◇41◇

3.5K 102 9
                                    

Baron Williams

Este óránkként ébredtem fel.
Hálistennek egyszer sem volt láza így betakargattam jól és hagytam,hogy kiizzadja a betegséget.
Hozzám tapadt a haja és mindene is.De nem zavart.
Borzasztóan sajnáltam őt.
Ő csak egy gyerek.
Az én egyetlenem.A hajnali órákban nem is volt szükségem az alvásra.Simogattam Ludovica haját és néztem ahogy alszik.Mély álomban volt.
Hamarosan én is újra elaludtam miközben a legszebb álmokat álmodtam a feleségemmel.
Nem tudom meddig aludhattam de arra keltem,hogy Ludovica a fürdőből sétál ki.
-Szia szerelmem!-mosolygott.
-Ahh szia bébi.-néztem az órára.Tiezenegy????-Basszus nem akartam így elaludni.Fel kellett volna keltselek,hogy bevedd a gyógyszert.
-Baron!Bevettem.Felkeltem.Semmi baj.Meg fürödtem egyet.-mászott hozzám és átölelt.Szorosan öleltem.
-Annyira szeretlek Ludovica.-súgtam.-Szükségem van rád.
-Én is szeretlek Baron.Nekem is rád.-nézett rám a boci szemeivel.Simogatni kezdte a hasamat és csak nézett a szemembe.Az állára tettem a kezem és cirógattam a kis kamaszom bőrét.-Micsoda izmok.-húzta feljebb a pólómat.
-Csak a tiéd.
-Mmm...Bezzeg amit én tudok kínálni az narancs bőr és....-mondott volna bármit is befogtam a száját.
-És a szexi telt idomaid.Kurva szexi vagy Mrs.Williams.Kurvára örülök,hogy nem egy gebe vagy.-nevettem fel.-Imádlak fogdosni.
-Tudom.-nevetett fel és a hasamra ült.
-Jobban vagy picim?
-Sokkal.Szerintem már meggyógyultam.Megcsókolhatlak?
-Ezt komolyan kérded?Betegen is csókolhatsz.Mindig csókolj!-húztam le azonnal és birtokba vettem ajkait.Szorgosan csókolt miközben az arcomat simogatta.Ezt a csengő zavarta meg.Lassan arrébb toltam Ludat és feltápászkodtam.-Addig öltözz fel.
-Oksi.
Kimentem és kinyitottam az ajtót.Az apám nézett vissza rám.
-Mit keresel itt?-súgtam.
-Beszélni jöttem.
-Miről?
-Beengedsz?-sóhajtottam és kitártam az ajtót.Az apám a kanapéhoz sétált és leült.-Alfred kijátszott.
-Na ne mondd.-röhögtem fel.
-El sem olvastam csak aláírtam.Másnap levették a nevem és...Baron segítened kell!Vissza kell szerezzem....az az ember egy örült!-Lud kijött.
-Oh...jó napot!Öm bemenjek?-kérdezte tőlem.Megráztam a fejemet és átkaroltam.
-Értem apám.De egyet nem veszel figyelembe.Te nem olvastad el a szerződést.
-Komolyan a lánya előtt fogod ezt kivesézni?
-Miért?Mi bajod?Ő a feleségem.Nincs titkom előtte.-Öleltem szorosabban Ludovicát.
-Jó.Akkor csináld ki az apját vagy nem tudom.Segíts!Vissza kell szerezzem a cégemet!-Lud rám nézett aztán az apámra.
-Miért nem oldod meg te?Nagy barátok vagytok.Vásárold vissza.Vagy tán kiforgattad magad a vagyonodból?-az apám nagy költekező volt.
-Nem.De nem lenne elég visszavenni ami az enyém.
-Amit átadtál.Nem az én dolgom.Felfogtad?
-Ugye tudod,hogy egyetlen oka van annak,hogy most azt a nőt ölelgeted?Én segítettelek hozzá!Alfred és én beszéltük meg,hogy elfogod venni a lányt.De persze neked akkor is könyörögni kellett.-morogta.Lud rám nézett.
-Akkor nem ismertem a feleségemet!Minek kell ezzel jönni?Persze,hogy könyörögni kellett.Akkor idegen volt most pedig a feleségem.
-Akkor is az én javamból!
-Nem!Alfred magától felkeresett volna,mert találkoztam vele aznap.Sőt én magam jelentkeztem volna nála,ha nem jön össze!-Lud elmosolyodott.
