◇15◇

4.9K 141 0
                                    


B A R O N W I L L I A M S

A balconon pizzát ettünk és kolát ittunk.Néztem a mennyasszonyom aki folyton a tájat bámulta,evés közben is.Tudtam,hogy fáj neki a nyaralós sztorim.Persze azért ez nem így volt.Nem szoktam nőket nyaralással meglepni.Igazából nem szoktam nyaralni.Annyit utazok a munkám miatt,hogy nem vágyok el sehova.De ezt az én cserfes kis mennyasszonyomnak nem kell tudnia.Azt viszont sejtettem,hogy mennyi kérője lehetett.Tegnap mikor megláttam ahogy azok a fiúk nézik őt és beszélnek hozzá...rám jött a féltékenység.Az igazat megvallva az én jövendőbeli feleségem gyönyörű,életembe nem láttam hozzáhasonlót és nagyon szerelmesnek lennem sem kell,hogy féltékeny legyek.Ahogy azt a kibaszott nagy és drága gyűrűt az ujjára húztam jeleztem,hogy az enyém.Elárulok egy titkok,nem azért kell nagy gyűrűt venni,hogy megvesztegesd a mennyasszonyt,hanem azért,hogy a körülötte lézengő férfiak tisztában legyenek egy dologgal.Az a nő foglalt.
Figyeltem tovább ahogy kézzel eszik és közben álmosan pislog.Az én kis mennyasszonyom fáradt.Persze,mint egy kisbaba.Eszik,alszik,eszik,alszik.
-Ne bámulj ennyire feltűnően.-nevetett fel és rámnézett.
-A tulajdonom vagy.Bámulhatlak.
-Ez erős megfogalmazás.Nem vagyok a tulajdonod.
-De az vagy.Higyj nekem.-újra megrázta a fejét.Ne ellenkezz Ludwig!Egy órával ezelőtt a szívem szakadt meg mikor megláttam könnyes szemeit.(Nem mintha akkora szívem lenne,nincsen...de egy kis jó indulat szorult belém.)Sajnáltam,eddig azt hitte,hogy megszabadul az apjától és békén fogják hagyni.Most kezd rájönni,hogy bizony háborúba megyünk.Nem mintha baj lenne.Nem eshet bántodása,férjeként megóvom őt.Meg persze azért is,mert még gyerek.
-Ízlik ez a pizza.Honnan szerezted?
-Megvannak a forrásaim kölyök.-kacsintottam.Elmosolyodott.
Jobb,ha mosolyog,mintha sírna.A sírása olyan kiábrándítóan keserű,hogy tartanom kellett magam,hogy ne mondjak neki valami romantikus hülyeséget.Bár nem mintha értenék a romantikához.Az egy olyan dolog amit az tud csak aki érzékeny és gyönge.Pont mint Ludovica.
-Tegnap este ki volt az a másik fiú melletted?
-Julio.-nyelt le egy nagyobb falatot.
-Tetszel neki.Úgy nézett rád...
-Nem érdekel.Utálom ezt a társaságot.
-Vannak barátaid egyáltalán?
-Nem.-ásított.-Nincs szükségem rájuk.Neked?
-Nekem van.De nem tartom velük állandó jelleggel a kapcsolatot.Persze Stevevel igen.-bólintott.A telefonjára nézett.Sóhajtott.-Mi baj?
-Az anyukám az.Keresnek engem.Mit mondjak?
-Mondd,hogy velem eszel.Haza kell vigyelek?
-Lassan igen.Ezek a nyakamra szoktak.Mennyi idő van még az esküvőig?-forgatta a szemét.
-Két és fél hét.Nyugodj meg kölyök.-csak bólogatott.Ettünk aztán elindultam vele haza hozzájuk.Felmentem vele.Nekem nehogy valami baja essen aztán temetni kelljen a mennyasszonyom.Nem állna jól neki a koporsó.
Az anyja egy ismeretlen nővel társalgott egy tea mellett.
-Itthon vagyok.-kiáltotta a cserfes lány.Az anyja és a nő is ránk néztek.Roppant érdekes emberekkel veszi körbe magát az anyja.Ez is olyan mint aki épp a műtő asztalról lépett volna le.Itt egy kis botox,ott egy kis botox.
-Oh sziasztok!-az anyja meglepődött.
-Mrs.Santi.-biccentettem és közben Ludo vállára helyeztem a kezemet.A lányt magammal szembe fordítottam.-Menj fel szépen és majd holnap találkozunk.Beszélek egy ismerősömmel és lesz egy helyszín amit együtt fogunk megnézni,rendben?
-Igen.-bólogatott hevesen.-Jól van.-nyomtam puszit a homlokára majd kiléptem a lakásból.Nem terveztem részt venni a szervezésben de mivel segítséget kért ezért kötelességemnek érzek ennyit megtenni.Három helyet is lefoglaltam a holnapra.Az egyik különösen tetszeni fog neki.New York egyik gyönyörű épülete,a könyvtárak könyvtára.Biztosan ugrándozva fogja tőlem azt kérni,hogy ott tartsuk és én nagy boldogan fogok neki igent mondani.
Ahogy haza értem bementem az egyik üres szobába ami lent található.Elég nagy és kiépíthető felül is.Nem terveztem,hogy könyvtárat fogok neki csinálni a lakásomban,de valami késztetett arra,hogy megtegyem.Lektor akar lenni,el sem hiszem.Nem üzletasszony vagy ilyesmi.Az én bájos nejem lektor szeretne lenni és könyvekkel foglalkozni.Ez egy szép munka annak aki ezt szereti.Újra és újra körbenéztem.Meg lehet oldani,hogy lekerekített legyen a fal.Az ablak pont a teraszra néz.Az ablak maga akkora amúgy is,hogy ki is tud lépni a balconra.Felhívtam az egyik mérnököm,hogy fáradjon ide a lakásomra.Közben pedig megterveztem a mennyasszonyom nász ajándékát.Na ha ettől nem dobja le a bugyiját...
Négy órán keresztül csak felmértem és terveztem.A felső szobát is ki kell bontani,hogy a kedves mennyasszonyom álma valóra vállhasson.Nem baj megér ennyi pénzt,hogy csendben elvonuljon engem pedig dolgozni hagyjon vagy aludni mikor épp egy üzleti útról térek vissza.Mondhatom magam kicsit öregnek,de nem bírok annyit talpon lenni és utazgatni.Elég volt tíz éven keresztül ezt csinálni.
Mire készen lettem a terv rajzzal és költségvetéssel a nap is lement.Kezdetben egy Kolumbiai smaragdot kapott,aztán az egyik legnagyobb Tiffany nyakláncot és én még most se bírok leállni mert egy külön szobát kap a lakásomba.A lakásomba ahova nők nem tették a lábukat még.Most mégis itt vagyok.A hajamba túrtam és egy szál cigit vettem ki a zsebemből.Néha cigizem,de ez ritka.Mostanában azonban sűrű.Kicsit nehéz,hogy ennyi minden a nyakamba szakadt.Cigizés közben a telefonom jelzett.
Nem számítottam a mennyasszonyom üzenetére ilyenkor.

