◇30◇

4.7K 142 5
                                    

Baron
Williams

-Ludovica!-oda szaladtam és azonnal a karjaimba vettem a feleségem.Nem eshet baja.Nem eshet baja!Nem halhat meg....Hirtelen ébredtem fel.Már a második éjjel álmodom ezzel.Semmi okom az aggódalomra velem van és nincs baja.
Tegnap este teljesen kiütötte magát.
Úgy aludt,mint egy kisgyerek.Még valóban gyerek.
Tudtam,hogy nincs még erre felkészülve de nem zavart.Szeretem.Várok rá ezer évet is.
Mikor felkeltem egy hideg zuhannyal indítottam meg egy erős kávéval.
Lud még nagyban aludt és most fordult át a másik oldalára.Még aludni is fog egy darabig,ha jól sejtem.Nem bánom,pihenni hoztam ide.Kikapcsolódni.Boldog vagyok,hogy itt lehetek vele.Távól mindentől.
A legjobb az egészben,hogy még csak wifi sincs itt.Tényleg távól vagyunk a világtól...ugyanis egyenesen a paradicsomba hoztam őt.
Nem mintha zavarná,hogy nem a telefonját nyomkodja.Egészen úgy tűnt tegnap is,hogy elvan anélkül.
Sokszor betudunk menni a városba ahol jó éttermek és szorakozó helyek vannak.Könyveket is pakoltam neki az útra.A feleségem nem szenved hiányt semmiben.A kávé után az ágy szélére ültem és figyeltem ahogy alszik.A figyelés ment egy darabig de érinteni akartam.Így aztán a haját kezdtem simogatni.Óvatosan bújtam oda közben.
Az én egyetlen kincsem.Már a pénz sem ér semmit.Az autók.A drága holmik.Egyik sem ér fel Ludoval.Ő minden boldogságom és az,ha örömet nyújthatok neki.Nem érdekel az apámék cége sem....csak biztonságban akarom tudni az életem értelmét.
Lassan megfordult és pislákolni kezdett.
Egy grimasz is megjelent az arcán miközben ráfeküdt a karomra.
-Mennyi az idő?-súgta.
-Dél körül van.
-Aaaaa mennyit aludtam!-imádlak te hangos Olasz lány.
-Rád fért.-adtam csókot a homlokára.
-Jólesett.Te mikor ébredtél?-Néha meglepődöm még,hogy Ludovicát tényleg érdekli,hogy én hogy alszom.De érdekli.Őt minden érdekli ami engem érint.
-Két órája körülbelül.
-Jól aludtál?-Fordult teljes testével felém.Bólogatni kezdtem és elmosolyodtam.
-Te?
-Én is.-bólogatott.-Jó a tenger hangjára aludni.
-Valóban nagyszerű.De amellett elaludni akit szeretsz még jobb.
-Ezzel egyetértek.-adott apró csókokat a számra.-Kicsit bújjunk össze még.
-Szívem egésznap aludhatunk ha azt akarod.-nevettem fel és simogatni kezdtem a gerinc vonalát.
-Várost nézhetnénk később.
-Jólvan.-feküdtem rá félig.Öleltem a testét és észre vettem,hogy újra elalszik.Elmosolyodtam és hagytam,hogy elaludjon.Aztán azt is,hogy én is.
Ludovicával délután ébredtünk fel.Ő zuhanyozni ment majd felvett egy zöld fürdőruhát meg az egyik ingemet.
Kaját csináltam magunknak miközben ő a telefonommal csinált valamit.
-Eszel tücsök?
-Uhum.
-Mit csináltál a telommal?-vettem ki a kezéből.
-Nézd meg.-kacsintott.Felkuncogtam és felnyitottam.Hát persze,hogy képeket.Szerintem minden szögből lefotózta az arcát és a száját csücsörítve.
Megráztam a fejem és mosolyogva adtam csókot neki.Egyre inkább felizgat...egy apró csókjától fehér zászló vagyok.
-Édes kis ajándék.Most szépen egyél velem életem.-húztam őt az asztalhoz.Leültem a székbe.Ő hirtelen az ölembe ült.
-Etess.-dőlt teljesen nekem.
-Együnk együtt.-nyújtottam felé a villát amin a kedvence volt.Most kivételesen pesztós salátát csináltam.Etettem őt és magamat is.Ludo már szinte feküdt a karjaim közt.Együtt ettünk aztán lementünk a partra.Azonnal beszaladt a vízbe én meg szaladhattam utána...Nem akarom,hogy elvigye egy nagyobb hullám.
-Kislány bilincset teszek rád.-fogtam meg a kezét és hirtelen felkaptam őt.Átkulcsolta lábait a derekam körül és mosolyogva bámult rám.
-Vannak itt cápák?-suttogta.
