Ер.3

122 8 1
                                    

Вечір. Всі уроки вже закінчилися і Техьон з Юнгі вирішили піти в їхній улюблений заклад і разом повечеряти. Юнгі все ще думав про Чіміна: він так круто заступився за свого друга.

— Трясця тобі, Юнгі, я вже тебе 10 раз кличу.

— А, вибач, задумався.

— Про що?

Мін уявив реакцію друга, якщо він скаже, що, можливо, йому подобається Чімін. Уявлення так собі, тому краще не казати.

— Нічого такого. То шо ти питав?

— Бачиш тих дівчат? – Техьон очима вказав на них.

Юнгі глянув у їхній бік, вони йому посміхнулися. Одна з них була європейської зовнішності з блакитними очима та зі світлим волоссям саме тому вона сподобалася Техьону, але вибрав він все одно кореянку.

— Давай познайомимося з ними? Тільки одразу кажу, моя кореянка.

— Так без б.

Хлопцям навіть підводитися не довелося, дівчата самі до них підійшли.

— Привіт, можна з вами познайомитися? - запитала дівчина азіатської зовнішності, кореянка.

— Звичайно, сідайте.

— Я Ільмі, це моя подруга, але вона погано розмовляє корейською.

Дівчина соромʼязливо посміхнулася двом хлопцям.

— Нічого страшного. Як тебе звати?

— Міка.

— Гарне ім'я.

Дівчина ще раз усміхнулася. Упродовж години вони всі спілкувалися, а потім Техьон запропонував поїхати до готелю. Дівчата погодилися, хоча Міка була трохи проти, але подруга її все ж таки вмовила. Звісно, вони взяли два різні номери. 

— Ну ти там повеселись, потім розповіси)), - сказав Те перед тим як піти з дівчиною в сусідній номер.

Юнгі та Міка зайшли в номер і дівчина навіть не думала про те, щоб почати роздягатися чи лізти до хлопця.

— Ам.. Як давно перебуваєш у Кореї?

— А?

— How long have you lived in Korea?

— Ааа. Один рік.

— Звідки ти?

— Польща.

— Ааа. Жодного разу там не був, але чув, що там гарно.

Дівчина побігала очима і Юнгі зрозумів, що вона нічого не зрозуміла з того, що він сказав. Мін зітхнув і пішов сів на ліжко, покликавши дівчину, але Міка не сіла поруч, а сіла на диван.

Я не гейWhere stories live. Discover now