— Бож, що вчора було? - застогнав Кім, тримаючись за голову та зажмурюючи очі.
— Сам не пам'ятаю.
Чонгук гадки не має, що коїться в його ж власній голові, що він знову вирішує наступити на ті ж граблі. Він упевнений на всі 100, що його зараз знову відторгнуть, але все ж таки маленька надія є.
Брюнет нахиляється до шатен і цілує його, запускаючи язик. Чон сідати на хлопця і злегка треться об його пах, вперше видаючи щось на зразок стогону.— Стривай. Чонгук.
Але брюнет наче не чує. Знімаючи із себе футболку, залишаючись в одних боксерах. Техьон знову задивляється на його тіло, ковтаючи. Цього разу він дуже швидко збудився. Майже відразу Чонгук відчув дещо тверде під своєю попою, і це викликало в нього усмішку.
— Припини, будь ласка. Просто давай зробимо це.
Кім видихає, тим самим даючи свою згоду. Чонгук цілує його шию, ключиці, легкий прес і знімає з нього шорти разом із трусами. Чон вперше бачить чийсь член вживу. Бажання взяти його в руки або зробити мінет зашкалює, але Гук видихає і перечить цьому бажанню, знову піднімаючись нагору. Техьон трохи збентежений, раніше ніхто з чоловіків не бачив його голим. Брюнет встає і прямує до кишені своєї куртки, звідки дістає презерватив і лубрикант, повертаючись до шатена.
Останній тиждень Чонгук розтягував себе пальчиками, зовсім не маючи наміру зробити це з Техьоном найближчим часом, але вийшло інакше.— Гук-і, може, все ж таки не треба? Ми ж не поспішаємо, правда?
— Хьон, чого ти так переживаєш? Ти стільки разів це робив, хоч і з дівчатами. Я перший у тебе чоловік, та?
— Так.
— Це тішить), - Чон скромно і хитро посміхається, знімаючи з себе боксери.
Він повертається до старшого, сідаючи на його живіт і трохи піднімаючи попу. Кароокий видавлює собі на пальці трохи мастила і вставляє в себе відразу два пальці, даючи собі дві хвилини, щоб розтягнути свою дірочку. Упоравшись із цим, Чон вирішується почати вставляти член партнера. Техьон завмирає. Гук видає здавлений стогін і насаджується глибше. Усі 18 сантиметрів повністю опиняються у ньому. Не настільки боляче, як він собі уявляв, але пальці ніщо, порівняно з цим. Техьон відкидає голову, в Чонгуку вузько і це страшенно приємно. Жоден секс із дівчиною не зрівняється з цим. Чонгук рухається надто повільно, а Техьре хоче швидше, тому перевертає їх.
— Стій, стій, стій! Не роби це так швидко! Я ще не звик.
— Тихіше-тише, все добре.
ТеТе нахилився і витирає сльози, що ще не потекли, а тільки зібралися в куточках. Його долоня ніжно погладжувала голову Гука. Він заспокійливо цілував його в губи, щоки, підборіддя та вушка. Зазвичай він так робив із дівчатами, у яких це було вперше.
— Біль скоро мине. - шепоче Хьон і знову покриває поцілунками обличчя партнера. Він починає рухатись, повільно, майже безболісно. — Боже... - шепоче Те, закушуючи губу.
«Це до біса приємно..» - думає Кім і продовжує набирати темп.
— Хьон, повільніше, прошу.
ТеТе притулився чолом до чола, а потім поцілував у верхівку, притримуючи за потилицю. Повільно і так ніжно, Чонгук вже зовсім не відчуває того легкого болю, що був на початку, лише приємні відчуття. Техьон штовхається в нього ще кілька хвилин, а потім притискається і закінчує, заповнюючи презерватив. Обидва видихають, ніби до цього приховували подих.
— Ти такий чудовий.
Чонгук трохи збентежений від цих слів. Те ліг поруч і знову голосно видихнув. Хочеться повторити, але для першого разу вистачить. Чонгук машинально тягнеться за телефоном і помічає повідомлення від Чіміна.
_листування_
— Це піздєєєц.
— ???
— Ми таку хуйню вчора творили.
— ??
*відео*
— Ось подивись. Я хз хто це знімав, але це було знято на мій телефон. Ти, до речі, класно цілуєшся, ахахах.
— Боо, йди нахєр. Це точно я? Щось я себе не впізнаю.
— Так, Гук-і, це ти.
— Хтось ще бачив це?
— Даа, Юнгі.
— І що він сказав?
— Ну, він сказав, що не ревнує, все ок.
— Щось мало віриться.
— Ну, був невеликий скандал.
— Пхпхп, це більше схоже на правду.
— Сподіваюся, цього відео більше ніхто не має. Гаразд, гарного дня
— Даа, тобі теж
_кінець_— Чімін?
— Угу. Ми вчора виявляється таку хєрню наробили.
Обличчя Техьона вже видавало купу запитань, тож Чонгуку довелося показати відео. Техьое лише посміявся, у нього це не викликало ні краплі ревнощів чи злості.
Кіму зателефонували батьки, а саме батько._розмова_
— Привіт, тату.
— Я тобі дзвонив учора ввечері та сьогодні вдень, чому ти не брав слухавку? Де тебе носить? - грубувато запитує Кім старший.
— Я був з друзями.
— А як же. Ти завтра будеш?
— Аа.. Так, звичайно, буду. О котрій годині?
— О 16:30. І візьми з собою..Чонгука.
***Техьон аж завмер. Він щось знає? Чого б йому поросити покликати з собою Чонгука? Це дивно.
***
— Добре, я покличу його.
— Дякую. Тоді до завтра.
— Так, давай, тату.
_кінець_
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей
FanfictionГей. Змирись. Чонгук - звичайний хлопець, який перейшов до нової школи зовсім недавно. Він ще не освоївся, але завів багато нових друзів. На вихідних у одного з друзів Чона було День народження, вони всі зібралися в клубі його відзначити. Там він...