Ер.8

96 7 1
                                    

08:28. Чімін заходить тільки в клас, він сідає поруч з Чоном. Хлопець все ще розкладає речі на парті, а Мінн-і до нього приєднується, часу не так багато залишилося до приходу вчителя.

— Я думав, ти запізнишся. Чого так пізно, ти зазвичай раніше всіх приходиш?

— Не хотів зіштовхнутися з Юнгі. Я ж сьогодні повинен дати відповідь..

— І шо ти думаєш?

— Ну не знаю..

— Думаю, якби би ти не хотів - вже б відмовив, а так ти думаєш, значить він тобі не байдужий. Спробуй почати з ним зустрічатися. Ти все одно нічого не губиш, головне не звикай.

Після уроку, як на зло, в клас зайшли Юнгі й Техьон. Мін підійшов до Пака і поклав голову йому на плече, від чого Чімін здивувався.

— Привіт~ - привітався першим Шуга.

— Привіт.., - друзі привіталися одночасно, через що стало трохи смішно.

— Як ви?) - питання було дивне, тому на нього ніхто не відповів.

— Давай вийдемо, поговоримо. - запропонував Мін.

— Подумай над тим, що я сказав. - наостанок сказав Чон, після тривалого погляду свого друга на нього.

і Чімін з Юнгі вийшли. К Чонгуку підійшов Техьон, сів на місце Чіміна. Чон подивився на нього і відвернувся, дивлячись в телефон. Якось все занадто складно і заплутано у них. Техьон все думав, що сказати йому.

— В среду вже випускний.

— І? Я знаю, не будь дивним.

— Куди плануєш поступати?

— В медичний. Хочу бути лікарем, але твою сраку рятувати не буду. - це змусило посміхнутися не тільки самого Гука, але й Те, проте також це дещо нагадало йому, а саме слова матері.

— А в який університет?

— SNU. (Seoul National University)

— Чому саме він?

— Я читав про нього: говорять, що це кращій університет для вивчення медицини.

— Ааа. Я, мабуть, теж в нього поступатиму.

— Теж хочеш бути лікарем? Мені здається в тебе добре виходить довести людей до лікаря.

— ...Припини.

— ...Ну він доволі далеко звідси. Треба буде глянути гуртожиток поряд. І треба зробити це якомога швидше, бо кімнат може не залишитися.

Я не гейWhere stories live. Discover now