Через вчорашнє Чонгук довго не міг заснути, тому прокинувся не о 7-й, як завжди, а о 7:56, через що думав, що запізниться на іспит. Але цього не сталося, за хвилину до початку він забіг у клас і сів за парту, намагаючись віддихатися.
— Я думав, що ти вже не прийдеш.
— Та ні, ти шо! У житті не пропущу екзамен.
Чімін посміявся і в клас зайшов учитель. Він одразу дав листочки із завданнями однієї з учениць та попросив роздати. Як тільки листок потрапив до рук Чонгука – він одразу абстрагувався від усього світу, зараз для нього існував лише цей листок із тестами.
На всі іспити пішло дві з половиною години, потім вони були три дні вільні. Зараз Пак та Чон перебувають у буфеті, сидячи за столиком і залипають у телефони, попиваючи коктейлі. Чімін листувався з Юнгі._листування_
— Давай прогуляємось? Тільки вдвох.
***— Блін, він кличе погуляти, щоб був тільки він і я. - звернувся Чимін до друга.
— Так в чому проблема? Ідіть погуляйте. До речі, ти так і не розповів, що сталося вчора, коли ми пішли?
— Та нічого цікавого. Я просто поговорив з ним про його почуття.. - було надто помітно, що Мін щось не домовляє.
— І все?
— Ну... - Чимін зітхнув. — Ми цілувалися.
— Вооу, то він тобі подобається?
— Хз. Сам не можу зрозуміти. Сходиш зі мною? Я не хочу йти гуляти з ним сам. Пішли зі мною~
— Аа.. Але ж він покликав тебе, він хоче провести час тільки з тобою.
— Блін( Ну пішлии~
— Ой, що ж ти робитимеш з тобою? Окей.
— Дякую!!
***
— Чонуг піде з нами.
***— Чорт, знову він Чонгука тягне з собою. Те, поклич Гука погуляти, відволіки його.
— Шо? Ні, я не робитиму цього.
— Ну будь ласка. Я тебе потім пригощу смачною їжею).
— Все одно ні. Я сам можу пригостити себе.
— Ну блін, Техьон, благаю як кращого друга.
— ...Ні.
— Ну будь ласка, я хочу погуляти з Чіміном.
Через хвилину прохань Те все ж таки погоджується і пише Чонгуку.
_листування вігуків_
— Привіт, погуляємо?
***
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей
FanfictionГей. Змирись. Чонгук - звичайний хлопець, який перейшов до нової школи зовсім недавно. Він ще не освоївся, але завів багато нових друзів. На вихідних у одного з друзів Чона було День народження, вони всі зібралися в клубі його відзначити. Там він...