Istun jätkien kanssa tapaamisen aluassa.
Viimesen kuukauden aikana meistä on tullut tosi hyvii ystävii. Mun tunteet Aleksia kohtaan vaan kasvaa ja kasvaa.Oon pyrkinyt näkemään jätkiä joka viikko. Ollaan käyty kaupoilla ja käytiin kattoon myös yks lätkä peli. Valtterilla me kyllä pääosin ollaan oltu.
Alise on vilkuillut mua vähän väliä yosi vihaisesti. Mikä vittu sitäkin vaivaa. Ite se muhun välit veti.
Pilvi tuli avaamaan oven ja me asteltiin huoneeseen. Lähinnä täyteltiin jotain tehtävä lappuja ja tutustuttiin toisiimme vähän lisää. Lopuksi vielä kerrattiin rippileirin aikataulu. Se alkaa kesäkuun viides päivä ja loppuu kahdestoista päivä. Leiriin on siis enää kaksi viikkoa.
"Ave tuu jo" kuuluu Aleksin ääni, joka saa minut säpsähtämään. Nousen penkistä ja lähden kävelemään kohti jätkiä. Muut olivat jo lähteneet, kauankohan mä olin omissa ajatuksissani.
"Mitä sä mietit" Lari kysyy, kun pääsin heidän luokseen. Lari oikeesti vaikutti ekana ihan siltä, että sen ois tehny mieli hakata kaikki vastaan tulijat, mutta oikeesti Lari on aika lempeä ja ajattelevainen.
"Enpä oikeen mitään jotain turhia juttuja vaan" totean sitten kun olen ollut hetken hiljaa.
Jätkät vaan nyökyttelevät ja sitten saavummekin jo parkkipaikalle. Sielä odottelivat jo Benjaminin mauto ja Oliverin auto. Oltiin jo aijemmin sovittu, että jätkät tulevat meille tänään yöksi. Mutta koska Oliverin autossa on vain neljä paikkaa kuskin lisäksi, mun pitäisi mennä Benjaminin kyydillä.Juteltiin siinä hetki kunnes lähdettiin kohti mun kotia. Benjamin kyseli multa jotain ihan perus kysymyksiä mun elämässä eli suurinpiirtein ootko syönyt tänään, kaikki hyvin, oliko kivaa ja sitä rataa.
"Tykkäätkö sä tosta Aleksista" Benjamin kysyy yhtäkkiä.
"Mitä ihmettä sä nyt selität" kysyn Benjaminilta, sillä tuo kysymys tuli ihan puskista.
"Kaikki tietää miten sä katot sitä, sekin kattoo sua samalla tavalla"
"No eihän kato, enkä mä kato sitä niin"
"Hei Ave mä oon sun veli, jos sä tykkäät siitä niin käy kiinni vaa. Se on sitä paitsi itekki ihan kusessa suhun" Benjamin sanoo naurahtaen.
Mä vaan tuhahdan, mitä tohon ees pitäs vastata, jos ei mee enää läpi.Loppu matka me vaan istuttiin hiljaa ja kun lopulta päästiin kotiin, Oliverin auto oli jo pihassa.
Mä menin yksin ovesta sisälle, sillä Benjamin lähti yllätys yllätys heittämään Lukaa Mikaelille.
"Tulithan sä vihdoin" Oliver huudahtaa olkkarista.
"Joo, eiks sun pitäny mennä takasi himaan" huudan Oliverille eteisestä, sillä sen piti mennä jo omalle kämpälleen.
"Joo, mutta mun pitää jutella sunkaa" Oliver huikkaa samalla, kun kävelen olohuoneeseen.
"Ookei" mun ilme on hiukan kysyvä, mutta sitten Oliver vetää mut jo keittiöön.Katson Oliveria vieläkin kysyvä ilme kasvoillani, kunnes Oliver avaa suunsa "Älä anna Aleksin satuttaa sua, se on varmasti hyvä jätkä, mutta jos se satuttaa sua niin se on myös kuollut jätkä" tämän sanottuaan hän painelee eteiseen. "Oliver älä viitti" huudan sille nolona, jonka jälkeen Oliver naurahtaa ja lähtee ovesta.
Hetken nolostelun jälkeen painelen olohuoneeseen poikien luokse. Jätkät katselevat mua kysyvällä ilmeellä. "Ei mitään" mä vaan murahdan niille, sillä en oo, myöntämässä että olen helvetin kusessa Aleksiin.
Sitten Lilli tulee ulko-ovesta sisälle. "Avaruus sukkula mä tulin kotiin" mä kiroan mielessäni tota lempinimeä. Saakeli Lilli.
