◇26◇

4.8K 150 10
                                    

Ludovica egy hete nálam van.Gyorsan gyógyul.Mindent megteszek annak érdekében,hogy gyorsan gyógyuljon.
Az anyukám segít persze.Nagyon jól kijön Ludovicával aminek örülök.Bár egy négyszemközti beszélgetésünkben megjegyezte,hogy nagyon nagyon fiatal de nem zavarja.Ez a mi életünk.
Zavart,hogy ma otthon kellett hagyjam Ludovicát de dolgoznom kell.Az irodámban átfutottam jó pár emailt és megrendelést majd a szerződésekkel foglalkoztam.
Jobban foglalkoznék a nővel akit szeretek de ezt most nem tudom megtenni.Percekkel később Veronica betelefonált.
-Igen?
-Itt áll egy férfi és magát keresi.Fontos.
-Engedje be.-motyogtam majd letettem a telefont.Nem lepődtem meg mikor a kedvesem apja lépett be.
-Baron!-biccentett.
-Mit keres itt?-a hangom megváltozott.Nem úgy beszéltem hozzá,mint ezelőtt.
-Hol van Ludovica?
-Ott ahova való.
-Hol van?-motyogta és beljebb lépett.
-Nem kötöm az orrára.
-Tudod te okos ember vagy drága fiam.Tudod,hogy meddig mehetsz el dolgokban.Jól mozgatod a szálakat és nem félsz senkitől sem.Egy igazi maffia vezér is lehetnél.
-Kösz nem kell alamizsna.
-Akkor így mondom.-nézett rám komolyan.A szeme tikkelni kezdett.-Ha ma este nem hozod haza a lányomat.Akkor nem veheted feleségül.Nem csak nem veheted,de még meg is kapod a magadét.Magadnál tartani egy tizenkilenc éves lányt....ejnye Baron.
-Tessék?-álltam fel hirtelen.-Nem viszem haza Ludovicát!Hogy merte egyáltalán megütni?
-Mint mondtam,ha nem hozod haza nem veszed el a lányomat!Én vagyok az apja.Eldönthetem.
-Amerikában nem!-kiabálam rá.
-Hozd haza ma!-fröcsögte.-Az esküvőig otthon a helye.
-Takarodjon el.
-Ha nem hozod haza bajba kerülsz Williams....
-Leszarom.-elmosolyodott.
-Szerintem nem tetszene neked Ludovica egy lyukkal a homlokán.-kacsintott majd kisétált.
Hirtelen minden erőm elhagyott.Nem.Nem....Azonnal hívni kezdtem Stevet.
Szerencsére épp közel volt.Lesiettem és megvártam őt.Hosszúnak tűnt a várakozás.Egy doboz cigi elment...Steve autója ahogy megérkezett beszálltam.
-Baron...minden oké?
-Nem!Ludovica apja megfenyegetett,hogy felbontja az eljegyzést,ha nem viszem ma haza Ludovicát.Azt is mondta,hogy bajba kerülök.Megfenyegetett azzal,hogy megöli őt!-a hangom hisztérikusnak hangzott és megremegett.Steve eltátott szájjal bámult rám.
-Szólók a barátomnak.-kezdett smst írni.-Vidd vissza Ludovicát.Figyelni fogják a házat ne aggódj.
-De aggódok!Aggódok Steve,mert nem akarom elveszíteni.Szükségem van rá.-megindult valami nedves a szememből amit nem tudtam hova tenni.Tudtam,hogy képesek bántani Ludovicát,hogy velem kibasszanak.Steve is velem jött egyenesen haza.Szinte rohantam a lakásba.Ahogy kinyitottam az ajtót hangos nevetés csapta meg a fülemet és finom illatok.A zene is szólt.Oldalra pillantottam és megláttam őt ahogy az anyukámmal főz.Vidám volt és nyoma sem volt fájdalomnak.Azonban ahogy rám nézett lefagyott az arcáról a mosoly.Azonnal ide jött és átölelt.Szorosan tartottam magamhoz és beszívtam méz édes illatát.
Steve közben félre hívta az anyámat.Most avatja be...
-Mi a baj Baron?-súgta Ludo a fülembe.
-Annyira szeretlek Lud...Annyira szeretlek.
-Én is hé!-tolt el,hogy a szemembe nézhessen.-Semmi baj.Mi történt?-simított végig az arcomon.
-Az apád ma bent volt.Megfenyegetett.Azt mondta nem vehetlek el,ha ma nem viszlek haza este....azt mondta bajba kerülök.-súgtam.Elnyíltak ajkai.
