Через півроку. Техьон остаточно обірвав зв'язки із сім'єю, і це його пригнічувало, він не міг зосередитися на концерті, який проходитиме вже завтра. Наразі він репетирує нові пісні, написані ним. Але в голові все кашею, через що він плутається в словах і втрачає сенс пісень. Сім Міндже просить зупинитися і взяти 10-хвилинну перерву. Техьон нервово видихає і кидає аркуш із текстом пісні на стіл, виходячи на терасу і дістаючи цигарку. До нього підходить директор, теж приєднуючись дивитися на Сеула, тільки без сигарети.
— Думаєш про батьків?
— ..Ви мене надто добре знаєте.
— Хто тебе зараз підтримує?
— Мій хлопець і двоє друзів.
— Що б вони зараз тобі сказали?
— «Тільки ти і твоя мрія».
— Це гарні слова, не викидай їх із голови. Іди вперед, перешкоди ми зі стафом самі прибиратимемо в тебе на шляху.
Техьре посміхнувся. Так багато людей його підтримують. Безумовно, компанія, з якою він уклав контракт, - найкраща.
— Закінчуй і підемо. Потрібно все добре прорепетирувати, це твій перший концерт.
Вони репетирували ще дві години, Техьон до неможливості втомився. Йому ще й танцювати доведеться, ззаду буде підтанцьовування з трьох дівчат та двох хлопців. Вони кілька разів поспіль репетирували один і той же момент з танцю через те, що одна дівчина не встигала за всіма.
Вже в ліжку, після гарного гарячого душу, Техьон востаннє на сьогодні повторює текст пісень. Складніше йому давалася пісня з репом, він іноді плутався в словах через швидкість. Але досягши гарного результату він дозволяє собі лягти спати.
Ранок. 10:20, Кім снідає разом із стафом, вони всі спілкуються та розмовляють про майбутній концерт. Новий підібраний стафф схвильований, ніхто не хоче зіпсувати концерт.
До 17:00 вони репетирували, підбирали вбрання, який краще зробити макіяж, зачіску. А вже будучи в тій самій будівлі, де найчастіше й відбуваються концерти, Техьон знайомиться як з азіатськими зірками, так і з корейськими. Його знання англійської майже досягають рівня Advanced (С1), тому він з повним розумінням спілкується з іноземними зірками. Хлопець знайомиться з Хон Да Біном (DPR Live), вони швидко знаходять спільну мову та зацікавлюються у спілкуванні.
Після репетиції на сцені, вони йдуть за лаштунки і чекають своєї черги. Всі нафарбовані та переодягнуті. Кім виступає третім, а зараз уже другий, і вони майже закінчують. До Техьона підходить Мінжде і підбадьорює його, а далі дає поради.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей
FanfictionГей. Змирись. Чонгук - звичайний хлопець, який перейшов до нової школи зовсім недавно. Він ще не освоївся, але завів багато нових друзів. На вихідних у одного з друзів Чона було День народження, вони всі зібралися в клубі його відзначити. Там він...