Ер.1

375 9 1
                                    

23:35. Чонгук відійшов у вбиральню і коли він мив руки до приміщення зайшло двоє людей: дівчина та хлопець. Вони пристрасно цілувалися і роздягали один одного. Чонгук дивився на це з огидою. Коли той хлопець помітив Чона, він все одно не зупинився, а лише з високо дивився на нього, ніби позаздри мені тепер. Чонгук відвів погляд і просто вийшов із вбиральні, залишивши їх самих.

— Гук-і~, де ти був так довго? - спитав п'яний Чімін свого друга.

— Чімін, тобі годі вже..

— Я знайшов тобі класну дівчину! Тільки гляяянь.

Чимін показав на дівчину, що сиділа навпроти них. Гук із ввічливості кивнув їй, а потім сказав другові, що йде додому. Чимін довго не хотів його відпускати, але все ж таки через 10 хвилин відпустив. Поки Чон чекав на таксі, до нього підійшов той самий хлопець, він став поруч із ним і почав палити. Гук дивився на нього незрозумілим поглядом, але нічого не сказав.

— Ти Чонгук?

— ..Ми знайомі?

— Ні. Але я про тебе чув. Тільки перейшов до школи, а вже такий популярний.

— ...

Чонгук жодного разу не чув, щоб про нього казали, як про популярну особистість. В школі його начебто ніхто не обговорює.

— Будемо знайомі. Техьон, - хлопець простяг руку для знайомства.

Чонгук зітхнув і теж простяг руку. Хлопці спілкувалися про все і ні про що, поки не приїхало таксі.

— Гаразд, бувай.

— До зустрічі.

Чонгук махнув головою і сів у таксі.
__________
Наступний день. Чонгук вже сидить на уроці і щось пише у своєму зошиті щодо уроку. Тут двері класу тихо відчиняються і заходить Чімін. Він тихо проходить до свого місця і сідає поруч із Чонгуком. Вчитель на щастя не помітив його. Чон лише посміявся над другом - Чім ще не відійшов від вчорашнього, а по його обличчю добре видно. Пак зморщився від головного болю через вчителя, який крикнув на двох дівчат, що шуміли.
На перерві Чімін сів на стіл Чона, дивлячись на нього.

— До речі, чого ти не захотів познайомитися з тією дівчиною? Вона була така чудова.

— ...Ну..не мій типаж.

— Пхпхп, а хто тоді твій типаж?

Чонгук відвів погляд, не знаючи, що відповісти. Ніхто не знав, що він – гей.

Я не гейWhere stories live. Discover now