Ер.4

123 8 2
                                    

До 24:00 всі вже пішли, а Те залишився на ночівлю у Юнгі. Хлопці сиділи на дивані та попивали соджу. Мін в цей час листувався з Чіміном і посміхався.

— З ким переписуєшся? З якоюсь дівчиною?)

Юнгі відразу перестав усміхатися. Він вимкнув телефон і подивився на Техьона.

— Говорячи ось так, говорячи про дівчат, спавши з дівчатами, що ти намагаєшся довести? І кому?

— В сенсі?

— ...Ти просто так часто говориш про них і дивишся на них, ніби намагаєшся довести щось.

— Нічого подібного.

— Тоді, може, досить?

— Що з тобою не так?

— Ні, чувак, це що з тобою не так?

Техьон дивно подивився на друга і продовжив витріщатися в телефон. До загальної групи школи (де тільки старші класи по типу 10-11) скинули відео. Техьон одразу зайшов у групу та подивився, що за відео - це був сьогоднішній Чонгук у сукні. Кім задивився на його усмішку і в його голові промайнула досить дивна для нього думка. Йому вона сподобалася і викликала якесь приємне почуття? Раптом Хьон відчув приплив крові у зоні паху, його очі аж по п'ять копійок стали. Він ніби завмер, поки його не покликав Юнгі.

— Ахахах, чорт, а він навіть симпатично виглядає, скажи, Те? - Юнгі подивився на лд. — Те?

— А? Ні, ані краплі.

Мін усміхнувся і уткнувся далі в телефон. А Кім підвівся і пішов у туалет. Він відразу зачинив за собою двері і сперся на неї, хлопець глянув вниз і прикрив пах, від нерозуміння Кім проковтнув і глибоко зітхнув.

— Якого біса?.. Я ж не гей. Мене ж нудить від цих педиків.

Протягом 10 хвилин Техьон намагався заспокоїтися. Він навіть не торкнувся свого члена, він би собі цього не пробачив, якби подрочив на хлопця. Постоявши ще 5 хвилин, його дружок заспокоївся і Кім зміг вийти з вбиральні та повернутися до вітальні.

— Ну, і чого ти так довго? Дрочив?)

— Ні.

— Та годі, я тебе не перший день знаю!

— На твою думку, я такий дрочила?

— А хіба ні?

Техьон лише косо глянув на Міна. Подібні слова трохи взбісили.

— Я сподіваюся ти там все витер, бо не хочу випадково вступити. - Мін підвівся і теж пішов у туалет.

Я не гейWhere stories live. Discover now