Наступного ранку. Чонгук максимально не хотів бачитися з Техьоном, але доля несправедлива, він зустрівся з ним відразу ж як зайшов до школи.
— О, Чонгук-а, привіт.
— Аа.. привіт, - трохи завагавшись, відповів Чон.
Хлопці довго не спілкувалися, а вже через хвилину розійшлися. Так сталося, що на перерві Чонгук і Чімін зустрілися з Техьоном і його другом, мабуть, якого звуть Мін Юнгі. Хлопці сіли за столик і почали обідати. Але тут до Чонгука підходить якийсь хлопець.
— П.привіт. Це тобі, - хлопець простяг Гуку його улюблений напій.
— О.., - Чону стало трохи ніяково, але він все ж таки прийняв напій. — Вельми дякую.
— Хьон, підеш зі мною на побачення?
Чонгук подивився на Те, у якого вже на обличчі було написано огиду.
— Я..
Всі так чекали на відповідь Чонгука.
— Якого біса? Він же хлопець! І ти хлопець! Нахер ти кличеш його на побачення? Провалюй, доки я тобі не врізав! - накричав Техен.
Хлопець засмутився і таки пішов.
Після всіх уроків.— Йа, Гук, не хочеш до мене на ночівлю? В мене сьогодні нікого. - Запропонував Пак.
— О, ну... А що ми робитимемо?
— Хз, по ходу придумаємо.
— Ну, гаразд, я тоді своїй мамі подзвоню.
— Ти хіба не в гуртожитку? - перепитав Чім.
— По вихідним у батьків зазвичай.
___________
У Чіміна друзі майже нічого цікавого не робили, лише лежали на ліжку і кожен залипав у телефон.
— До речі, ти підеш з ним на побачення? - продовжуючи листати щось в телефоні, запитав Мін.
— Хіба ти не...? - Чонгук дивно подивився на нього.
— Я вже казав, що я нічого проти геїв не маю. Просто іноді не наздоганяю.
— Аа..
— У мене є його інста, скинути тобі?
— Ну, давай, я хоча б вибачусь перед ним. Звідки вона в тебе взагалі?
— Він друг мого друга.
Чімін скинув його акаунт і Чон відразу ж зайшов на його сторінку. Сьогодні вдень він не особливо розгледів хлопця, тож спершу дивився його світлини. Там було всього 5 фото, але вони дуже гарні, і цього вистачило, щоб зацікавитися. Довго Чон не вагався, одразу зайшов в дірект і написав.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей
FanfictionГей. Змирись. Чонгук - звичайний хлопець, який перейшов до нової школи зовсім недавно. Він ще не освоївся, але завів багато нових друзів. На вихідних у одного з друзів Чона було День народження, вони всі зібралися в клубі його відзначити. Там він...