📚 24 🎭

319 14 2
                                    

პ.ს.ვისაც ჩემი ინსტას სთორი არ უნახავს იმათ საყურადღებოდ, წინა თავს(23) გადახედეთ, რადგანაც რაღაც შეცდომის გამო ნახევარი ნაწილი აკლდა და ჩავამატე წუხელ.💫
_________________________________________

→დარსის თვალთახედვით ←
თავსხმა წვიმის ხმა მაფხიზლებს, თვალების გახელისას პირველი ტელეფონს დავხედე, ჯერ მხოლოდ ცხრის ნახევარია დაწყებული, მე კიდევ ასე უდროოდ გამეღვიძა, დასვენების დღეს.
ღრმად ჩავისუნთქე ჰაერი, საბანი მკერდზე მჭიდროდ მივიფარე და გვერდით მივბრუნდი, ჩემკენ ზურგით მწოლიარე, შიშველი მამაკაცის ხილვაზე გული ხელახლა ამიჩქარდა.
-ვაუ..- ამოვიჩურჩულე და მხარზე შევეხე ნაზად, ნერწყვი გადავლაპე და ახლოს მივიწიე, წინიდან დავხედე, ისე ტკბილად სძინავს, თვითონაც როოგორი კარგია, გასაღვიძებლად ვერ გაიმეტებს ადამიანი.
ყელსა და მხარზე ნაზად ვაკოცე, ხელი მუცელზე შემოვხვიე, შიგადაშიგ ზურგზეც ვუტოვებდი კოცნას, მისი სურნელით ტკბობასთან ერთად. გუშინდელი საღამოს გამო უცნაურად ბედნიერი ვარ, მასთან ერთად რაღაც ახალი ვცადე, რასაც არასდროს ვინანებ, ზუსტად ის განსაკუთრებული ადამიანი აღმოჩნდა ჩემთვის, ვისთანაც ვისურვებდი ამას. ბევრისთვის სულელურადაც რომ ჟღერდეს, ჩემი კომფორტისთვის ასეთ ადამიანს ვეძებდი, რომელიც ქალს დაუვიწყარ პირველ ღამეს აჩუქებდა, ეს ხომ ძალიან მნიშვნელოვანია, სიფრთხილე და სინაზე, რაც პარტნიორისგან გსიაოვნებს.
ჩუმი კვნესის ხმაზე თავი ავწიე, ოდნავ მივიწიე და წინიდან დავხედე, ჩემკენ გამოიხედა, ლოყებზე ფოსოები დაეტყო ღიმილისას, რამაც იმავე ემოცია გამოიწვია ჩემში.
-დილამშვიდობის..- ამოვილაპარაკე და ისევ ვაკოცე მხარზე.
-მართლაც რომ მშვიდობიანია შენი დანახვისას..- გადმობრუნდა და მთლიანად მისკენ დამხარა, ბაგეებზე მეამბორა.
კოცნით გაბრუებულმა საჯდომზე მისი შეხება ვიგრძენი, ჩუმი კვნესა დამცდა, ხელახლა შემმატა სითამამე მისმა მოქმედებამ, ამიტომაც მეც შევეხე უკანალზე, ფეხი წელზე მოხვიდე და ღიმილით შევხედე.
-გუშინ ძალიან მალე მოგვიწია გაჩერება..- მორცხვად ამოვილაპარაკე, მხოლოდ გამიღიმა და ლოყაზე მომეფერა.
-თავს როგორ გრძნობ?- თითები ნაზად შემიცურა ვაგინაში, რაზეც თვალები წამიერად დამეხუჭა, ტუჩები შევხსენი და ღრმად ამოვისუნთქე ჰაერი.
-კარგად ვგრძნობ..- ამოვილაპარაკე.
-მაშინ შეგვიძლია გავაგრძელოთ.- ყელზე დამიწყო კოცნა.
-კარგი..- ჩუმად ამოვიგმინე.
თითები ისევ დაისველა, ეს მოქმედება ჩემზე უცნაურად მოქმედებს..
ახლოს მიმიზიდა,მჭიდროდ შემოიხვია ჩემი ფეხი წელზე, ორიოდე წამის შემდეგ კი ხელახლა ვიგრძენი მისი შეხება.
მოძრაობა ნაზად დაიწყო, თუმცა ყოველ ჯერზე ვგრძნობ, როგორ ღრმად ავსებს ჩემში სიცარიელეს. სუნთქვა გახშირებულმა მოუსვენრად დავუწყე ყელზე კოცნა, მანაც იმავე გაიმეორა, ცხვირი ჩამირგო და ვნებიანად მიკოცნიდა კანს.
კვნესით მოვეჭიდე მხარზე და შეძლებისდაგვარად ავყევი თეძოების მოძრაობაში. წონასწორობის შესანარჩუნებლად მთლიანი სხეულით მივეკარი, ძლიერად შემომხვია წელზე ხელი და ერთ რიტმად გააგრძელა მოძრაობა, სუნთქვა გახშირებულმა ხმამაღლა ამოვიკვნესე.
-ცოტაც..- ჩემს ყურთან ამოიგმინა და ბიძგები უფრო გაახშირა..
-ჰო.. ასე.- მასთან ერთად შეუკავებლად მეც ამოვილუღლუღე, უკონტროლოდ კბილები ჩავასე მხარზე და ნაზად ვუკბინე.
ბოლო პიკისას დაძაბული სხეული მთლიანად მომიდუნდა, რამოდენიმე წამიანი გაგრძელებული სიამოვნებისას უეცრად ჩემგან გაიწია, სიცარიელესთან ერთად საკუთარი ორგანოს სისველე ვიგრძენი, სუნთქვა შეკრულმა ამოვიოხრე.
-ამის..- ხმამაღლა ამოიკვნესა და თითები ლოყებზე მომიჭირა ოდნავ, ახლოს მოწევისას ინსტიქტურად ენა გამოვწიე, ოდნავ ჩაეღიმა, დახრისსს ფრანგული კოცნით დამეწაფა.
-ერთი წუთი, პატარავ..- კამოდის უჯრიდან ერთჯერადი ხელსახოცი ამოაძვრინა და ნაზად გამიწმინდა რამოდენიმე წამის წინ დასველი ნაწილი.
-ვაიმე.. შემცივდა.- ამოვილაპარაკე და მკერდზე მივეხუტე, მოცინარმა მომახვია საბანი და შიგნით, თავისთან ერთად შემფუთა.
უხმოდ დავუწყე სახეზე ყურება, ეს არასდროს მომბეზრდება, ნეტავ სულ ასე ვიყოთ, მხოლოდ მე და ის, ამ საუკეთესო მომენტში, სამუდამოდ..
ჩემ მიერ გაწეწილ თმაში შევუცურე თითები და ერთ მხარეს გადავუწიე, მომღიმარმა ლოყაზე დავუწყე ფერება.
-სიზმარში არ ვარ..- ამოვილაპარაკე. გაიღიმა და ტუჩზე გადამატარა თითი.
-არა, არ ხარ.
-მიხარია, რომ არსებობ ჩემს ცხოვრებაში.- ბედნიერმა მოსწია სახე ახლოს და ღიმილნარევი მზერით შემომხედა.
-მეც მიხარია..

📚Two sides🎭Where stories live. Discover now