-Nem....nem választhatnak el tőled.A halál sem vita mia!Akkor haza megyek.Nem lesz semmi baj.Jól leszek Baron.Mindennap meglátogatsz....és jól leszek.-bólogatott hevesen.Láttam a szemében,hogy fáj neki.Csak úgy mint nekem.Behunytam a szemem és szorosan magamhoz öleltem.Úgy rám csimpazkodott,hogy egy hirtelen mozdulattal emeltem fel.Szorosabban egymáshoz simultunk ezáltal.Csak ölelkeztünk és csendben maradtunk.Szükségem van erre az ölelésre.Szükségem van az érintésére,mert ő megtanított szeretni...megtanított lazábbnak lenni.Ő a múzsám és a mindenem.
Percekkel később is csak ott ölelkeztünk.Ludovica megnyugtatott.
Szükségem volt rá.
-Khm Baron!-Steve felé néztem de nem engedtem el Ludot.-Ludovicának adnak egy mikrofont.Mini mikrofont.Mindig figyelni fogják.Minden rendben lesz.
-Oké.-sóhajtottam.Ludo felnézett az arcomra és elmosolyodott.
-Szeretném,ha felkísérnél majd.
-Felfoglak kölyök.-bólintott és nyomott egy csókot a számra.Leraktam őt és neztem a bájos kis arcát.
-Együnk.-lépett be édesanyám.
-Szeretnék csak veled lenni most.-fogta meg a kezemet.
-Kérésed számomra parancs.-nyomtam csókot a kéz fejére.
Néztem ahogy a szobánkba siet.Utána mentem.
-Menjünk el enni.-bólogattam.-Baron ne legyél ennyire keserű.Szerelmem minden rendben van.Csak ott kell lennem még egy hetet.
-Kevesebbet.A helyszín készen áll.
-Akkor kevesebbet.Baron ne aggódj.-mondd el neki...mondd el neki mi a baj.
-Megfenyegetett az apád,ha nem viszlek vissza akkor megöl téged.-súgtam.Ludovica elfehéredett.Behunyta a szemét.
-Vissza viszel.Az apám nem lenne képes megölni.Az,hogy kaptam pár pofont nem egyenlő azzal,hogy a saját kölykét megölje.A bátyám is él pedig elhagyta a családot.Baron Nyugodj meg.-bólogattam.
-Rendben.-öleltem magamhoz.Felvett egy ég kék színű ruhát a hozzá illő cipővel.Néztem ahogy sminkeli magát.Ott ültem mellettem mint egy elveszett kölyök kutya.Ludovica csak tizenkilenc éves és több dolgon esett túl,mint én a harmincnégy évem alatt.
Nem bízom az apjában.De Ludovicában igen.Ha ő azt mondja nem lesz baj,akkor én hiszem,hogy nem lesz.Nem árthat neki.Könyörögni fogok az apjának,ha kell.Még a maffiát is átveszem....csak hagyja életben a nőt akit feltétel nélkül szeretek.
Csak hagyja,hogy vele éljem le az életemet.
-Jól nézek ki?-fordult felém mosolyogva.
-Gyönyörű vagy bella.-csókoltam meg a vállát.A tarkómra rakta a kezét és simogatni kezdett.Végig csókoltam a vállától a nyakáig.Szörnyen akarom őt.De nem engedem meg magamnak ezt a kísértést.Ez még várat magára.
-Menjünk enni.-hajoltam el és a szemébe néztem.Bólogatni kezdett.
Felálltam ahogy ő is.Megfogtam a kezét és kimentem vele a nappaliba.Meglepődtem mikor megláttam az apámat.
-Mit keresel itt?-motyogtam.
-Felhívott a barátom.-közben Ludora nézett majd vissza rám.-Miért vagy ilyen tartozkodó?Remek lehetőségeket ajánlott!Odaadta a lányát is.Nem tudlak megérteni.-sóhajtottam.
-Na ide figyelj öreg!Ne szólj bele az életembe!Nem fogok az alvilág embereivel parádézni.Semmi közöd az életemhez.Most pedig távozz.Sosem voltál az apám.Most sem leszel az.Menj ki vagy rád hívom a biztonságiakat!-kiabáltam.Könnyen feltápászkodott majd kisétált a bejárati ajtón.
-Gyere Baron.-fogta meg a kezemet Ludo.-Most mulatni fogunk vita mia.
Elmosolyodtam és követtem őt....követnélek a halálba is.

Sziasztok!Sok minden történik most az életükbe....reméljük ez nem kavar túl sok port.
Ha tetszett ez a rész is akkor mindenképpen jelezd!
😊❤️‍🔥💖💘💖💘💖💖💘❤️‍🔥

Glorioso BelleDonde viven las historias. Descúbrelo ahora