39

204 19 1
                                    

Iki gün sonra

Kuzey: Konuşmamız lazım.

Emre: Ne hakkında?

Kuzey: Bizim hakkımızda.

Emre: Konuşacak birşey yok.

Kuzey: Böyle bitemez.

Emre: Bitti bile.

Kuzey: Alp'in yaptığı yanlışın bedelini niye ben ödüyorum.

Emre: Çünkü bu aynı zamanda senin de suçun.

Kuzey: Ne demek bu?

Emre: Sen benimle sevgili olduğunu söyleseydin böyle birşey yaşanmayacaktı.

Kuzey: Söylemezdim. Görmüyor musun zaten herkes arkamdan ibne demeye başlamış bile.

Emre: Tamam işte bitsin. Artık kimse arkandan ibne diyemez.

Kuzey: Hay sikeyim böyle işi.

Emre: Bir karar ver işte ya benimle ol ya da seni olduğun gibi kabul etmeyen arkadaşların ile.

Kuzey: Onlar artık benim arkadaşlarım değil.

Emre: O zaman neden bu kadar çekiniyorsun. Arkandan ibne demeleri niye bu kadar umrunda?

Kuzey: Bilmiyorum.

Emre: Seni seviyorum sen de beni seviyorsun. Geride kalan insanların ne demelerini boşveremez misin?

Kuzey: Bilmiyorum işte Emre.

Emre: Iyi bildiğin zaman gel bul beni.

Kuzey: Of sokayım böyle işe ben.

Emre: Suçlu sensin. Karar verdiğin zaman konuşalım.

Kuzey: Hep benden birşey bekliyorsun.

Emre: Görmüyor musun ilişkimiz gizli saklı kaldıkça başımıza bunlar gelmeye devam edecek. En azından birlikte olup beraber atlatmak varken kaçan sensin.

Kuzey: Sadece düşünmek istiyorum.

Emre: Düşün o zaman. Ama son Kuzey. Eğer istemezsen birlikte olmayı silerim seni hayatımdan. Aşkımdan geberirim ama yine de seninle gizli bir ilişki yaşamam.

(Görüldü)

Bir Adım SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin