◇21◇

5.1K 162 7
                                    

[ Ez egy új rész a csillagok csak a múltkori kavarodás miatt vannak rajta,mert a részeket át kellett másolgatnom és lehet,hogy ez egy olyan rész helyére került ami ugye a sorba alulra került és az felülre lett másolva]

L U D O V I C A
S A N T I

Ahogy elhagyta a szobámat újra könnyek áztatták az arcomat.Miért van rám ilyen hatással?Mit művel velem ez a férfi?Szipogva letöröltem a szemeim és az ágyba vetettem magam.
Nem csináltam az alváson kívül mást.De ahogy hajnalodott meghallottam a szüleim hangját.Megérkeztek.Az én ajtóm résnyire volt nyitva és hallottam anyám cipője kopogását.
-Szemét dísznó!-morgott majd becsapott egy ajtót.A szobájuk ajtaját.Én lassan keltem ki az ágyamból és a papucsomat felvéve kiléptem.Valami történhetett.Lementem a tölgy lépcsőn ami egyenesen a nappaliba vezet.Az apám nekem háttal ült és likőrt iszogatott.
-Apa?-hirtelen megfordult.
-Szervusz leányom!-biccentett majd visszafordult.Oda lépkedtem.-Baj van?-suttogtam.
-Nem.Hogy halad az esküvő?-tette le a poharat és elvett egy szivart ugyan onnan.Meggyújtotta.
-Jól.
-Nagyszerű.-dőlt hátra.-Ha már itt vagy.Beszélj a vőlegényeddel.
-Miről?
-Tudod van egy üzletem.Lucio segít benne jelenleg,Kolumbiában.Nagyszerű pénz forrás.A vőlegényed nem akar bele menni.
-Ez az ő dolga.Sok a munkája és kevés az ideje.-rántottam vállat.-Egyébként ez milyen üzlet?
-Ez nem tartozik rád.-rázta a fejét.-Most eredj aludni.-bólintottam.
-Jó éjszakát!-indultam fel.Az ajtómat becsuktam és a párnámat átölelve engedtem,hogy álomba zuhanjak.
Reggel egy sötét barna ruhát vettem fel.A szoknyája kicsit fodros és extra pörgös.A felső része ejtett vállú és erősen dekoltált.Ehhez egy Chanel papucst vettem fel.A hajam behullámosítottam és elcsattoltam középen.A kedvenc karkötőimet is a csuklómra húztam és készen is lettem.A táskámat a vállamra helyeztem és elindultam.Úgy döntöttem elmegyek vásárolni.Nőiesebb hétköznapi ruhákra van szükségem.Mint ez.Lesiettem a lépcsőn ahol azonnal az apámba futottam.Mérges pillantást vetett rám majd elvette a táskámat hirtelen.Kivette a pénztárcámat és belőle a kártyámat is.Leblokkolva néztem,hogy ketté töri.A kezembe nyomta és eltűnt a folyosón.Utána rohantam,mi a baja?
-Miért tetted ezt???-megfordult és egy olyan nagy pofont adott,hogy a falnak estem amin a nagy keretezett festmény is elhelyezkedett.Lecsúsztam és csak néztem viharos tekintetébe.
-Az urad pénzét költsd.Ne az enyém.-az irodájába lépett és az ajtót becsapta.Az arcomhoz kaptam ami fájt.Még a karomat is megkarcoltam az arany keret kiálló díszeivel.Felálltam és a kártyámat a földön hagyva leigyekeztem.Akkor kezdett velem így viselkedni,mikor kiderült,hogy meddő vagyok.Azelőtt tudta,hogy viszem a családot.Azután púp voltam a hátán.Nem sírtam el magam.Liftbe szálltam és próbáltam egy kis púderral helyrehozni a vér vörös foltot.Nem sikerült.A hónapba ez a harmadik megalázás.De lehet,hogy már van több is.Nem tartom számon.Ahogy kiszálltam a liftből jött egy üzenetem.
Ő volt az.Mr.Williams.

Gyere az irodámba.

