— Я зараз повернуся, - сказав Те і пішов у ванну.
У ванній він сидів і думав над словами Гука. Сам він не ухвалить рішення, тому зателефонував своєму найкращому другові.
_розмова_
— Юнгі, мені потрібна допомога.
— У тебе не встає на чергове дівчисько?
— Та до чого тут це? Іди нахер, я ж серйозно.
— Добре, добре. Шо за проблема?
— Чонгук... Він зізнався і пропонує зустрічатися.
— І що ти про це думаєш?
— Я не знаю. Все так складно.
— Ти більше схиляєшся до відмови чи згоди?
— Я не знаю. Напевно, до відмови. Я хоч уже й потроху почав приймати це, але все одно якось дико. Хлопець із хлопцем?..
— Тобі треба вирішити. Якщо відмовиш - другого шансу не буде.
— Ти мене шантажуєш цим?
— Пхпхп, ні, факт. Сам подумай: зараз відмовиш, потім зрозумієш, що він тобі подобається, але буде пізно, бо на той час Чонгук уже остудить свої почуття до тебе.
— Тоді мені не потрібний той, хто не готовий на мене почекати.
— Це не той випадок, коли він може зачекати. Або так, або ні. Ось ти, ти б став чекати на людину, яка б чинила, як ти?
— ...Не знаю, навряд.
— Те, подумай гарненько. Я не хочу давати тобі хибні поради, сам виріши.
— Гаразд, бувай.
— Будь ласка, блін.
_кінець_Хьон ще близько хвилини посидів і вийшов, підійшовши до Гука і сівши поруч, він важко зітхнув та почав говорити.
— Отже, ти пропонуєш мені почати зустрічатися з тобою? І я тобі реально подобаюсь(?)
— Так.
— Тоді..., - Техьон зітхнув і вирішився: — Гаразд.
— Га?
— Гаразд. Добре, я з тобою зустрічатимуся. Але не дай бог про ці стосунки хтось дізнається - між нами буде відразу все скінчено. Раз і назавжди.
— ...Добре.
І начебто щось зараз має бути романтичним, але ні, нічого такого.
Упродовж п'яти днів хлопці просто гуляли разом, іноді трималися за руки, якщо Техьон був у настрої для подібного. В університеті вони поводилися максимально не підозріло. Оскільки сьогодні п'ятниця, Юнгі запропонував сходити до клубу їхньою четвіркою. О 8-й вечора вони вже були в nb2, народу багато. Чонгука покликав Синдже і він одразу відлучився поговорити з ним.— Гуляєш, поки є можливість?) Ох же ж це студентське життя. Мені б повернути ті дні.
— Пхпхпх. На мою думку, у тебе все добре навіть зараз. Життя прекрасне, як на мене. Навіть син зовсім скоро народиться, ну хіба не прекрасно?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей
FanfictionГей. Змирись. Чонгук - звичайний хлопець, який перейшов до нової школи зовсім недавно. Він ще не освоївся, але завів багато нових друзів. На вихідних у одного з друзів Чона було День народження, вони всі зібралися в клубі його відзначити. Там він...