Ludovica Williams
Mesésebbnél mesésebb ruhákat próbáltam fel.
Végül egy világos zöld szaténra esett a választásom.
Már most randi hangulatom van.
Miután megvettem haza mentem és rendeltem Baron kedvenc étterméből.
Vártam,hogy haza érkezzen.
Mikor haza jött ráugrottam és szorosan öleltem.
-Ennyire hiányoztam?
-Jobban.-csókoltam meg.Mosolyogva tolt el.
-Szeretlek.
-Én is kicsim.-mosolyodtam el.Letett és az étkező asztalra nézett.
-Rendeltél a kedvenc éttermemből?
-Uhum.-mosolygtam.
-Mmmm....ez jól hangzik.-nyomott puszit a homlokomra.
-Gyere Mr.Williams.-szaladtam az asztalhoz és leültem.Levette a zakóját és az asztalhoz ült mellém.Etetni kezdtem a tésztával.
-Egyél te is.-motyogta egy falat nyelése közben.Bólogatni kezdtem és enni.
-Milyen napod volt?-érdeklődtem.
-Szokásos.Hiányoltam a pici fánkom.-kaptam újabb csókot.
-Én is téged.Vettem holnapra egy gyönyörű ruhát.Imádni fogod Baron.
-Minden ruhádat imádom.
-De ez gyönyörű.
-Te teszed széppé,az csak egy ruha.
-Szeretem,ha cukiságokat mondasz nekem.
-Szeretek cukiságot mondani neked.-adott újabb csókot.Elvigyordtam és elmélyítettem.Faltuk egymást.Imádom falni őt...-Mmm van egy meglepim.
-Na mi?-Elővett egy dobozt.Elvettem tőle és kinyitottam.Egy okos óra.-Miért kapom ezt?-mosolyogtam rá.
-Mert így nem kell a táskádba kutakodni,hogy hívj.Meg van benne...-sóhajtott.-Szóval tudni fogom,hogy merre vagy.
-Baron...mi a fene van veled?Szívem...
-Csak féltelek.
-De nem kell.
-Ludo...kérlek.-sóhajtottam.-Szeretnék egy testőrt is neked.
-Mi?Nem kell.Baron!
-Lud...csak védelek....
-Szívem.Nyugi.-másztam az ölébe.Nem lesz baj.
-Milyen színű a ruhád?
-Zöld.
-Holnap kapsz hozzá valami szépet.-nyomott csókot a számra.-Szeretlek.Borzalmasan szeretlek.
-Én is téged.Nagyon.-nyomtam apró csókokat a szájára.
Az esténk tökéletes volt.Nem is lehetett volna tökéletesebb.Hosszan tartó szeretkezés és reggelig tartó beszélgetés.Szeretek vele lenni.Szeretem ha velem van.
Hajnali ötkor aludt el és tízig fel sem kelt.
Én meg csak néztem.Nem voltam álmos.
-Szia...-súgtam a fülébe.Mosolyogni kezdett és átölelt.
-Szia kincsem.
-Elmegyek a fodrászhoz.
-Elmehetek veled?
-De akkor nem lepődsz meg.-boci szemekkel nézett rám aminek nem tudtam ellent mondani.Nyomtam egy csókot a szájára.-Na akkor öltözz.
Baronnal felöltöztünk majd elindultunk a fodrászhoz.
Míg a fodrászom a hajammal foglalkozott Baron egy mellettem közeli székbe ült és engem figyelt.
-Na és ma mi az esemény Lud?-érdeklődött a kedves fodrászom Roye.
-Átadóra kísérem a férjemet.-mosolyodtam el.
-Izgis.
-Eléggé.-mosolyogtam és Baronra néztem.
-Mit szólsz,ha itt hagylak egy húsz percre?Mindjárt jövök jó?-mosolyodott el.
-Jó.Menj csak.-mosolyogtam.
-Vigyázz a feleségemre!-nézett a fodrászomra.-Egy haja szála se görbüljön.-motyogta mókásan mire nevetni kezdtem.Adott egy csókot majd elment.
-Szeret téged.-mosolygott Roye.
-És én is őt.
Fél óra múlva vissza jött Baron és már a kész hajam figyelte meg persze az utolsó simításokat.
A végén fizetett majd autóba ültünk és elindultunk a reptérre.
-A ruhád és a bőröndök a gépen vannak már.
-Jólvan.-mosolyogtam rá.
-Na nézd mit vettem neked.-adott át egy dobozt.
-Megint mit kapok?
-Csak lesd meg.-elmosolyodva nyitottam ki és ámultam el.Egy gyönyörű nyaklánc helyezkedett el a dobotban.-Smaragd.
-Mint a szemed.-súgtam és ránéztem.-Szeretlek.Köszönöm ez gyönyörű!
-Semmiség szerelmem.-adott csókot nekem.Lehúztam és elmélyítettem a csókját.Mosolyogva nézett a szemembe mikor eltolt.-Szeretlek Lud.
-Szeretlek Baron.
Gyorsan Washingtonba értünk azon belül is egy hotelba ahol készülni kezdtem ahogy a férjem is.
Ő persze hamarabb kész lett így engem kint várt a nappaliban.
Ahogy kész lettem kisiettem hozzá.Nagy szemekkel nézett ami mosolyt csalt az arcomra.
-Wow!
-Wow?-nyújtottam a kezem.
-Gyönyörű vagy bébi Williams.-állt fel és megcsókolt.
-Köszönöm Mr.Williams.Te is nagyon jól festesz.Indulhatunk?
-Persze.-kacsintott.
Lent már egy autó várt minket.Meglepődtem,mert Steve is az autóban ült.
