Türkiye Milli Büybas Takımı, 29 Mayıs günü okula geldi. Ancak gelecekleri haberini yolda "geliyoruz" şeklinde bildirdiler. Dolayısıyla kimse bir hazırlık yapmamıştı. Yalnızca okul yönetimi ufak tefek hazırlıklar yapmıştı. Bu hazırlıklardan bazıları şunlardı; okul otoparkındaki otobüslerden birisini takımı getirmesi için hazırlamak, öğretmenlerin ve öğrencilerin kalacakları yerlerin müsait olduğundan emin olmak, okul mutfağındaki aşçıların işlerinin zorlaşmaması için 2 yeni açşı işe almak, gelecek olan ekibe özel kutlama hazırlamak, ekibe hazırlanan kutlama için yeni yiyecek-içecek ve pasta çeşitleri hazırlamak.
Kızlar okula geldiğinde herkes onları büyük bir coşkuyla karşıladı. Bu heyecenlı töreni Japonya Milli Takımı'ndan Jun ve Kaptan Tsuba, Almanya'nın kaptanı Heinz ve Madagaskar kaptanı Rein Rast bile izlemeye gelmişti. Onların da "bizim kızlar" ile tanışmaları mümkün olmuştu.
Basın ise "Bizim kızlar, Tengri finallerini izlemeye geldi." veya "Bizim kızlar yuvalarını ziyarete geldi!" gibi manşetler atmışlardı. Bu haberlerin yayılması için Büyülü Kurtlar İçişleri Bakanlığı bile basın yayın organlarına destek vermişti. Bu destek de işe yaramıştı aslında. Büyücülerin çoğunluğu bu durumdan haberdar olmuştu. İstatistikler, büyülü kurtların yüzde doksanına bu haberin doğru şekilde ulaştırıldığını doğruladı. Bu muazzamdı.
Kızlar tabi ki hoşlandıkları çocuklarla vakit geçirdiler. Büybas kaptanı Pınar, doğal olarak, büytop kaptanı Kemal ile takıldılar. Bi' ara yanlarına Toprak'ı da almışlardı.
O sırada Pınar ve Toprak birbirine sarıldı. Pınar "Bu kolsuz oğlu kolsuz sana kilitleme büyüsü mü yapmıştı Toprak'ım?" diye sordu. Toprak başıyla onayladı. Bunun ardından Pınar "La' Kemal, sen kimsin ki benim kardeşime saldırıyorsun lan meymenetsiz!" diyerek Kemal'e sertçe vurmaya başladı. Birkaç yumruktan sonra bıraktı ve "Öcünü aldım kardeşim," dedi gülümseyerek. Bunun ardından herkes kıkırdamaya başladı.
Kızlar okulda da antrenman programlarını uyguladılar. Birçok kişi bu antrenmanı izledi. Bütün kızlar kendini gerçekten çok geliştirmişti.
Pınar, gözünü kapatarak top sürüyordu. Diğerleri ondan topu almaya çalışmıştı. Feyza ve Çilek'i gözü kapalı geçmişti Pınar. Ama Elmas "Orada bi' dur bakalım kaptan," dedi ve topu çaldı.
Elmas, sahanın ortasından deliksiz bir üçlük atarak, Uzaylıları (onu kadroya almadıklarına) pişman etmişti. Ceren Hoca çok akıllıydı. Elmas'ı kadroya alırken yine doğru bir tercih yapmıştı. Savunmanın bel kemiğiydi o. Aynı zamanda sürpriz üçlükçüsüydü takımın.
Final için kötü haber verildi. Milli Takım için görev alan kimse oynayamayacaktı. Bu, finale Işıkların hem kaptansız, hemde hocasız çıkmasına sebep olacaktı.
Lale Hoca (Işıkların geçici teknik direktörü ve Tengri öğretmeni Lale Gülbahçe), maçta kaptanlık pazubandını Güzide'ye vermişti.
Maç saati kadrolar açıklandı:
Işıklar: Teknik direktör: Lale Gülbahçe
1) Güzide (K)
2) Kate Diabella (🇺🇲)
3) Irmak Gençtürk
4) Sevgi Aşık
5) Emine SezgiUzaylılar: Teknik direktör: Ayşe Hoca
1) Büşra Sezgi
2) Fadime Sağlam
3) Fatma Tuzlu (K)
4) Gözde Altıntaş
5) Sudenaz SivriHerkes stada gittiğinde spikerler şöyle bir giriş yaptı:
"Herkese merhabalar sevgili izleyenler. Ben spikeriniz Ahmet Ali Sağlamyer ve Kerem Akoğlu ile birlikte bu maçın anlatımında sizlere yardımcı olmaya çalışacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toprak Karasular 1
FantasyTürkler hacteginde 1, Turks hacteginde 1, Yüzüklerinefendisi hacteginde 1 (29 Mayıs 2022, Pazar). ! Başlığında kaçıncı bölüm olduğu yazan bölümler düzenlenmiştir ! İzmir'de yaşayan 2004 doğumlu bir gençti, Toprak Karasular. Onu özel yapan ne gözler...