°9° leirille

1.1K 31 47
                                    

Haluun nyt huomauttaa, että itse en ole vielä rippileiriä käynyt, joten leiri varmasti erilainen mitä se oikeasti on.

Kuvitelkaa kuinka nopeasti kaksi viikkoa on mennyt. Koulu loppui ja todistuksen keskiarvo oli lopulta 7.9 ihan hyvä minun mielestäni. Tosin oli taas kiva kuunnella niitä hikkejen valituksia siitä kuinka 9.7 on huono keskiarvo.

Huomenna alkaa sitten leiri. Näin jätkiä viimeks sillon, kun ne oli meillä yötä. Heräsin sillon lauantai aamuna,
Nyt mä vaan pakkaan kamojani ja yritän lievittää mun stressiä. En tiiä yhtään kenen kaa menen samaan huoneeseen. Ei mulla oo siälä muutakun jätkät ja Linnea vaikuttaa ihan mukavalta.

Puhelimestani kuuluu viesti ääni.
Nostan puhelimen sängyltäni ja avaan ryhmän seksikkäät jätkät. Mä en saanut vaihtaa sitä, koska tuo nimi kuulemma kuvastaa heitä.

Alex✌🦋
mitä te pakkaatte? Mulla ei oo mitään hajuu.

Valtsu🖖
no vaatteita. hammasharja. etkai sää muuta tarvii.

Jere🤘
Aleksin kannattaa ottaa myös kortsuja.

Alex✌🦋
pääkii Jere. mee panee sitä Benskuus.

Minä
mitä hittoo te selitätte.

Lari💪
ihan vaan teidän parasta ajatellaan

Alex✌🦋
🖕

Minä
?

Jere
😅

Keskustelu loppui siihen. Mutta siis mitä helvettiä. Eihän mulla ja Aleksilla edes ole mitään meneillään. Eihän se ees tykkää musta. Kai? Ei se voi tykätä.

Saan vielä viestin samaisesta ryhmästä.

Valtsu🖖
Eikö teillä oo muka mitään?

Valtsu🖖Eikö teillä oo muka mitään?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Alex✌🦋
me vaan nukuttiin

Lari💪
niin aika tiiviisti nukutteki

Minä
🖕

Ihme johtopäätöksiä nuokin vetää. Mehän vaan nukuttiin. Milloin ne tuon kuvankin on ottanut.

Lopulta päätin mennä nukkumaan, pitäisi kumminkin herätä yhdeksältä. Isä on vieläkin Lappeenrannassa, kai se sai meistä tarpeekseen ja jäi asumaan sinne.

_______

Aamulla herään, kun Oliver huhuilee mua sängyn päästä. Mä nousen ylös ja vilkaisen kelloa, puoli kymmenen. Nukuin vähän myöhään, mutta kyllä mä kerkiän.

Puolentoista tunnin päästä istuin Oliverin autossa matkalla leirille. Mun tavarat olivat takapenkillä. Leirillä pitäisi siis olla puoli kaksitoista.

Oltiin sovittu jätkien kanssa, että nähään parkkipaikalla ja näin me myös tehtiin. Oliver halas mua sanoi heipat ja lähti takaisin kotiin.

Venasin jätkiä varmaan viisi minuuttia parkkipaikalla, kunnes ne vihdoin tulivat. Me halattiin ja lähdettiin sisälle taloon. Meille oli tullut jo sellainen tapa, että aina halataan, kun nähdään.

Talo oli siisti ja siellä oli jo melkein kaikki. Jätettiin laukkumme aulaan ja istuttiin takariviin. Kuka oikeasti tykkää istua edessä?

Isoset ja pappi esittelivät itsensä ja sitten alettiin valitsemaan huoneita. Mun huoneessa on Linnea ja Linnean kaverit Lumi, Anna ja Sisilia. Lisäksi huoneessa oli vielä pari muuta tyttöä. He taisivat olla Laura, Miisa ja Tinke. Me juteltiin tyttöjen kanssa jotain turhaa. Oikeasti ne vaikutti tosi mukavilta, vaikkei mikään poikien seuraa voita.

Miettikää, että meidän porukalla on lyhennekkin JAVLA. Siinä on jokaisen ensimmäinen kirjain. Ihan meidän kesken ollaan seksikkäät jätkät. Vaikken mä jätkä olekkaan, olen jo alkanut tottuman tohon nimeen.

Illemmalla menimme ulos ryhmän kanssa. Meille oli jaettu raamis ryhmät. Onneksi mun ryhmässä oli sentään Jere.

Kierreltiin siinä jotain ja lopulta kokoonnuimme kaikki ryhmät nurmikolle.

Käytiin läpi jotain juttuja, mutta suurinosa meni ohi. Saatoin tuijotella Aleksia, mutta vain saatoin.

Noin seitsemän aikaan illalla menimme syömään iltapalaa. Siellä oli leipää ja jos halusi niin lättyjä.

Kahdeksalta oli omaa aikaa noin tunti. Sitten pitäisi kuulemma mennä iltapesuille tai jotain semmoista.

Menin heti jätkien luokse, kun kello siirtyi kahdeksaan.

"No mites on menny" Alex kysyy multa.
"Ihan ok kai, mites teil"
"Ihan ok kans" Jätkät vastaavat.

Kierreltiin jätkien kanssa aluetta ja juteltiin jotain aivan turhia kunnes oli aika lähteä takaisin omille huoneille.

"No hyvää yötä, Ave" jätkät huikkaavat ja mä vaan vastaan niille jotain samankaltaista, jonka jälkeen painelen huoneeseen.

Muut tytöt ovat jo huoneessa ja juttelevat jotain. Mulle ne vaan moikkaa  ja jatkaa juttelemistaan.

"Ave hei, mistä sä tunnet noi jätkät" Linnea kysyy ja vaikuttaa jotenkin vihaiselta, mustasukkaiselta?
"Me ollaan tutustuttu näiden tapaamisten aikana" Vastaan vain, koska eihän niille koko tutustumis tarina kuulu.

Linnea vain tuhahtaa ja lähtee ilmeisesti suihkuun. Mikä kaikkia muijia vaivaa? Onko Linnea oikeasti mustis vai onko sillä vaan huono päivä.

Kun olen vihdoin tehnyt iltatoimet ja luovuttanut puhelimeni ohjaajalle, painelen nukkumaan. Mua itseasiassa väsyttää aika paljon, joten uni tulee todellakin tarpeeseen.

Nukahdan. Nään unta Aleksista. Olisipa tämä uni totta.

---‐---

Nonii sori kun kesti tän luvun kaa, motivaatio pitäs löytää jostain nii sais nää nopeempaa. :)

ripari joka ei koskaan unohduWhere stories live. Discover now