Чон заходить до палати друга, а за ним Юнгі. Пак уже прийшов до тями і трохи підвівся. Гук слабо посміхнувся і обережно обійняв найкращого друга, сідаючи поруч. Мін стояв біля них і боявся зробити зайві рухи, щоб не налякати.
— Чімін, мені дуже шкода, проба-
— Давай розійдемося. Прошу тебе.
Погляд Юнгі не передати словами. Він усередині відчув жахливий біль та спустошення. Чімін нарешті прямо про це сказав.
— Мін-і, прошу.
— Юнгі, я кидаю тебе. Будь ласка, піди.
У блакитноокого теж сльози навертаються, але так буде краще. Це повинно колись закінчиться.
— Чімін..
— Іди, благаю... Дай мені нарешті спокій.
Юнгі зводить вилиці і дивиться кудись угору.
— Я зберу речі і покину квартиру. Сьогодні.
Стримати сльози йому вдається, але покинувши приміщення - сльози полилися по щоках.
— Чімін.., - тихо каже Гук, дивлячись на муки друга.
Йому щиро шкода, що все так обернулося.
Чонгук ще півгодини сидить із bestie і їде додому. Вже вдома брюнет дзвонить Техьону, але в нього вже пізно, десь о пів на першу, так як він в Італії. На подив, Кім відповідає._розмова_
— Алло?
...Голос шатена був сонним. Було логічно припускати, що він спить, концерт у нього був допізна і Кім сильно вимотався.
...
— Вибач, що розбудив. Це терміново.
— В чому справа?
— Юнгі.
— А що з ним?
— Він... Збожеволів, в прямому сенсі цього слова. Він бив Чіміна і погрожував вбити його. Сьогодні вони розійшлися, а Чім в лікарні.
...Грабове мовчання. Те в шоці від почутого. Він мало вірить у це. Юнгі завжди був душкою, подібного характеру він ніколи в ньому не помічав, а про Чіміна завжди говорив дбайливо і з усмішкою на обличчі. Вони вчора листувалися і все було чудово. Кілька місяців тому друзі бачилися і було все добре.
...
— Ти впевнений, що Чімін каже правду? Юнгі зовсім не такий.
— Ти мені не віриш? Я добре знаю свого друга, він не вміє брехати. Від слів зовсім не вміє.
— Чонгук, перепитай його ще раз. Я не вірю, що Юнгі на це здатний.
— Хьон, я кажу правду. Якого біса ти мені не віриш?
— Я добре знаю Юнгі, він так не вчинив би з Чіміном. Він дуже любить його.
— Якщо не віриш мені, то поговори зі своїм другом ще раз. Мабуть, ти далеко не добре знаєш його.
...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей
FanfictionГей. Змирись. Чонгук - звичайний хлопець, який перейшов до нової школи зовсім недавно. Він ще не освоївся, але завів багато нових друзів. На вихідних у одного з друзів Чона було День народження, вони всі зібралися в клубі його відзначити. Там він...