Юнміни.
Чімін уже котрий день ночує в Юнгі, вони щодня весело проводять час. Сьогодні Пак дуже втомився через пари. Зараз на годиннику 23:45, хлопець лежить у ліжку і вже засинає, але тут до нього починають чіплятися.— Юнгі, відчепись, будь ласка. Я справді дуже спати хочу.
— Ну Чімін-а, ми так давно цього не робили.
— Сонце, будь ласка.
— Лише один раз.
— Ні - значить ні, що незрозумілого?
— ..Добре, пробач.
Юнгі зробив дивне обличчя, але Чімін навіть не дивився, бо лежав із заплющеними очима, та ще й в інший бік. Мін змирився, що вечір не має бути таким, яким він планував його з ранку, тому теж ліг спати.
Ранок. 11 ранку. Чімін сидить на парі, слухає викладача, який ставить дуже цікаве питання.— Кім Чоль Су та Лі Йон Хі за взаємною згодою зняли секс-відео. Коли Лі захотіла розійтися з ним, Кім зняв це відео на свій телефон і відправив чоловікові Лі вже перезняте відео. На першому та на другому слуханні його визнали винним, але Верховний суд виправдав його. У чому полягає головна проблема?
Вчитель бігав очима по аудиторії, дехто дивився на нього з упевненістю, але не піднімав руку. Чімін добре вслухався в питання і добре його обдумав, а потім підняв руку.
— Ам.. Головною проблемою була стаття 13 Закону про покарання за сексуальний злочин. Нею карають тих, хто знімав на відео чужі постаті, або розповсюджував відео та фотографії. Ключове питання полягало в тому, чи слід розуміти слово "фігура" буквально. Перше та друге слухання визнали його винним, інтерпретуючи образ фігури в контексті фігури людини.
— Це все? Може є якісь «але»?
— Але?... Можливо, верховний суд просто не погодився з цим і виправдав його.
Чімін навів ще кілька аргументів, і йому поставили гарну оцінку, проте він все одно не зміг до кінця правильно відповісти. (Дада, ту посил на дарему). Усі так дивилися на нього, особливо одна з дівчат. Здається, її звали Сін Джіон, вона староста у групі. Пара закінчилася. Оскільки зараз фізкультура, остання пара, то всі розійшлися, а Чімін затримався, як і Джіон. Дівчина підійшла до хлопця та посміхнулася йому.
— Ти... класно сьогодні відповідав. Дивно, що не ти староста, адже ти розумний. Я, напевно, вкрала твою посаду, вибач.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей
FanfictionГей. Змирись. Чонгук - звичайний хлопець, який перейшов до нової школи зовсім недавно. Він ще не освоївся, але завів багато нових друзів. На вихідних у одного з друзів Чона було День народження, вони всі зібралися в клубі його відзначити. Там він...