1.8

339 51 23
                                    

Yatakta dönüp dururken kapalı gözlerini açmamakta kararlıydı. Biraz da olsa uyuması gerekiyordu çünkü Hyunsuk'un tabiriyle ortada zombi gibi dolaşıyordu. Aslında berbat halde olduğunun farkındaydı ve bu durum bu onu rahatsız etmemişti ama "onun" bunu dile getirmesi uyuyup eskisi gibi sağlıklı bir görünüme kavuşmak istemesine neden olmuştu.

Bu sabah Jihoon, ona uyumakta zorlandığını söylediğinde "Hayal kur." demişti Hyunsuk. "Bende her zaman işe yarıyor. Bir bakıyorum uyuyakalmışım. Tabii bunu sabah, uyandığımda anlıyorum." Gereksiz detayları belirterek kendini açıklarken ne kadar sevimli gözüktüğünden habersiz bir şekilde konuşmuştu.

"Olmadı koyunları say. Gerçi bu taktiğin işe yaradığına inanmıyorum çünkü ben ne zaman koyunları saysam her birinin bir öncekinden daha farklı gözükmesini istiyorum sonuçta orada birden fazla koyun olmalı ve hepsinin birbirine benzemesi imkansız. Sıradaki koyun hangi renk olsun, zayıf mı olsun, yavru mu olsun diye düşünürken fazla odaklandığım için de asla uykuya dalamıyorum hatta tersine uykum açılıyor. Bazen de, özellikle yavru olanların bacakları o kadar kısa oluyor ki çitin üzerinden bir türlü atladıklarını hayal edemiyorum. Şimdi düşündüm de belki de ben beceremediğim için işe yaramıyordur."

Nefes almadan uzun uzun konuştuğunda, yüz ifadelerinin söylediği her şeye uygun şekillenmesi, surat astığında minik dudaklarının öne doğru büzülmesi ya da yer yer kaşlarını çatması Jihoon'un kendisini tutamayıp kahkaha atmasına ve Hyunsuk'un surat astığı için hafif şişen yanaklarını parmaklarının arasında sıkıştırmasına neden olmuştu. Jihoon bunu yaparken o kadar acımasızdı ki Hyunsuk hissettiği acıdan dolayı çığlık atıp ani bir tepkiyle onun eline vurmuştu bile.

Yatakta sağa sola dönmeyi kesip bu tatlı anı hatırlayarak gülümsediğini fark ettiğinde gözlerini araladı ve onun anlamayacağını bildiği halde bir klasiği gerçekleştirmek için sosyal medya hesabına girdi.

===

@parkji_: geceleri gözlerimi kapattığımda tatlı hayalim sensin*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@parkji_: geceleri gözlerimi kapattığımda tatlı hayalim sensin*

405beğeni♡ 195yorum💭

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

jihoon sen aşık olmuşsun

bu arada
mrb

*come to me-treasure

her şey dünyaya ait ben ona aitim, hoonsukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin