Ер.28

72 7 9
                                    

Минуло півтора місяці. Чімін вирішив відпустити Юнгі, але не до кінця. Приблизно місяць назад Чімін та Намджун стали більше, ніж друзі. Вони ще не зустрічаються, вони вирішили спочатку пізнати одне одного, а потім думали чи дійсно вони готові до стосунків. Пак вважав, що найкращий спосіб забути минуле кохання - знайти нове.
Зараз вечір, пів 10. Чімін та Намджун перебувають у квартирі Пака. Шатен стоїть на кухні і готує рамен, як раптом Кім підходить ззаду і обіймає його, цілуючи в шию.

— Ти так приємно пахнеш.

Напевно, якби це сказав Юнгі, Мін би вже калюжкою був, але зараз він відчув лише слабке приємне відчуття. Джун обережно розвернув молодшого до себе і поцілував. Блакитноокий відповів взаємністю і навіть руки закинув на його плечі. Нам підняв його на стільницю, вимикаючи плиту. Продовжуючи цілувати та стискати м'які половинки, блондин бере хлопця на руки і несе до спальні. Він трохи грубий, порівняно з Юнгі.
Джун нависає зверху і знову цілує, паралельно знімаючи штани молодшого та свої. Залишившись в одних футболках, Нам розтягує Чіміна, після чого надягає презерватив. Пак несильно збуджений усвідомлення, що він робить це з Юнгі. Вони розлучилися, тому Мін-і не зраджує йому. То чому ж тоді тривожно?

— Чімін, - тихо кличе Джун, перш ніж увійти.

Шатен дивиться в ці темні карі очі. Ці очі красиві, безперечно, але в них не хочеться потонути.

— Дивись мені в очі, гаразд? Хочу, щоб твій погляд був прикований тільки на мені в такі моменти.

Пак киває, після чого Джун входить. Шатен заплющив очі, на що Нам попросив відкрити. Через те, що в Чіміні було вузько, його голос пролунав грубо, як наказ. Пак трохи злякався і розплющив очі. Він подумав, що його зараз ударять, якщо не відкриє їх. У куточках очей скупчилися сльози. Джун нахилився ближче і поцілував, витираючи сльози.

— Ти чудовий. У тобі нестерпно добре.., - Нам рушив, дивлячись на реакцію Чиміна. Вона була нормальною і Джун почав рухатися.

Чім тихо стогнав, намагаючись віддавати усього себе зараз. Але деякі дії ніби блокувалися мозком, через що хотілося плакати.
Нам чудовий, правда. Він дбайливий, ввічливий, добрий, але серце Чіміна належить тому недоумку Мін Юнгі.

______________

Юнгі не переставав втрачати надії і продовжував надсилати повідомлення.
Зараз Чімін сидить на кухні за столом і п'є чай, а Джун у вітальні дивиться телевізор і їсть сухарики.

Я не гейWhere stories live. Discover now