"Avaruus sukkula" jätkät naurahtavat ja samassa Lilli saapuu olkkariin.
"Aa sulla oli kavereita, hups" Lilli sanoo huvittuneella äänellä.
"Alas nyt mennä siitä ennenku paljastat jotai todella turhaa" sanon, jolloin Lilli tajuaa painua huoneeseensa.Valtterin ilme on juuri sellainen, kuolaan ton perään koko loppu elämäni.
"Valtsu, se on mun sisko." tuhahdan ja saan Valtterin aivan punaiseksi.
"Sori, sori" Valtteri toistelee.
"Ei se mitää, iske pois vaa. Se on sinkku, pelaa jalista ja on seiskalla" naurahdan.
"Vittu Ave" Valtsu tuhahtaa.Hetken päästä Jere ehdottaa, että pelaisimme pullon pyöritystä. Siis oikeesti mitä. Totuus ja tehtävä. Ihanaa.
Jere ottaa pullon ja pyöräyttää sitä. Se osuu Lariin. Lari kertoo ihastuksensa, joku Milla.
Seuraavaksi pullo osuu Jereen. Jere otti tehtävän. Se sai tehtäväks suudella ihastustaan seuraavan kerran kun ne näkee ja se on hermoillu tossa ihan hirveesti. Oven ääni keskeyttää Jeren hermoilun.
Benjamin kävelee olohuoneeseen ja Jere nousee ylös. Mitä se tekee? SUUTELEE BENSKUU. Mun ja jätkien suu loksahtaa auki ja enemmän se loksahtaa auki, kun Benjamin vastaa suudelmaan.
Hetken päästä Jere vetäytyy suudelmasta ja he katsovat toisiaan ja meitä nolona.
"Jaa oot sitte Benjaminin pokannu" Alex sanoo naurahtaen. Jere punastuu vaan enemmän ja lähtee sitten Benjaminen perään sen huoneeseen. En edes halua tietää mitä ne seuraavaksi tekee. Apua hyi.
"Nonii jatketaan nyt kun toi yks lähti johki panemaan" Valtteri sanoo ja me vähän naurahdetaan. Valtteri pyöräyttää pulloa ja se osuu Aleksiin.
Aleksi ottaa tehtävän. "Suutele Avee" Valtteri sanoo ja mä meinaan muuttua paloautoksi.Alex lähestyy mua ja hetken päästä mä tunnen sen huulet omillani. Niin pehmeät huulet. Vastaan suudelmaan. Se maistuu hiukan suklaalta.
Hetken päästä suudelma loppuu. Hyvä vaan, kyllä mullakin on haluja vaikka mua on ahdisteltu. Ei kaikilla oo, mutta mulla on tai no ei ketä vaan kohtaan. Vaan Aleksia.
Peli loppuu parin kierroksen jälkeen, jonka jälkeen painellaan jo nukkumaan. Kello on kumminkin jo kaksitoista.
Alex tulee mun viereen nukkumaan, siitä on tullut meille jo tapa, jos ollaan jossain yötä. Jere tais jäädä Benskun huoneeseen. Lari sohvalle. Ette ikinä arvaa mihin Valtteri päätyi. Lillin sänkyyn. Jep.
"Ave" Alex sanoo yhtäkkiä.
"Joo"
"Saanko mä halata sua tän yön"
Tuo lause saa mut hymyilemään ja todennäköisesti tomaatiksi.
"Joo, voit halaa mua tän yön" sanon ja hymyilen Alexille.Alex hymyilee takaisin. Hyvän yön toivotusten kera me nukahdetaan, mä Alexin syliin ja Alexi mun alle.
Outoa, eihän se edes tykkää musta, miksi se haluaa halia. Viimeinen lause mitä mietin ennen kuin nukahdan.
------
Semmonen luku tällä kertaa. Voisin yrittää tehä seuraavan luvun viimestään perjantaille. Jos kiinnostaa niin käy tsiikaa mun toinen kirja "älä valehtele sun tunteista".
Kiitti että luit. ❤
YOU ARE READING
ripari joka ei koskaan unohdu
Romancealoitettu: 18.3.2022 lopetettu: 19.4.2022 KIRJALLA ON JATKO-OSA Tarina tytöstä ja Tampereen riparista. Avella ei ole oikein ikinä mennyt parhaiten elämässä, mutta kun ripari ja ne neljä poikaa astelee kuvioihin alkaa elämä jopa ehkä sujumaan. Mutt...