Ер.32

82 6 2
                                    

Перенесімося на два місяці вперед. Батьки Чонгука дуже зраділи новині про те, що вони одружуються. І як раз через три дні після пропозиції вони одружилися. Про це було в усіх новинах, кожен другий говорив про це.

Час 20:30, Техьон стоїть на кухні і готує вечерю. Чонгук тільки-но зайшов у квартиру і одразу відчув смачний запах. Роззувшись, переодягнувшись і помивши руки, Чон прямує до чоловіка і обіймає зі спини.

— Із поверненням, голодний? - дбайливо запитує Кім.

— Угу. А ще я дуже скучив.

Те повернув голову в бік Чонгука, дивлячись спочатку у вічі, а потім на губи. Незрозуміло хто першим потягнувся за поцілунком, але поцілунок був ніжним і приємним. Кім на сантиметр відсторонився, на його обличчі було видно задоволену усмішку. Шатен вимкнув плиту і повністю розвернувся до хлопця - його руки вмить опинилися на талії і слабо стискали її. Не припиняючи поцілунок, Техьон піднімає Гука на руки і садить на стіл. Нависаючи над брюнетом, він однією рукою притримує його голову, іншою залазить під шорти, а там під резинку трусів. Ніжна і тепла рука охоплює член, який тільки почав вставати, починаючи погладжувати і водити від основи до головки. Чонгук важко дихав. Через хвилину весь їхній одяг був розкиданий по кухні. Вони, до речі, рідко займалися сексом десь поза спальнею.

______________

До їхнього весілля у них брали інтерв'ю кілька разів, а після весілля лише один, адже вони перша знаменита одностатева одружена пара в Кореї.
Сьогодні у них теж інтерв'ю, тільки цього разу брали окремо, чому хлопці особливо не раділи.

_інтерв'ю Чонгука_

Чонгук уже не витримує, стільки запитань голова вже болить.

— А що Ви думаєте?

— Я нічого не думаю, де мій чоловік?

— Керівництво може нас звільнити, якщо ми зніматимемо вас разом.

— А, це через минулий раз? Цікаво. Тоді наступного разу переспимо у вашій студії прямо на камеру.

_інтерв'ю Техьона_

Кіму теж трохи набридло це.

— Вибачте, ви могли б відповісти на-

— Вас як звати?

— Дженні.

— Так от, Дженні, сядьте на стілець і дайте відповідь на моє запитання.

Я не гейWhere stories live. Discover now