlen három úgy, hogy kettőt megkínoztak.

-Jimin azt mondta, hogy nem mondott semmit...ezek szerint vallatták őket, nemde? -gondolkozott hangosan Joon.

-Igen...de...akkor miért hagyták abba? Mármint értitek? -kérdezte Hobi, de nem bírtuk követni gondolatmenetét.

-Még jó hogy megálltak, hisz akkor meghaltak volna ha folytatják. -néztünk Hoseokra értetlenül és ahogyan ezt kimondtam NamJoonnak leesett valami.

-Épp ezaz. Ők vadászok, mi pedig heten vagyunk. -kezd bele a napraforgó.

-Ha információt is akarnak kiszedni belőlünk, attól még, hogy valamelyikünk meghal, még mi megmaradunk. Ők vadászok. Egész eddigi életükben farkasokat öltek. Nem áll érdekükben életben hagyni egyet sem. -fejezte be az alfa az omega mondatát.

-Pontosan. -helyesel HoSeok.

-Még mindig nem értem. -ráztam meg a fejem.

-Ha Kook és Jimin meghal miközben információt akarnak kicsalni belőlük, az nekik elméletileg nem gond, hisz még itt vagyunk öten, akik köphetünk és általában ha látja a társát meghalni valaki, akkor az könnyebben beszél. Tehát nem értjük, hogy miért álltak le. -magyarázza Joon én pedig lassan bólogatok, ha éppen felfogtam valamit.

-Vagyis értjük, hogy miért álltak le. Azért, hogy ők ne haljanak meg. Ez vagy azért van, mert mindannyian kellünk nekik még valamihez, vagy valamelyikük beszélt. -folytatta Hobi.

-De Jimin azt mondta nem köpött. -nézett az eszméletlenre Jin.

-Akkor...-fordultunk mind JungKook felé. Beszélt volna?

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Where stories live. Discover now