— Техьон, що відбувається?.. Я дуже хвилююся за тебе.
— Все нормально, просто перепрацював.
Чонгук подивився на нічне небо, а потім на Те.
— Вибач. Я не знаю, що сказати, щоб ти менше переймався. Мені дуже шкода, що тобі доводиться таке переживати, і що я не можу тобі допомогти.
Техьон глянув на Гука, який мучився від незнання як діяти, та притиснув його за голову до себе. Зараз обидва почуваються пригнічено.
— Маленький мій, мені достатньо того, що ти просто поруч. Ти мені допомагаєш своїм перебуванням в моєму житті. Я тебе дуже люблю.
Те поцілував Чонгука в губи, затягуючи в поцілунок без язика.
Поки вони цілувалися, дехто встиг це сфотографувати та зняти відео. Кім усувається та обіймає хлопця.
На наступний день. Відбувся галас, недоскандал з приводу того, що Чонгук вибіг на сцену і зайшов разом із ними за лаштунки. Але ще більше шуму викликали фотки та відео, де Чонгук і Техьон цілуються. Зараз вся компанія та два хлопці сидять за великим столом та обговорюють подальший план дій. Вони не можуть залишити це поза увагою.— Я розповім усім. - каже Кім, ні на кого не дивлячись.
— Що?.. - спитали усі присутні.
— Я розповім у яких ми стосунках із Чонгуком. Час усім дізнатися.
Спочатку мало хто схвалив таке рішення, навіть спір почався, але Кім пояснив свою точку зору, з якою всі довго не могли погодитися. Вони обговорювали це дуже довго. А погодившись з шатеном, їхня подальша розмова зайшла про те, як саме розповісти про це. Увечері Техьон виклав пост в instagram.
_пост_
Hi everyone. Y'all are waiting for my explanation so here i am to explain those photos and videos. Yes, i am dating a guy. I have already openly supported the LGBTQ+ community. I am not ashamed of it. if someone don't like it you can unfollow every time. let everyone live their own life. i'm still me. thanks.
Привіт усім. Ви всі чекаєте на мої пояснення, тому я тут, щоб пояснити ті фото та відео. Так, я зустрічаюся з хлопцем. Я вже відкрито підтримував лгбтк+ спільноту. Я не соромлюся цього. І якщо кому це не подобається, ви можете відписати я будь-якою. Давайте кожен буде жити своє власне життя. Я все ще я. Дякую.
_кінець_Після цього посипалося багато хейту. В принципі, було очікувано. Але незважаючи на таку кількість хейту - було і чимало хороших коментарів. Чимало його фанатів прийняли це і навіть підтримали і розповіли, що теж є лгбтк+ представниками.
______________
Через кілька місяців Чон Йесон нарешті офіційно представив Чонгука, як свого сина. Юнгі просто випав від цієї інформації, не кажучи вже про Чіміна. Скільки вони знайомі, а Гук ніколи про це не говорив! Боже, та його друг син світового бізнесмена.
До речі, про Техьона. Після камінг-ауту десь за тиждень його місце знаходження знайшли і спробували побити, але на щастя цього не сталося, охорона вчасно помітила.— Чімін-а, я ввечері буду, не нудьгуй сильно, гаразд?
— Угу)
Юнгі посміхнувся і підійшов до хлопця поцілувати, після чого підняв руку, щоб погладити по волоссю, але Чімін шуганувся і різко опустив голову, так само смикнувши руками. Мін опустив руку і стиснув губи.
— Вибач. Вибач, будь ласка.
— ...Гаразд, до вечора)
— ..Угу, гарного дня.
Шуга вийшов із дому і сів у таксі, поїхавши за вказаною адресою. Через 40 хвилин Юнгі дістався місця.
— Маам, таат! - кричить Юнгі.
Мама Юнгі виходить з кухні і прямує до сина, обіймаючи його, а за нею батько. Сім'я добре провела час, а ввечері Юнгі поїхав додому до Чіміна. Його батьки насилу прийняли їхні стосунки, але все ж таки прийняли. Мама Чіміна відреагувала нормально, говорячи, що їй теж подобалися і подобаються дівчата, що вона з ними теж зустрічалася. Батько сприйняв це 50/50.
— Чімін, я вдома.
— Привіт, як провів день? Як батьки?
— Нормально, дякую.
— Радий чути). Мий руки і сідай їсти, я стільки смачненького приготував.
— Пх, добре, сонце.
Пак посміхнувся й поцілував Юнгі, затягуючи у пристрасний поцілунок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей
FanfictionГей. Змирись. Чонгук - звичайний хлопець, який перейшов до нової школи зовсім недавно. Він ще не освоївся, але завів багато нових друзів. На вихідних у одного з друзів Чона було День народження, вони всі зібралися в клубі його відзначити. Там він...