-Akkor nem segítesz....kösz.-állt fel hirtelen.
-Meglátom...de ez egy nehéz ügy.
-Ezekhez értesz.-bólintottam.El sem köszönt csak ki sétált.
Lud rám emelte fáradt tekintetét.
-Nekem akkor is nagyon tetszettél.
-Tudom.Láttam rajtad.De nekem is te.-mosolyodtam el.
-Na akkor most gyere és egyél meg.-szaladt be a szobába.Felkuncogtam.Bezártam az ajtót azután pedig bementem Ludovicához a farkasként aki felfalja a kis piroskát.Csak én máshogy faltam fel....
Este vacsorázni vittem és csak vele foglalkoztam.Senki sem fontosabb a feleségemnél.
Senki sem fontosabb nála.Csodáltam a piros overál ruhában ami teljesen rásimult a telt idomaira.Istenem annyira szexi.
-Ehetek desszertnek valami extra édeset?
-Van rajtad bugyi?
-Milyen fura kérdéseid vannak férjem.Nincsen.-vigyorodott el.-Átlátszana.
-Nincs rajta bugyi.-vigyorodtam el sóhajtva.-Ehetsz amit akarsz drágám..
-Jó csak,mert marha kívánós vagyok.
-Hát még én.
-Oh és mire?-kortyolt bele a vízbe.Közelebb hajoltam mire elpirult.
-A puncidra bébi Williams.
-Sejtettem.-mosolyodott el.-Tudod....
-Mondd bébi.
-Tudod szeretem a sellős meséket.
-És azt szeretnéd,hogy...
-Menjünk el valami olyan helyre ahol olyan...
-Olyan sellős a víz?-kacagtam fel.Hevesen bólogatni kezdett.-Jólvan hercegnőm.Elviszlek valami olyan helyre.Jó?-bólogatott.Elmosolyodtam.
-Vigyél is el,mert még mindig fáj,hogy csúnyát mondtál rám.
-Ne haragudj.Nem akartam.-súgtam keserű szájízzel.
-Tudom.Csak kicsit rosszul érintett...az Olasz ribanc jelző....elég faszkalapság volt.-szívem szerint elástam volna magam.Rám emelte a tekintetét.-Tudom,hogy megbántad.
-Elásnám magam a föld alá.Sajnálom.-bólintott.Megsimogattam az arcát.-Nem vagy ribanc.-súgtam.
-Tudom.
-Sajnálom.
-Baron!Nyugi.Tudom.-ölelt magához hirtelen.Megsimogattam a derekát és a fülébe súgtam,hogy szeretem.
Vacsora után a liftbe szálltunk.Ráadtam a zakómat és néztem ahogy előre mered.Nem akarom,hogy csendbe legyen.Megbántottam és nem akarom,hogy egy szörnyetegnek lásson.Pedig egy vadállat vagy.
Csókokat nyomtam a nyakába.Elmosolyodott és átkarolta a nyakamat.
-Lud...
-Hm?
-Nem tartasz egy szörnyetegnek?
-Nem.Nem vagy az.-csókolt meg.
Otthon kicsókoltam minden testrészét.Imádta.Én mégjobban.
Késő este már a forró testét öleltem.Nem volt már lázas aminek örültem.A teste miattam volt forró és a szenvedélyes éjszakánk miatt.
Szorosan tartottam magamhoz.Néztem ahogy a filmet nézi miközben a kézfejemre ír le köröket.
-Szeretlek férjem.-fordult meg hirtelen és csókokat adott.
-Szeretlek feleségem.-simítottam végig a haján.
-Gondoltad valaha,hogy szeretni fogsz engem?Úgy értem.Mikor megláttál.Gondoltad volna,hogy a férjem leszel?Én nem....de annyira örülök,hogy te vagy a férjem,a szerelmem.
-Nem gondoltam,hogy a férjed leszek de örülök,hogy a férjed lettem.-mosolyodtam el.-Imádlak Mrs.Williams.-vigyorogva megcsókolt és szorosabban rám tekeredett.Azonnal elaludt.

Sziasztok!Remélem tetszett ez rész is nektek.
Már annyira hiányoztatok,hogy gondoktam rakok ki részt.(Eddig azért nem volt mert jelenleg élem a vakációmat aminek egy nap és vége)
Sok puszi skacok!
Vigyázzatok egymásra!Legyetek kedvesek egymással.❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍

Glorioso BelleWhere stories live. Discover now