Nem válaszoltam csak elindultam.Áldottam magam amiért volt egy kis pénz a táskám belső eldugott zsebében.Meg persze áldom a tervezőt,hogy készítettek bele ilyet.Nem tervezem elmondani a vőlegényemnek ezt.Nem kell sajnálni.Nem kell alamizsna.Ma terveztem bemenni az egyetemre is.Azt viszont így kifizetni nem fogom tudni,ha szerencsém lesz kapok ősztöndíjat.Jó pontjaim lettek.Remélem sikerül.Ahogy megérkeztem kifizettem a taxist és elindultam felfelé.Nem tudom miért hívott engem.Bár a mennyasszonya vagyok,lehet csak látni akar.Nem hiszem.Baron titkárnője egy nagy mosollyal fogadott.
-Jó reggelt!Csináljak magának kávét?
-Jó reggelt,nem köszönöm szépen!Bemehetek?
-Igen.Kedvesem jól van?-állt fel.
-Persze.
-Megvan duzzadva az arca.A karjával mi történt?Csak nem kirabolták?
-Nem.Nyugodjon meg.Viszont most mennem kell,mert a vőlegényem már vár.-siettem az ajtóhoz amit kinyitottam.Meglepődtem mikor rajta kívül egy másik férfi is bent tartózkodott.Becsuktam az ajtót és vettem egy nagy levegőt.
-Jó napot!
-Szia édes,gyere csak beljebb.Ő az ügyvédem.
-Miss.Santi.-állt fel és a kezét nyújtotta.Kezet ráztam vele.
-Örvendek.-A vőlegényem engem bámult.Az arcomat nézte aztán a karomat.Nem tette szóvá csak kimérten felállt és elém sétált.Nyomott egy nedves csókot a számra.Meg sem akartam szakítani a csókját,de rajtunk kívül más is volt.Átkarolt és leültetett a székbe ami az asztala előtt helyezkedett el.Az ügyvéd a másikban ült.
-Miért kellett ide jönnöm?-törtem meg a csendet.
-Házassági szerződés miatt.-szólalt fel az ügyvéd.Meglepődve néztem Williamsre aki engem úgy vizslatott,mintha valami dísz lennék.Bólogattam.
-Értem.Rendben van.-a vőlegényem szemébe néztem.Láthatta,hogy nem ijesztett meg.Pedig aztán,ha tudná mi van bennem most.Az apám elvette a kártyám és kijelentette,hogy nem fog eltartani.Aztán Baron konkrétan most ugyanezt teszi.Hirtelen esett le.Az apám alig várta,hogy kitegyen engem.Mr.Williams is alig várja,hogy kitegyen engem..Nem lesz sekim....Tudnom kellett volna,hogy ez lesz...
-Elmondaná a mennyasszonyomnak,hogy ez miről szól?-állt fel hirtelen majd felém lépkedett.Mögöttem megállt és a nyakamra csúsztatta hatalmas kezét.Simogatni kezdte a mellkasomat.
-Persze Mr.Williams.Miss.Santi a szerződésben a legfontosabb,ha a felek válnak akkor ön nem kap semmit Mr.Williams vagyonából. -kezdte a hegyi beszédet.A vőlegényem kezével végig a mellkasom és a mellem közt simogatott.A krapek olyan dolgokról beszélt amiből csak keveset értettem.Egy pár dolgot igen.Ha vállunk akkor nem viszem a vagyonát.Ezen kívűl közös a vagyon.Még voltak benne apróbb értelmetlen dolgok,de szinte nem hallottam.A hallásom tompa volt.Nem tudtam azt sem,hogy Baron arra kíváncsi mennyire dobog a szívem vagy csak azt akarja kifejezni az ügyvédnek,hogy mennyire oda vagyunk egymásért ami nem igaz.Illetve részemről igaz...én oda vagyok érte..A végén csak ennyit kérdezett a férfi.
-Aláírja?
-Elolvashatom először?-bólintott.Felém nyújtotta a lapot.Persze nem tetszett neki,hogy elakarom olvasni.Nem olyan kedvesen nézett engem ez a férfi.Gyorsan olvasni kezdtem.Csak arra voltam kíváncsi,hogy biztos ez van leírva.Az volt.Minden tisztán.A tollat a kezembe vettem és aláírtam.
