-Mi a fenéért kell ennyi tételt megtanulni? Nem lenne nekik elég, hogy egyet tudunk? Vagy ha legalább választhatnánk! -nyavajog Yoongi az ágyon fetrengve.
-Ne izélj már! Mindenki tudja, hogy úgyse tanulsz! Még a könyv is fordítva van a kezedben! -szólok vissza neki, mire rájön, hogy ez így tényleg nem hihető.
Éppen az év végi vizsgákra tanulunk. Én még az árvaház hivatalos lakója vagyok, de mivel már nincs olyan sok addig, hogy elköltözzek NamJoonékhoz, így nyugodtabban koncentrálhatok a vizsgákra. Igazság szerint csak azért féltem árvaházba menni, mert folyton az járt a fejembe, hogy mi van, ha örökbe fogad valaki, mielőtt együtt élhetnék a barátaimmal, de mivel már csak egy hét, és ki is költözöm, ráadásul idősebb gyerekek felé nem sok az érdeklődés, így végre megnyugodhattam.
-Tényleg, most akkor Nam és Jin megint kavarnak? -szólal meg hírtelen Yoongi. Úgy volt átjövök hozzá tanulni, de egy mondatot nem tudtam végig olvasni. Neki bármi téma vagy elfoglaltság jó, csak ne a tankönyv és a tananyag legyen.
-Már mindent elmondtam. Nam meglepte Jint egy romantikus vacsorával, az én, Hobi és Jimin által szervezett dolgoknak köszönhetően. Jin mindig is szerette NamJoont, szóval megbocsátott neki. -mondom unottan az egy hónap alatt vagy huszadjára.
-Jó, ezt eddig is így mondtad, de részletesen nem tálaltál ki. Ráadásul még azt sem részletezted, hogy milyen volt a láz Taevel. Tudod nekem és az én kis csibémnek is lesz valamikor, jó ha tudom RÉSZLETESEBBEN a dolgokat. -emelgeti mondata közben szemöldökét egy perverz mosoly kíséretében.
-Ha részleteket akarsz a NamJin páros összejöveteléről, kérdezd Jimint. A láz pedig pont olyan volt, mint ahogyan a tanci mesélte. Gyors, dúrva, fájdalmas és szenvedélyes. Ennyi. -zártam le a témát.
-És a kötelékes rész is igaz? -csillant fel a szeme.
-Mármint amit minden szerelmi farkasos regénybe írnak? Aki kapja tecnika? Ha valaki hamarabb odaér és magáévá teszi a párod, akkor az eltávolodik tőled? Nem hiszem, de nem is tudom, hisz ÉN értem oda Taehez és segítettem rajta. De majd ha a te kis csibédnek is lesz, azért se menj oda hozzá, hátha valaki más dugja meg, és akkor kiderül. -kacsintok a morcos tekintetű, menta illatát árasztóra.
-Csak álmodj! Nem hagyom, hogy bárki hozzáérjen Chimhez! -húzza össze szemeit, így pedig tényleg olyan mintha nem egy farkas, hanem inkább egy durcis cicus lenne.
-Na jó, én megyek. -kelek fel a földről, miután rájövök, hogy már négy óra rég elmúlt, és ha nem sietek vissza az árvaházba, lemaradok a vacsiról.
-Oké! Majd találkozunk a vizsgák után a házavatón! -ordít utánam Yoongi.
Gyorsan vissza rohantam az árvaházba, ahol megkajáltam, majd a szobámba zárkóztam, hogy egy kicsit tanulni is tudjak, de nem telt bele sok időbe, hogy gondolataim teljesen máshol járjanak. Pontosabban a jövőn. Nam és Jin már kiválasztották a tökéletes házat, amibe mind elférünk. Van egy közös szoba Jinnek és Namnak, egy nekem, egy Jihonak, egy pedig Jacksonnak, ugyanis ezalatt az egy hónap alatt Jackson nagyon sokat változott. De tényleg. Nem tudom Nam mit mondott neki, de azóta a nap óta tényleg megváltozott. Sokat beszélgettek Jihoval, és még engem is elfogadott, még ha nincs is köztünk vérszerinti rokonság.
Gondolat menetemből hangos kopogás zavart meg.
-Igen!? -ordítok, hátha megtudom az okát miért kell majd betörni a zárt ajtómat.
-JungKook gyere. Jöttek érted. -hallatszik a hang a falap túloldaláról.
Itt az idő. Biztos Jin és Nam. Végre minden egyenes lesz.
Minden tökéletes, nyugodt, és boldog.
Mi jöhetne ezek után közbe, nem igaz?Vége
(Folytatás Epres Csokoládé 2-ként a Xagamy profilomon
YOU ARE READING
𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
FanfictionTaehyung egy átlagos omega, ki a családjával együtt Seoulba költözik Busanból, a sok vámpírtámadás miatt, mik veszélyeztették nyugodt életüket. Ez mind szép és jó lenne, ha a fiatal farkas nem keveredik bele egy baráti társaságba, ahol a veszély min...