🌻7.🌻

961 76 52
                                    

*Két héttel ezelőtt, Jungkook pov.*

""J-HOPE"-díszeleg a felirat a fában."

-Örvendek a találkozásnak J-hope. -mondja Nam a fiúnak, mikor megfordul.

-Úgyszint. Rap Monster. -mosolyog vissza rá a másik és mind elnevetjük magunkat.

-Mostantól így akarjátok hívni egymást? Csak mert én fix, hogy senkit nem fogok Rap monsternek, vagy reménynek hívni. -rázza meg a fejét Yoongs. Már süt róla, hogy álmos, mert annyira ünneprontó kedve van, hogy már mindannyiónkat meglep.

-Engem nem muszáj. Csak aki szeretné...-mondja HoSeok még mindig mosollyal az arcán.

Ekkor viszont egy fa reccsenését hallottuk és ijedten ugrottunk fel, majd hunyorogtunk a sötétben, hátha meglátunk valamit.

Nam és az én szemem már pirosan világított, a többieké pedig kéken.

-Láttok valamit? -kérdi meg Joon a többieket, de mindenki nemleges választ ad.

-Lám lám lám. Kik tévedtek a területünkre? -jelenik meg előttem egy alak, majd rögtön utána több is kirajzolódik mellette, én pedig morogni kezdek.

-Ho-hó! Ezek kutyák! Hát azért volt ekkora bűz itt. Azt hittem lótrágya, de most már tudom, hogy kiket érzek. -ér elénk monológja közben egy kb velük egy idős fiú. Méghozzá vámpír.

De nem csak egyedül ő vámpír. Mind azok, ráadásul kilencen vannak.

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Where stories live. Discover now