22

696 123 2
                                    

සුමුදුට පසු ගිය දින කිහිපයේම හරිහැටි නින්දක් නොවිය. නින්ද ගිය විට ඔහුට සිහින පෙනීම නිසා බය වි අවදි වෙන්නේ ය. නොදන්නා කෙනෙක්ගේ හඩ හා තමන්ගේම හඩ ඔහුගේ හිස තුල දෝංකාර දෙමින් හිසේ රුදාව හදන්නෙ ය. රෑ නින්දක් නැති නිසා සුමුදු හැමවිටම කුකුල් නින්දට වැටුනේ ය.

" සුමුදු " යමෙක් කතා කල හඩ නිසා සුමුදු ගැස්සි ඇහැරුනේ ය.

" ඕඕ... " මුණ පිහදමමින් ඔහු ඇහුවේ ය.

" ඇයි නිදි? "

" අ..,අය්යේ, නැ අනේ ඔලුව ඩිංගක් රිදෙන හින්ද නින්ද යන්නේ නැ රෑට.." ඔහු බොරුවක් නොවන බොරුවක් කිවේ ය.

" සමාවෙන්න "

" ම්..? "

" සමාවෙන්න ඔයාව එදා ඇල්ලුවට..!"

" ආ.. එක මොකද්ද.. ඔයා ඕන තරම් අය මාව අල්ලන්නේ, " සුමුදු හිනා වෙමින් කිවේ ය.

" මන් මෙතනින් වාඩි වෙන්නද? "

" හා.. " සුමුදු එකග වෙමින් බැංකුවේ අයිනට උනේ ය.

" මෙන්න.. මේ බෙහෙත් ඔලුවේ කැක්කුමට හොදය්.. ඔලුව රිදෙනකොට බොන්න. සනීප වෙනවා.." තම සාක්කුවෙන් පොඩි කුප්පියක් ගෙන තරුණයා සුමුදුට දුන්නේ ය. " එත් හරි ගියේ නැත්තං අපේ අය්යට කියන්න.. එයා දොස්තර කෙනෙක් "

සුමුදු කිසිවක් කිවේ නැත. තමන් සමග ආදරණියව කතා කරන මේ තරුණයා ගැන සුමුදුට කුතුහලයක් දැනුනි.
" මන් අහල තියෙනවා, නගරේ අය ඉංගිරිසියෙන්ලු කතා කරන්නේ, එත්.. අය්යා එහෙම නැනේ..? " සුමුදු ඇහුවේ ය.

එයට අනෙකා මදක් සිනා විය.

" ඔයා ඉංග්‍රීසි දන්නේ නැනේ, ඒකය් මන් ඉංග්‍රීසියෙන් කතා කරන්නේ නැත්තේ.. " ඔහු පිළිතුරු දුන්නේ ය.

" ආ..? "

" අ.. තව දෙයක්.., කෙනෙක්.. මගෙන්.. බූන්දි ඉල්ලුව, එත්.. මන් යන්න කලින් එයාට මේක දෙන්න විදිහක් නැ.. ඉතින් එයා වෙනුවට ඔයා ගන්න.." කි ඔහු තම අත තිබුන මල්ල සුමුදුට දික් කලේ ය. රතු පාටින් දිලිසෙන බූන්දි මල්ල දැක සුමුදුගෙ ඇස් දිලිසුනේ ය.

" අප්පච්චි.. බුන්-දී ගේන්-නම් කිව්වට තාම.. ආවේ න්... පු-න් චි.. මහත්තයා.. මට බූන්දි අ-අරන් දෙනව.."

⭐️මගේ පුංචි තරුව ⭐️ (Completed)✔️Where stories live. Discover now