Williams visszalépett az asztalhoz és ő is elvette a lapot.Aláírta és az ügyvédnek nyújtotta.
-Rendben,akkor én ezt el is intézem.-állt fel.-Miss.Santi!-pillantott rám aztán a vőlegényemhez fordult és kezet rázott vele.-Mr.Williams.-nem fordultam hátra.A ruhám végét tanulmányoztam,addig ameddig ki nem ment az alak.De az ajtó bezáródása után is.Az ötödik megalázás a hónapban.Persze megértem.Ez nem bízalom kérdése.Ez más.Nem baj.Jól teszi.
-Ludovica.-suttogta kedves hangon.Nem néztem fel rá.Rosszul éreztem magam.Fájt az arcom és a karom is.Hazudnék,ha azt mondanám,hogy nem dőfte a kést a szívembe ezzel a tettével.De nem haragszom rá.Senkik vagyunk egymásnak.Senkik leszünk egymásnak.
-Mennem kell.-álltam fel gyorsan.
-Nem mész el!-állt fel ő is.-Mi történt veled?Szét szortnak nézel ki.
-Csak fáradalom.Szia!-intettem és egy percig sem voltam hajlandó rá nézni.Ahogy elhagytam az irodát siettem a liftbe.Ott már nem bírtam.Neki támaszkodtam remegő kezekkel és nagy levegőt vettem.Ne sírj,ne tőrj meg.De megtörtem.Úgy sírtam mintha valaki meghalt volna.Talán én.Én haltam meg.De nem akartam,hogy így lássanak.Még akkor is,ha a sírástól alig kaptam levegőt.Megtöröltem a szemem és sietve hagytam el az épületet.Egy autónak ugrani egyszerűbb lenne.De most kilátástalan az életem.Nem kegyelmez felettem senki sem.Egy bevándorló vagyok az országban...egy bevándorló vagyok a szemében...Senkim sincs.Senki nem véd meg.Elindultam az egyik irányba és csak arra vártam,hogy egy kő lehulljon rám és megöljön.A következő a testem lesz.Miután már semmim sem maradt csak a testem a vőlegényem azt is megszerzi.A magáévá tesz és eldob,mint egy szemetet.
-Állj meg!-rántott magához olyan sebesen,hogy megijedtem.Minek jött utánam???-Hova mész?-nézett a szemembe és hirtelen egy pici könnycseppet letörölt.-Ludo.Édesem.Mi a baj?
-Semmi.Haza megyek.
-Gyalog?Hogy mész haza gyalog?Hívj egy taxit.
-Nincs pénzem Taxira.-felnevetett de aztán elkomolyodott.Utáltam a megfejtő arcát.
-Na ne bolondozz kölyök,amúgy sem kéne ilyen szexi kis ruhában egyedül menned.-húzott még közelebb magához,átölelte a derekamat és teljesen magához ölelt.-Mi a baj?Kérlek Ludovica.Az a szerződés nem ellened van édesem.-kezdte simogatni az arcomat.
-Akkor ki ellen?-szipogtam keserves hanggal.-Elfogsz hagyni!-ütöttem a mellkasára.-Tudom!Nem azért kellek neked,mert számítok!Csak az apádtól akarod megszerezni azt a szart,hogy aztán te legyél a góré!Tudom!-keserves sírásomra sokan fel kapták a fejüket.
-Ehhez neked semmi közöd Ludovica.Nem te vagy a célpont.
-Igen.Én az áldozat vagyok.-lőktem el magamtól aztán elindultam a másik irányba.Nem hagyta.Egy taxit leállított majd miután engem betuszkolt elmondta hova vigyen.Adott a pasasnak egy száz dollárost és már ment is a másik irányba.A taxis nem kérdezett csak haza vitt engem...

Szép napot mindenkinek!
Ha tetszett ez a rész is ne felejtsd el jelezni.A következő rész hamarosan érkezik!
🤗💞💞💞

Glorioso BelleWhere stories live. Discover now