16

817 127 7
                                    

කුරුල්ලන්ගේ කිචිබිචි සද්දේ එක්ක සුමුදු තම ඇස් ඇරියේ ය. නමුත් ක්ෂණිකයෙන් ඔහුගේ ඇස් පියවි ගියේ කොන්දෙන් දැනුන වේදනාවටය්..
ටිකක් වෙලා ඉදල ඔහු නැවත දෑස විවර කර වට පිට බැලුවේ ය. ඔහුගේ මුනට කෙලින්ම තිබුනේ පුංචි මහත්තයාගේ නිරුවත් පපුවයි.. හිමිට ඔලුව උස්සලා සුමුදු පුංචි මහත්තයා දිහා බැලුවේ ය. පෙර දින සිදු වූ දේවල් එකින් එක මතක් වෙද්දී සුමුදු ජම්බු ගෙඩියක් මෙන් රතු වුනේ ය.

" උදේ පාන්දර ජම්බු කන්න මන් ආසයි."

" කො.. කො ජම්බු..? "

" මේ ඉන්නේ මන් ගාවම.. රතුවට රතුවේ!!"

" මන් රතු වෙලා නැතුවා, හුම්.. " කියා ඔහු අනෙකාගේ පපුවට ගැහුවේ ය.

" හරි හරි.. " හිනා වෙමින් කියා ඔහු සුමුදුගෙ නළල සිප ගත්තේ ය. " මන් ආදරෙය් සුමුදු... "

" හ්ම්ම්.. මාත්..!"

" එන්න.. හෝද ගන්න ඕන." කි පුංචි මහත්තයා ඇදෙන් නැගිට්ටේ ය. නමුත් සුමුදු මුණ වහ ගත්තේ ය.

" අපෝ.. ඕක වහගන්නකො.. මට ලැජ්ජයි..!"

පුංචි මහත්තයට හිනා ගියේ ය. ' හරි හරි ' යැය් කියමින් ඔහු කලිසමක් ඇද ගත්තේ ය.

" පුංචි මහත්තයා, මොකද්ද ඔය පපුවේ තියෙන්නේ..? "

" මේකද..? ටැටූ එකක්.. "

" මොකා..? "

" tatoo එකක්.. එ කියන්නේ මේ.. මොකද්ද එකට කියන සිංහල වචනේ..? පච්චයක්..!" පුංචි මහත්තයා කිවේ ය.

" ආ..අර බලන්නකො.. අතෙත් තියෙනවානෙ..? " සුමුදු කිවේ ය.

" ඇයි මේ.. " කියමින් පුංචි මහත්තයා පිටි පස හැරුනේ ය. ඔහුගේ පිටෙත් එය තියෙන බව දැක සුමුදු හිල්ලුවෙ ය.

" ඇයි සුමුදු එකට කැමති නැද්ද..? "

" මොකෝ නැත්තේ..? ඒක පට්ට..!" අත ගසා දමමින් සුමුදු කියා ඇද උඩින් වාඩි උනේ ය. ඇතිරිල්ලේන් ඇග වහගෙන ඔහු ඇදෙන් බැස්සේ ය. නමුත් කෙදිරි ගාමින් ආපහු ඇදට වැටුනේ ය..

" අහ්හ්.. මගේ කකුල්.. දෙක.. කොන්දත් රිදෙනවා..!"

" තාම රිදෙනවද..? " එවර පුංචි මහත්තයාගේ හඩ බාල උනේ ය. සුමුදු ලගින් දනගහගත් ඔහු සුමුදුගෙ අතින් අල්ල ගත්තේ ය.

⭐️මගේ පුංචි තරුව ⭐️ (Completed)✔️Where stories live. Discover now