Наступного дня Кім повернувся до роботи. Пів дня він витратив на вивчення тексту англійською та репетицію. Йому ще не вдалося поговорити з Чонгуком після вчорашньої розмови з Юнгі. Тільки після концерту і своєї промови корейською та англійською, Те вийшов на вулицю поговорити з Гуком.
_розмова_
— Привіт)
— Привііііт, як все пройшло?
— Чудово. Щоправда, я рядки переплутав у пісні, але нічого, викрутився, пхпх.
— Пх, не смертельно). До речі, як із Юнгі поговорив?
— А, ну... Він хоче змінитись і має намір повернути Чіміна.
— Шо? Він серйозно? Після того, що він зробив, я не дозволю їм бути разом. Чімін заслуговує на краще. Що ти відповів йому?
— ...Я спершу відмовляв, був проти.
..Чонгук закотив очі і трохи розлютився.
...
— Техьон, якого хріна? Ти ж не збираєшся йому допомагати?
— Ну.. Я підкинув пару ідей.
— Блять, Техьон! Юнгі вчинив з ним жахливо, він не заслуговує на другий шанс.
— І що мені зробити? Я хочу йому допомогти, він мій найкращий друг. Ти хоч уявляєш, як він шкодує?
— Раніше треба було думати! Спілкуйся з ним не здоров'я, але не смій йому допомагати і дозволяти наближатися до Чіміна.
— Чонгук, він зміниться. Дай йому шанс.
— Ні. Чімін стільки разів давав шанси, і що, він змінився? Техьон, він не зміниться. Будь ласка, нехай він дасть Чіміну спокій, він уже накоїв справ.
— Він зміниться, ось побачиш.
...Чонгук звів вилиці, Те його зараз дратував.
...
— Добре. Гаразд! Ну і допомагай цьому виродку.
— Гук-і, ну хоч давай ми не будемо сваритися через це.
— Мг, гарного вечора.
— Сонце, ну-
_кінець_Кім зсередини штовхнув щоку язиком і стиснув телефон. А піднявши голову, він помітив приховану зйомку. Він одразу зайшов назад у будівлю. Настрій у нього був трохи зіпсований. Те не хотів сваритися з Чонгуком через таке.
______________
Пройшов тиждень. Кім із Чоном усе з'ясували наступного ж дня і між ними не було непорозуміння. Юнгі писав Чиміну двічі, але той ігнорував, хоча всередині все рвалося на частини. Йому так хотілося знову подивитися в очі Міна і просто потонути в них. Знов відчути тепло і ласку в ліжку.
Нині Чонгук перебуває у коледжі. Він їсть у буфеті, як раптом до нього підсідає якийсь хлопець. Він такий здоровий, м'язистий.— Привіт, я не стану на заваді? - Запитує фарбований блондин.
— Аа, привіт, ні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей
FanfictionГей. Змирись. Чонгук - звичайний хлопець, який перейшов до нової школи зовсім недавно. Він ще не освоївся, але завів багато нових друзів. На вихідних у одного з друзів Чона було День народження, вони всі зібралися в клубі його відзначити. Там він...