B A R O N
W I L L I A M SReggel egy üzenetre keltem.Az apám hagyta.Rühellem.Vén fasz.Azt hiszi,hogy minden olyan egyszerű.Nem is gondolná milyen nehéz az élet.Tanultam a végekig,felépítettem egy saját vállalkozást és neki az sem elég.Az első számú vágya,hogy komolyodjak meg.Nem mintha nem lennék elég komoly.De ő csak annyit lát,hogy dolgozok,baszok és élek.Szeretek baszni és szeretem az életem.Mit kell ezen csodálkozni?Harmincnégy éves vagyok és egy kibaszott gazdag család sarja.Ami a legnagyobb hasznomra válik,hogy jó a beszélőkém és a kűlsőm tízből százas.
Az Oxford és a Columbia hasznomra volt mondjuk úgy.Az építészet és az üzlet hozta meg a sikert nekem.Persze beszállnék az apám vállalkozásába is...de az nem tiszta pénz.Egy olasz kutya a társa aki az apám olyan pénz mosásokra vette rá,hogy az ügyvédem lefordulna a székről.Utálom az ilyen senkiket.Szerencse,hogy az anyám ezt nem tudja.Időben vállt el a szemét apámtól.Mindig is utáltam.Nem sok van hátra,ha megöröklöm a vállalatot akkor baszhatja.Eladom és szét tépem,mert az igazság az,hogy a szép külsőm csak álca.Egy ragadozó vagyok.Én vagyok a fenevad.A fenevad amitől csak félni kell.Az üzenetben csak annyi állt,hogy menjek be a vállalatba ott hagyta a szerződést.Mintha a kutyája lennék.De mivel jó fiú akartam lenni a szemébe ezért készségesen befáradtam.Kék inget és szürke öltönyt viseltem a hozzá illő nadrággal.Barna hajam hátra simítottam és a Mercedes autómba szállva indultam el.Szeretem New Yorkot,szép hely.De a szívem mindig Londoné lesz.Ott nevelkedtem.Előkelő nevelésem célja természetesen a felsőbb rangba is húzott engem.Mindenféle szar eseményen veszek részt,finom az ingyen pia és jó kis numerákat lehet szerezni.Persze egyik sem több egy luknál.Ők is tudják és én mint kimért felnőtt férfi mindig állom a szavam.Van becsületem még akkor is,ha gerincem nem igazán.Megérkeztem a millió dolláros épülethez.Leparkoltam a szépségemet és megindultam felfelé.Nem kis meglepetés ért.Az irodában három férfi társalgott.
-Jó napot!-köszörültem meg a torkom.Talán mélyebbnek tűnt,mint valaha.
-Oh szerbusz Baron!-intett felém apám társa.-Mi szél hozott?-állt fel és felém lépdelt.Magasabb voltam nála is.Mondjuk sok mindenkinél.
-Apám a szerződés miatt küldött.-viharos tekintetemmel néztem a férfit.Pocakos alacsony.Olasz drága ruhákban és drága bagóval a szájában.Egyet utáltam a leginkább a haszon lesőket...ez az ember pedig amerikába hurcolta az egész családját,hogy több pénzük legyen.Alig beszélik a nyelvet...takarodhatnának haza...
-Persze.-Lépett az asztalhoz majd oda adta azt.-Tessék fiam.Hogy vagy?-utáltam ha így nevezett.A saját apámtól is utáltam.Nemhogy ettől az állszent mocskos féregtől.
-Jól Alfred.Maga?-csaptam hónom alá a dossziét.
-Jól Baron.
-Ha szabad kérdeznem,kik az urak?-érdekelt.Miért?Aggódtam,hogy valami rosszban sántikál amit aztán én fizetek ki apámnak.Az őszintét bevallva.Sokkal gazdagabb voltam mint az apám.Persze ez baszta is a csőrét.
-Oh ő Dario és édesapja,család barát.Dario az első számú potencionális kérője a lányomnak.-bólintottam.El is felejtettem,hogy ennek az alaknak van lánya.Remek egy buta kis kurva aki majd potyogtat egy pár buta fattyút.-Én választom meg a férjét.
-Értem.Akkor további jó beszélgetést.-Fordítottam hátat nekik és sietősen ki igyekeztem.Neki mentem egy kiscsajnak de nem foglalkoztam vele.Egy dologgal foglalkoztam.A papírral a kezemben.
Elindultam és írtam az apámnak,hogy viszem a papírt.Megkérdezte tőlem,hogy a titkárnőjétől kértem-e el.Persze,hogy nem.Nem is mondta.Egy tíz percig csak kutyagoltam a kocsival a dugóban.Tudtam,hogy vissza kell fordulnom,így is tettem.Megálltam az autómmal és vissza igyekeztem.Oldalról azonban valami nekem jött,azonnal megfordultam.Lenéztem.Egy hóka bőrű szép lány nézett vissza rám.Úgy bámult engem mintha egy tini magazinon lennék valami modell.Nem hibáztatom.Jó képű vagyok.Dús keble a hasamnak nyomult.A farkam azonnal állt az örömtől.Ez a csaj le is térdelhetne és akár kezelésbe is vehetné a tököm.A kis lotyó.
-Elnézést!-súgta.Elnézzem neked cica?A legközelebbi Starbucks mosdójában elnézem neked,ha keményen a falnak nyomhatlak miközben kibaszom belőled ezt az ártatlan kis szemedet.
-Ludovia Santi!Azonnal gyere vissza kisasszony vagy megemlegeted!-hallottam meg a reszelős hangot.A lány azonnal oda kapta a fejét.Oh szóval az ő lánya ez a kis csitri.Azért elég jó csaj felkapaszkodott kis senki létére.
