Diğer yaptığı tüm şarkılarından daha farklı hissettiren şarkısını söylemeyi bitirdiğinde dolmuş gözlerimden yaşlar akmasın diye başımı yukarıya kaldırdım.
"Ağlak bebek." Alaylı sesini duyduğumda tek tük yıldızla süslenmiş karanlık gökyüzünden bakışlarımı çektim ve yanımda duran gitar çantasının ucundan tutarak ona vurdum. "Kim olsa duygulanırdı." dedim burnumu çekmeden hemen önce.
"Eminim yayınladığın anda en çok beğenilen şarkın bu olacak." Yüzünde, onda daha önce bir ya da iki kez gördüğüm utangaç gülümsemesi belirdi. "Aslında bu şarkıyı senden başka kimseye sunmayı düşünmüyorum."
Onun sesiyle birleşince mükemmeliyete ulaşan şarkının üstümdeki etkisi henüz geçmemişken bir de bunu söylemesi mutluluktan gözlerimin dolmasına neden oldu.
Gitarını dikkatlice çimenlerin üzerine koyup yanıma geldi. Kolumdan çekip bedenine yapışmamı sağladıktan sonra ellerini sırtımda dolaştırmaya başladı. Bu hareketi mayışmama neden oluyordu. "Benim ağlak Hyunsuk'um." Tüm ortamı batırarak, en azından benim açımdan batmıştı, yeniden dalga geçtiğinde ikimizin arasında duran ellerimle onu ittirdim.
Ufak bir kahkaha atarak tekrar bana yaklaşmaya çalıştığında geriye doğru kaçtım. "Git, istemiyorum seni." Emekleme pozisyonunda ilerleyerek yakınıma geldiğinde tekrar uzaklaşmak için dizlerimin üzerinde doğruldum ve öyle ilerlemeye çalıştım.
Ayak bileğimden tutup kendine doğru çektiğinde ellerimle yerden destek almaya çalıştım ama işe yaramamıştı. Yerdeki çimenlerle bakışmayı kesmek için sırt üstü döndüğümde, aynı pozisyonda durduğu için hemen üstümde olan Jihoon'la göz göze gelmiştim.
Sanki bu pozisyon yeterince kalbimi çarpıtamıyormuş gibi karnımın hizasında duran yüzü yüzüme denk gelene kadar ilerledi. "Sen yanımdayken suskun kalbim canlanıyor.*"
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
kafa karışıklığı olmasın diye söyleyeyim sondaki cümleyi jihoon söylüyor
*come to me-treasure
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şey dünyaya ait ben ona aitim, hoonsuk
Fanfictionpark jihoon × choi hyunsuk |#1 treasure| |#1 hoonsuk| |#1 jihoon|