-Na indulhat a móka?
-Hello haver!-kuncogott Baron.-Hogyne indulna!
-Hogy vagy Lud?-nézett rám az anyós ülésről a szenátor.
-Köszönöm jól és te?
-Jól,meglehetősen álmosan.
-Mitől?-kuncogott fel Baron és átkarolt.Az autó közben elindult a helyszínre.
-Papír munka.-forgatta a szemét Steve.
-Te még este is dolgozól?
-Mit csináljak?-nevetett fel.
-Ejnye...
-Te beszélsz Will?Ludovica előtt nekedis az irodában ücsörgés volt a programod.
-Jó ez igaz.-nevetett a férjem.Megfogtam a kezét és a fejem a nyakába hajtottam.-De a kedvenc programom hozzábújni a feleségemhez.
-Álmos vagyok.-súgtam a fülébe.
-Maradunk egy picit és indulunk.A gépen alszunk jó?
-Mhm.
-Picikém.-ölelt magához ahogy csak tudott.
Hosszú percek múltán értünk oda.Kiszálltunk és bementünk.
El sem engedtem Baront.Sok volt az ember és nem szeretek idegenek közt lenni.
-Hát ez klassz lett haver!-nézett körbe Steve.
-Tudok róla.Én terveztem.
-Aww olyan ügyes vagy!-húztam le,hogy megcsókolhassam.Egy nagy cuppanos puszit nyomtam a szájára.
-Imádlak Vita.
-Én is téged.-mosolyodtam el.
-Mr.Williams!-egy számomra ismeretlen férfi lépett ide.
Az egész elkezdődött.A férjem és még egy valaki aki a férjemnek dolgozik elvágták a szalagot.
Beszélgetett egy csomó idegennel de persze akkor már engem közel tartva magához.Átkarolta a derekamat és egy percre sem engedett el.
Láttam,hogy sokakkal unta a báj csevelyt de tartja magát.
Steve persze velünk maradt az este folyamán.
Mivel már nagyon pisilnem kellett Baronra néztem és megbőktem.
-Elkísérsz a mosdóig?
-Persze kicsim.-mosolyodott el.-Mindjárt jövünk Steve.-motyogta a férjem.
Elindultunk a mosdók felé.-Fáradt vagy?
-Nagyon.-néztem fel rá.
-Ha pisiltél elindulunk.Jó kincsem?
-De nem akarom,hogy miattam...
-Csitt.Megyünk.Én is fáradt vagyok.-adott csókot.
-Jó.-mosolyogtam.-Na itt állj meg.
-Rendben.-kacsintott és a falnak dőlt az ajtóval szemben.Bementem a női mosdóba és gyorsan beléptem egy fülkébe ahol pisiltem.
A fülkéből kilépve nagy meglepetés ért.Persze hallottam,hogy más is pisil de azt nem tudtam,hogy ez a nő az.Mit keres ez mindenhol?
-Oh nézzenek oda micsoda meglepetés!-nézett a tükörből rám.
-Kellemetlen meglepetés.-kezdtem kezet mosni.
-Milyen a házas élet Mrs.Williams?
-Pazar.-vigyorodtam el.
-Nagyszerű.-mosolygott.Förtelmes kurva....-Nincs titok köztetek mi?
-Nem.Nincsen.Baronnal mindent megbeszélünk.De ehhez neked semmi közöd.
-Bocs...akkor biztosan tudod,hogy volt közöm a férjedhez egy időben.-lehervadt a mosolyom.-Szóval nem...-felkacagott.-Jó az ágyban...
-Ezzel is bebizonyítod,hogy milyen egy erkölcstelen nő vagy!Szerencse,hogy ezt az élményt már csak én tudom megtapasztalni!Mert képzeld Sarah...a férjem engem szeret...Szóval takarodj el a legmesszebbi pontba és felejtsd el,hogy valaha is közöd volt az uramhoz!Jó?Oh és még valami ami az enyém az az enyém!Jegyezd meg.-mentem ki mérgesen.Baron ugyanott volt csak a telefonját nyomkodt ásítozva.Azonnal oda szaladtam és átöleltem.
-Baj van?-ölelt szorosan.
-Nem.-nyeltem nagyot.
-Lud...-súgta a fülembe.
-Menjünk.-toltam el és a kezétől fogva húzni kezdtem.Az a ribanc kijött.Baron azonnal rámnézett.
-Mit mondott neked ez a picsa?
-Mindegy Baron menjünk.-persze a nő nem tágított és felénk sétált.
-Baron!Milyen nagy lett a szája a feleségednek.Kezd hasonlítani rád.
-Ugye?-morogta a Baron és a kezemet fogta.
-Épp arról meséltem a feleségednek,hogy milyen közeli kapcsolatban álltunk.
-Kapcsolatban?Oh ugyan nem Sarah.Egy egyszeri részeg alkalmat nem tekintenék kapcsolatnak.-röhögött fel a férjem.-Egyébként pedig ne beszélj a feleségemhez.Rá se merj nézni...Takarodj el az életünkből.-Lehervadt a ribanc mosolya és nem szólt semmit.
Baron kifelé húzott engem egyenesen az autóhoz...Szép napot mindenkinek!
Remélem ez a rész is elnyerte a tetszéseteket,ha igen jelezd kérlek!
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
YOU ARE READING
Glorioso Belle
RomanceMinden mese szép véget ér? Mindig eljön a herceg aki megmenti a hercegnőt?A maffia királyának lányaként én is vártam a hercegem aki kiszabadít és magával visz.De az apám nem úgy vélekedett a sorsomról ahogy azt akartam.A férjet ő választja...az örök...