-Alfred!-biccentettem a férfi felé.
-Baron!-nézett rám.Ez egy jel a kislánynak.Ismerem az apád édes.Megbaszhatlak,ha akarlak!Micsoda figyelmeztetés Baron...Nem vártam csak megindultam az épületbe.Még visszanéztem a liftnél.A lány kint ordibálhatott a pocakos törpével.Innen is elég szexi a kis csaj.Hány éves lehet?Beszálltam a liftbe és feligyekeztem.A titkárnő nagy vigyorogva adta oda a papírokat.Persze,a kis nő azt akarja,hogy belé dugjam.Mmm...majd egyszer talán.Kacsintottam és távozni készültem de Alfred pont akkor jött fel a liftel.
-Baron,sajnálom,ha esetleg hallottad a jelenetet.
-Mit Alfred?
-A lányom és a hisztije.
-Ilyenek a lányok.Hány éves?
-Tizenkilenc.-azonnal felkeltette az érdeklődésem.Fiatal...mmmm fincsi.A számat is megnyalnám,ha nem az apja előtt állnék.
-Fiatal a lányod.Kötelező ez a házasság dolog?
-Igen.Szerinted,ha nincsen örökös akkor kié lesz a birodalom?-a birodalom....ez egy jó dolog.
-Már értem.Hát sok sikert Alfréd!-mosolyogtam és megindultam a lifthez.
-Te Baron.
-Mondja uram!-légy hunyászkodó.
-Apád?
-Egy óra múlva jön!-mosolyodtam el.Bólintott és mosolyogva intett.Ennyit erről.Nem lenne rossz nekem egy érdek kurva.Megbaszhatnám és elvehetnék mindent az apjától.Meg az enyémtől.Persze a ribanc csak ribanc lenne és akkor mennék a házba,ha baszhatnékom van.Különben csak egy tartott kutya lesz pórázon.
Az apámmal való találkozás idegessé tett.Tudtam,hogy a következő hónapban készül el a nagy munka amit én csinálok.Csak erre próbáltam koncentrálni.
-Köszönöm fiam,hogy elhoztad a szerződést!
-Semmiség édesapám!-bólintottam és hátra dőltem a székben.A Sky Roomban találkoztunk ahol gyönyörű a kilátás a városra.Még nappal is.
-Nemrég felhívott Alfred Santi.Tudod a társ tulajdonosa a cégemnek és egyben jó barátom.-bólintottam.Közben a pezsgőt kortyolgattam.-Azt ajánlotta nekem,hogy pecsételjük meg ezt a barátságot.
-Összeházasodtok?-nevettem fel.Apám elkomorult.
-Nem édesfiam!Azt mondta,hogy elvehetnéd a lányát feleségül.Tizenkilenc éves.Jól nevelt és szép.Ez a te hírnevedre is jól hatna.Egy jó feleség,egy állandó nő.-Nyertem.
-Uhum.-bólogattam.Tettesd,hogy gondolkozól rajta!Komoly vagyok,de most csak a della jár a fejemben.
-Mit gondolsz Baron?Csak megsúgom...nagy örökös lennél akkor.-motyogta előre hajolva.-Az alvilág emberei se mernének szembe szállni egy örökössel.-milyen hívogató.
-Nem ismerem a leányt.-gyerünk apu.Könyörögj,hogy vegyem el a kurvát!Könyörögj ahogy anyám tette,hogy ne hagyd el...te mocskos geci...
-De fiam!Ez egy nagyszerű lehetőség!-Arra,hogy elvegyem mindeneteket.-Ha belemész este várnak minket vacsorára.Ott lesz a lány is.Lesz alkalmad társalogni vele.-felhúztam a szemöldököm.-Egy tapasztalatlan szűz feleség nem vállhat a hátrányodra.Gondold csak el.-el gondolom édesapám,minden pózban és minden lehetséges helyen.Igaz,hogy alig láttam a lányt de szép,ennyi elég.Amíg nem lesz az enyém az egész vállalat addig megtartom.Aztán kidobod,mint ahogy apád anyádat?Nem.Nem dobom ki.
-Rendben apa.Legyen.Elveszem Alfred Santi lányát.-motyogtam.Az apám tapsikolt egyet majd a telefonját elővéve megírhatta Alfrednak a jó hírt.-De miért gondoltak pont rám?
-Mert jó képű,gazdag és nagyon művelt vagy.Azon kívűl nagy körökben mozogsz.Ennyi nem elég?Benne vagyunk a tíz leggazdagabb családban.-az apámnak igaza van.Szenátorok is vannak a családunkban.Olyanok vagyunk mint egy szikla.El nem mozdíthatóak és kibaszott kemények.Ez az olasz csitri még nem tudja,hogy a vadállathoz küldi az apja.Ha hisztis...akkor majd én kezelésbe veszem ezt az apjának is leszögezem.Nekem nem kell egy gyerek...
Az ebéd viszonylag kellemesen telt.Utána haza siettem és nagyon elegánsan felöltöztem a jövendőbelim családjának lenyűgőzésére.Milyen rossz döntéseket hoztak....de még úgy sem tudják....Szia!Remélem a második rész is tetszett,ha igen akkor mindenképpen csillagozz🌟🌟
Meg persze akkor is,ha már most belezúgtál az alfába🌟🤗
További szép napot és jó olvasást a következő részhez!
DU LIEST GERADE
Glorioso Belle
RomantikMinden mese szép véget ér? Mindig eljön a herceg aki megmenti a hercegnőt?A maffia királyának lányaként én is vártam a hercegem aki kiszabadít és magával visz.De az apám nem úgy vélekedett a sorsomról ahogy azt akartam.A férjet ő választja...az örök...