Ер.10

101 6 1
                                    

11 ранку. Чонгук та Техьон вже їдуть дивитися гуртожиток. Подивившись усі кімнати, вони зупинилися на тих, що недалеко одна від одної. Кімнати знаходилися на одному поверсі, обидві з одного боку. Тільки у Техьона 575, а у Чонгука 579. Відстань у три кімнати. Вони домовилися заселитися за два тижні до початку навчального року. Наразі вони заплатили лише внесок, а з початку проживання вже повна оплата.
Хлопці вирішили пройтися місцевістю та зайшли до кафе, що було недалеко від гуртожитку. Вони замовили, що хотіли і чекали на замовлення.

— Ти настільки впевнений у тому, що поступиш сюди? - Запитав Те.

— Так. Я проходив багато тестів з біології, хімії, латинської та корейської - проблем не повинно бути. Я більш ніж впевнений, що сдам вступні іспити. Ти, до речі, на кого навчатимешся? Я от на кардіохірурга.

— Аа. Ну..я, напевно, на травматолога.

______________

Минуло два з половиною місяці, їхня четвірка не так часто збиралася разом. Чонугк і Техьон разом склали вступні іспити та вступили.
Стосунки Чіміна та Юнгі розвивалися. Сьогодні Чімін та Чонгук зустрілися у nb2. Народу як завжди багато, вони ледве знайшли вільний столик.

— Ну, коли переїжджаєте? - Запитав Мін.

— Завтра. - Гук узяв склянку і випив половину напою. — Що там у вас з Юнгі?

— О, ну... Майже нічого нового. Просто частіше ночуємо в один одного.

— А між вами вже щось було?

— Ні. Але він мене запросив завтра переночувати. Думаю, щось намічається.

— Ммм.

— Моя дружина чогось хоче)

— Дружина? Отже, ти збираєшся бути зверху?

— Так, це так дивно?

— Ні, ні. Просто мені здавалося, що у ваших стосунках активом буде Юнгі.

— Пххпхп, ні.

І все ж Чіміна це трохи хвилювало. Були моменти, навіть можна сказати завжди, верх брав Юнгі, він домінує, бере на себе ініціативу практично у всьому.

— І чого ж ти хвилюєшся?

— Це так помітно?

— Для інших, може, й ні.

— Тоді... Які презервативи купувати? Прості чи текстуровані, ребристі? І з яким смаком? Чи без..? Ультратонкі, може? Які пози? А че щодо стогонів? Вище нижче? У тебе вже колись було з чоловіком?

Я не гейWhere stories live. Discover now