Ер.23

91 8 3
                                    

Минуло 2 роки. У Техьона концерт у Канаді, Чонгук не зміг бути присутнім, бо у нього стажування на цьому тиждні, пропускати його не можна.
Концерт у самому розпалі, Техьон співає улюблену пісні та стрибає на сцені, заводячи публіку. Він помічає, як у перших рядах махають лгбт-прапором і він підходить на край сцени, намагаючись дотягнутися до них. Йому віддають прапор і одразу кричать. Кім, махаючи прапором над головою, проходить по сцені. Багато хто закричав ще голосніше.
Ось уже оголошують переможців, Кім посідає друге місце.

— Kim Taehyun, could you say how it was? (Кім Техон, могли б Ви як це було?) - запитала ведуча і піднесла мікрофон до шатену.

Кім посміхається і бере мікрофон у руки, знову бігаючи по арені очима. Він уже хотів щось сказати, як знаходить знайомі обличчя. Що вони тут забули? Батьки. Вони ж були проти, навіть зв'язки обірвали. Кім зводить вилиці і каже:

— Oh. I wanna thank my loved one. Thank you for support. Really thanks. I'm so fucking happy to be here. I love everyone and u, Jungkook (О.. Я хочу подякувати своїй близькій людині. Дякую за підтримку. Справді дякую. Я до біса щасливий бути тут. Я люблю всіх і тебе тебе, Чонгук)

Багато фанатів одразу запищали, чуючи такі слова. Техьон усміхнувся, навіть не зважаючи на батьків. У душі йому звичайно хотілося плакати, йому було приємно, але те, як вони вчинили раніше - не можна пробачити. Його серце шалено стукає, так хвилююче.
Наступного дня, коли вони їхали в аеропорт, Техьон зателефонував Чонгуку, той одразу взяв слухавку.

_відеодзвінок_
— Вітання)
...

Те дивився на Чонгука такими закоханими очима, стафф це помітили і здивувалися. Вони знали, що Техьон зустрічається, але не знали з ким і що так ніжно і ласкаво він з ним спілкується, адже його ставлення до інших далеко від подібного. Вони вперше застали їхню розмову.

...
— Привіт, ти як завжди приголомшливий.
— Ахаха, дякую, сонце.
— Ти повертаєшся до Сеула?
— Так. Вже завтра буду. Я страшенно скучив. Я ще ці два тижні буду зайнятий, а потім ми зустрінемося. Мені потрібно щось дуже важливе розповісти.
— Важливе? Дай вгадаю: батьки?
— Мг.
— Добре, моя майбутня невісточка!
— Пхпххп, іди нахер). Задовбав, максимум ти, але не я.
...

Те посміявся та підморгнув. Стафф трохи здивувалися, наскільки ж у них довірливі та міцні стосунки, що Те так просто послав його.

Я не гейWhere stories live. Discover now