Ер.31

75 6 2
                                    

Давайте перенесемося на 5 років вперед.
Чонгук вже працює у лікарні та паралельно в компанії батька. Пак ювінальний суддя. Мін, як і раніше, іноді бере замовлення на вбивство. Техьон вирішив спробувати викладати англійську, на чому непогано заробляє: за одну годину бере 60000 (1400₴, ніхуяяя..) А за день у нього таких учнів 5. Йому подобається те, чим він займається, та й ще повз цю роботу він отримує пенсію від компанії (я хз як влаштований цей бізнес, вибачте).
Що на рахунок стосунків Техьона з батьками? Вони, як і раніше, не спілкуються, їм непогано, здається, без нього живеться. Кім навіть забив на це.
На годиннику 9 вечора, Те тільки повернувся додому, Чон сидів за журнальним столом і щось розглядав у ноутбуці, після чого виписував до блокноту. Чонгук привітався і знову поринув у роботу. Те усміхнувся і сів поруч, обіймаючи за талію і влаштовуючись головою на передпліччі брюнета.

— Тебе з самого ранку не було вдома, я так скучив. Коли ти матимеш вихідний? Хочу прокинутися і побачити тебе поруч.

— Сонце, ти ж знаєш, що в робочі дні я в лікарні, а у вихідні в компанії. Пробач, що в нас з тобою так мало часу побути разом.

ТеТе зітхнув, дивлячись у ноутбук - там якісь медичні терміни, рецепти, діагнози.

— Слухай. - зеленоокий зробив паузу. — Нам вже майже під 30 років..

— Говори за себе, мені взагалі-то 26, це тобі вже 28.

— Та ну, я не про це, я хилю до того, що я хочу одружитися, а там уже й про дітей подумати.

Чонгук аж завмер. У сенсі одружитися? Так, у Кореї зовсім нещодавно, дні два назад дозволили одностатеві шлюби (хвилина ✨dreams✨), але це якось несподівано.

— Ти серйозно? Ти справді хочеш вийти за мене заміж?

— 10 років мого кохання до тебе ні про що не говорить?)

— Говорить, звичайно.

Те посміхнувся і поцілував брюнета, одразу кладучи його спиною на диван. Під час поцілунку Кім дістає кільце і вдягає на безіменний палець, після чого усувається і притискається лобом і ніжно посміхається.

— Ти вийдеш за мене?

Чон дивиться на свою руку приголомшеним поглядом. Він наче дар мови втратив.

— Я не думав, що ти це зробиш так несподівано.

— Подібне й мусить бути несподівано.

Я не гейWhere stories live. Discover now