Mi jót csinálsz?

Éppen az életemen gondolkozom és azon,hogy mit basztam el.

Levegőzöm a teraszon.Te?

Fekszek.

Mi van veled cica?Már olvad a bugyid irántam?A csikket elnyomtam.Nem terveztem vissza írni de mégis megtettem.

Késő van.Aludnod kéne kölyök.Holnap három helyszínre is elviszlek.

Három?Már alig várom.Szépek?

Igen.Tetszeni fog.

Nem szeretnék nagy felhajtást de az anyám már megcsinálta az én vendég listám.Gondolhatod,hogy megint láthatod azokat akiket lassan egyre többet.

Nem baj Ludwig.Tudod,hogy ez a vágyuk....

Csak nekem nem.

Nem mindenről dönthetünk.Most pedig aludj.Holnap úgy öltözz,hogy azért kényelmesen legyél és hozz egy vékonyabb kabátot.Esőt mondanak és nincs túl meleg.

Jó.

Még írt valamit mikor a telefonom letettem az asztalra,de nem néztem meg.Elmentem zuhanyozni és utána az ágyba vetettem magam.

Szép napot nektek!Remélem ez a rész is tetszett,ha igen mindenképpen jelezd!🥰💫💖💫💖💫💖💫💖💫

Glorioso BelleKde žijí příběhy. Začni objevovat