-Szerintem nincsenek.Max beljebb.Erre felé ritkább.-bólogatni kezdett majd megcsókolt.Percekig csak csókolóztunk a vízben.Komolyan kezd megtetszeni a tengerparti nyaralás.Meg ahogy a vízes teste nekem nyomódik....
Ludovica kiszámíthatatlan néha és hangos.Imád nevetni és imádja húzni az agyamat.Nem lepődtem meg,hogy eltolt és a kis makacs kiszabadította magát a karjaim fogsága közül.Nevetve szaladt kifelé.
-Úgy sem kapsz el!
-Bébi Williams ebben tévedsz!-szaladtam utána és olyan gyorsan kaptam el hogy az engem is meglepett.Felkaptam és megpörgettem.Hangosan nevetett.-Mondtam,hogy megleszel.
-Ahhh...-sóhajtott.-Egészen elfáradtam.
-Sejtettem tücsök.
-Szóval menjünk várost nézni.-fordult felém.
-Azonnal Mrs.Williams.-hajoltam meg neki.Felkacagott és egy csókot nyomott a számra.
Átöltöztünk és kocsival bementünk a városba.Ludovicáról jó férjként legalább ezer képet csináltam.
Ezután csak kézen fogva sétáltunk és néztük a naplementét.
-A tesód végül nem jött el.-jegyeztem meg.
-Nem érdekel.Igazából ő éli a saját életét és mindenki mást leszar.Örülök is neki.Nekem jobb dolgom is van.Veled lenni.-pillantott fel rám.
-Bizony kölyök.Hamarosan itt a szülinapod.Izgulsz?
-Nem.Kéne?-nevetett fel.
-Húsz éves leszel.Kicsit sem izgulsz?
-Nem.-rázta a fejét kuncogva.-Te izgultál?
-Hát tizenöt évvel ezelőtt én igen.-elmosolyodott és csókot nyomott a számra.
-Fürödjünk este a tengerbe meztelenül.
-Nem.-vágtam rá azonnal.
-Dee!!
-Nem...
-Miért nem?-biggyesztette le ajkait.
-Csak mert,nem.
-Mert nem fogsz tudni ellen állni a kis hurkáimnak.-mosolyodott el.
-Imádom a pici hurkáidat.Az összeset megcsókolnám.-nyomtam a nyakára csókokat.Elmosolyodott és szorosan ölelt át.A fülemhez hajolt miközben végig simított a gerincemen.
-Mr.Williams éhes vagyok.-nézett a szemembe angyalian.
-Mit ennél kis kamasz?
-Nem tudom.Mindenfélét kívánok.
-Akkor kapsz mindenfélét.-kuncogtam fel.Egy igazán görög helyre tértünk be.Azt gondoltam Ludovica válogatós de úgy érzem tévedtem.Ez a csaj nem csak az olasz kaját szereti.Eszik ő mindent.
Vacsoráztunk és szépen vissza mentünk az apartmanba.
Ludovica elindult a fürdő felé.Utána mentem miközben vetkőzni kezdtem.Néztem ahogy beszáll a zuhanyzóba és megengedi a vizet.
-Olyan álmos vagyok.-pillantott rám.
-Sokat aludtunk pedig.
-Csak tudod....nem aludtam rég ilyen jól.Itt vagy velem.Messze vagyunk mindenkitől.Boldog vagyok és végre úgy érzem megpihentem.Szükségem volt erre Baron.
-Tudom.Nekem is.
-Nem jössz ide?-fordított nekem hátat és nyomott egy kicsit a tusfürdőből a kezébe.Nem szóltam csak levetkőztem és azonnal beálltam mögé.Olyan közel amennyire csak lehetett.Nekem döntötte a hátát és felnézett az arcomra.
-Annyira gyönyörű vagy...-elmosolyodott.Csókot nyomtam a szájára és végig simítottam az oldalán.A tusfürdőért nyúltam és nyomtam a kezembe.A hátára tettem és körkörösen mostam vele.
Hegyke mellei reagáltak rám és sejtettem,hogy más testrésze is.Imádom ezt a nőt de komolyan.
-Huncutkodsz velem?-fordult meg nevetve.Elvigyorodtam és megráztam a fejemet.-Rafinált vagy.-csimpazkodott a nyakamba.
-Te is cica.-csókoltam meg.Visszacsókolt majd eltolt.
-Na most fürdess meg.-fordított nekem hátat.
-Te rafinált nő...-ráztam a fejem mosolyogva.
Minden porcikáját megmostam.Szerintem a fürdést sosem élveztem ennyire.Később már csak hevertünk az ágyban miközben egymás szemébe vizslattunk.
-Semmi sem választhat el minket.
-Semmi sem.-suttogtam.

Szép napot mindenkinek!
Remélem ez a rész is elnyerte a tetszéseteket!Ha igen hagyj nyomot magad után!😇😊💖💖💖💖

Glorioso BelleWhere stories live. Discover now