Rozdział 17

1.2K 19 0
                                    

               Trzy tygodnie później

                              Max

Dzisiaj razem z moją ukochaną lecimy na Sycylię. Właśnie siedzimy w moim prywatnym samolocie, a moja piękna podziwia widoki za oknem. Lecimy już kilka godzin, a ona nawet nie spała.

- Skarbie nie jesteś zmęczona.

- Troszeczkę, ale nie chcę iść spać bo nie chcę przegapić widoku Sycylii.

- Rozumiem, ale będziemy tu tydzień więc będziesz miała mnóstwo czasu aby zwiedzać Palermo.

- Tak wiem.... A wiesz, pomyślałam sobie że skoro tu jesteśmy to może odwiedzimy Laurę i Daniela?

- Jeśli się prześpisz pomyślę nad tym.- uśmiechnąłem się do niej i cmoknąłem w usta.

                              *****

Dwie godziny później wylądowaliśmy w Palermo. Oczywiście Olivia nie mogła wyjść z zachwytu kiedy zobaczyła jak pięknie jest tutaj i powiedziała, że jeszcze kiedyś musi tu przyjechać.
Właśnie zmierzaliśmy do mojego apartamentu aby się przebrać, ponieważ mam dla mojej ukochanej niespodziankę. Zamierzam przedstawić ją moim rodzicom i reszty rodzinie. Dotąd nic jej nie powiedziałem bo wiem, że by się nie zgodziła, dlatego kiedy zapytała co to za niespodzianka powiedziałem jej że zabieram ją na kolację.

- Kochanie jesteś gotowa!?- zawołałem do dziewczyny, która szykowała się w łazience.

- Jeszcze dwie minuty!- odpowiedziała.

- Dobrze to w takim razie czekam na dole!

- Dobrze!- odpowiedziała a ja zszedłem na dół by tam na nią poczekać.

Jak się potem okazało zamiast czekać dwie minuty czekałem pięć. Kiedy usłyszałem stukot butów na schodach postanowiłem się odwrócić i coś powiedzieć, jednak kiedy ją zobaczyłem nie mogłem wydusić z siebie ani słowa. Stałem i patrzyłem na nią jak otępiały. Miała na sobie ubraną jasną sukienkę, która odkrywała jej ramiona.

 Miała na sobie ubraną jasną sukienkę, która odkrywała jej ramiona

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Wyglądasz olśniewająco skarbie.- podszedłem do niej i złożyłem czuły pocałunek na jej ustach.

- Ty także wyglądasz niczego sobie.- uśmiechnęła się do mnie.

- Gotowa?

- Oczywiście.

                            Olivia

Muszę przyznać, że Sycylia jest bardzo pięknym miejscem. Od razu mi się tu spodobało i mogłabym tu nawet zamieszkać, oczywiście nie sama lecz z moim ukochanym.

Max powiedział że zabiera mnie na kolację. Myślałam, że to będzie jakaś restauracja jednak kilkanaście minut później dotarliśmy pod jakiś duży, piękny dom.

Zmieniłeś moje życie.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz